eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraModernizacja obiektu jeździeckiego - przebudowa, rozbudowa i nadbudowa



Ogłoszenie z dnia 2017-04-03

Ogłoszenie nr 57161 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.

Zielona Góra: Modernizacja obiektu jeździeckiego - przebudowa, rozbudowa i nadbudowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Zbigniewa Majewskiego , krajowy numer identyfikacyjny 97047290800000, ul. Drzonków, ul. Olimpijska  20, 66-004   Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683214344, 3214151, faks 683 214 344, e-mail j.gorska@wosir.drzonkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drzonkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektu jeździeckiego - przebudowa, rozbudowa i nadbudowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Zakres prac Cz. I zamówienia obejmuje: PRACE BUDOWLANE Zagospodarowanie terenu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowanie terenu przyległego do projektowanego budynku ujeżdżalni koni. W zakres zadania wchodzi: demontaż istniejącego zagospodarowania występującego poza obrysem hali, niwelacja terenu wg opracowania projektowego, wykonanie układu drogowego wraz z podbudową, krawężnikami, stabilizacja skarpy, osadzenie wpustów odwodnienia układu drogowego oraz prace porządkowe. Ponadto branża budowlana stanowi branżę wiodącą w stosunku do branż instalacyjnych. W zakresie obowiązków branży jest koordynacja międzybranżowa i ustalanie harmonogramu prac. Hala Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki istniejącej hali oraz budowa obiektu nowo projektowanego w zakresie branży budowlanej. W zakres zadania wchodzi: demontaż istniejącej hali wraz z zagospodarowaniem będącym w obrysie budynku projektowanego, i instalacjami oraz prace budowlane związane z wykonaniem nowego obiektu w zakresie osi konstrukcyjnych A-Ł wraz z przyległymi magazynami. Prace budowlane obejmują realizację fundamentów, izolacji, ścian, konstrukcji dachowej wraz z dachem i świetlikami, montaż ślusarki drzwiowej i balustradowej, wykonanie elewacji, obróbek blacharskich oraz trybuny i bandy obwodowej oraz prace wykończeniowe i porządkowe. Ponadto w zakres prac wchodzą prace remontowe związane z budynkami przyległych stajni polegające na korekcie fragmentów przyległych do projektowanego budynku dachów, zamurowań i uzupełnień ścian . Ponadto branża budowlana stanowi branżę wiodącą w stosunku do branż instalacyjnych. W zakresie obowiązków branży jest koordynacja międzybranżowa i ustalanie harmonogramu prac. PRACE INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE Hala i zagospodarowanie terenu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych wraz z dostawą osprzętu w zakresie nowo projektowanego budynku ujeżdżalni oraz wykonanie przekładek zewnętrznych instalacji elektryczny będących w kolizji z inwestycją. W zakres zadania wchodzi wykonanie: instalacji oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, instalację gniazd, uziemienia, odgromową oraz instalację ogrzewania dachu budynków stajni przyległych do wykonywanego budynku. Ponadto w zakres pracy wchodzi modernizacja rozdzielnic zasilających budynek i zlokalizowanych w sąsiednim budynku Hotelu Na Sianie. PRACE INSTALACYJNE SANITARNE Hala i zagospodarowanie terenu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych (wod-kan, went. i inst. hydrantowa) w zakresie nowo projektowanego budynku ujeżdżalni oraz wykonanie przekładek zewnętrznych instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacji odwadniającej układ drogowy (bez montażu wpustów). W zakres zadania wchodzi wykonanie: instalacji wodociągowej, hydrantowej, kanalizacji deszczowej i wentylacji grawitacyjnej. 3.3. Zakres prac Części. II zamówienia obejmuje: Hotel Na Sianie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejącego budynku Hotelu w zakresie branży budowlanej. W zakres zadania wchodzi: wykonanie stosownych przekuć, otworów, ścian, posadzek, ślusarki drzwiowej i okiennej, prace wykończeniowe i porządkowe. PRACE INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych wraz z dostawą osprzętu w zakresie istniejącego budynku Hotelu Na Sianie. W zakres zadania wchodzi wykonanie: instalacji oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, instalację gniazd, uziemienia. PRACE INSTALACYJNE SANITARNE Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych (wod-kan, went. i co.) w zakresie istniejącego budynku Hotelu Na Sianie. W zakres zadania wchodzi wykonanie: instalacji wodociągowej, hydrantowej, kanalizacji deszczowej i wentylacji. 3.4. Zakres prac Cz. III zamówienia obejmuje: Podłoże hali Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wykonanie podłoża w hali ujeżdżalni. W zakres zadania wchodzi wykonanie wyrównania podłoża rodzimego, montaż folii Pe wraz z instalacją nawadniającą i drenarską oraz wykonanie wierzchniego, dwu warstwowego podłoża ze żwiru krzemiankowego. W zakresie jest również wykonanie wszelkich prac koniecznych do montażu instalacji nawadniającej (zasilanie, studnie itd).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-1
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Hala i zagospodarowanie terenu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1403409.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EXALO DRILLING,  przetargi.diament@exalo.pl,  ul Naftowa 3a,  65-705,  Zielona Góra,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2130408.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2130408.39
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2560641.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: zaplecze hali
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT135010.47
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EXALO DRILLING,  przetargi.diament@exalo.pl,  ul. Naftowa 3a,  65-705,  Zielona Góra,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184620.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184620.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2670.81
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Podłoże hali
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT136800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Equisystem Sp. z o.o.,  ,  ul. Młodzieżowa 29,  62-561,  Ślesin,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169494.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169494.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169494.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.