Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Łódź: Dostawa nabiału dla Gospodarstwa Pomocniczego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Pienistej 71
Numer ogłoszenia: 57184 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze KWP w Łodzi , ul. Pienista 71, 94-109 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 688 89 97, faks 0-42 688 79 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału dla Gospodarstwa Pomocniczego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Pienistej 71.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału dla Gospodarstwa Pomocniczego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Pienistej 71.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ust. Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. Prawo zamówień publicznych. 4. Spełniają warunki wymagane przez system HACCP dla dostawców żywności Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych waz z ofertą na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty składane wraz z ofertą. 1. Wypisana oferta przedmiotu zamówienia (sporządzona wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 3), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, WYMOGI FORMALNE DOTYCZĄCE ZAŁĄCZNIKÓW OFERTY Oferta i załączniki oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/uprawnione/ do reprezentowania podmiotu. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem na co najmniej jednej zapisanej stronie tego dokumentu przez osobę/osoby/ uprawnioną/uprawnione/ do reprezentowania podmiotu. Jeżeli ofertę i składane załączniki podpisuje osoba, której umocowanie do wykonywania tych czynności nie wynika ze składanych dokumentów, wówczas wraz z ofertą musi być złożone stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub w formie równoważnej. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi określać zakres czynności, do których osoba została upoważniona. Jeżeli Wykonawca ofertę i załączniki załączy w języku innym niż polski wówczas dokumenty te muszą być dostarczone wraz z tłumaczeniem ich na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ma obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których jest mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podmioty występujące wspólnie W przypadku, gdy Wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć wraz z ofertą dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Do dnia podpisania umowy z Zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę o współdziałaniu podmiotu wspólnego (dla spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne może to być umowa spółki). Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z Zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 3.2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 3.4 powinien być przedłożony przez wszystkich Wykonawców. Pozostałe dokumenty muszą wskazywać na wspólne spełnienie wymagań SIWZ. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Podmioty mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy jak wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzka.policja.gov.pl/gp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze KWP w Łodzi
ul. Pienista 71, 94-109 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 15:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze KWP w Łodzi ul. Pienista 71, 94-109 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelką korespondencję, zapytania, oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje należy kierować na adres zamawiającego. Korespondencja pomiędzy zamawiającym z wykonawcami wymaga zachowania formy pisemnej. Zamawiający wyraża zgodę na przekazywanie ww. korespondencji za pomocą telefaksu..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa nabiału cz. I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa nabiału cz.II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolny 2025/2026
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce w okresie : od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.