Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-08-06
Ogłoszenie nr 572042-N-2020 z dnia 2020-08-06 r.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "STAR-WIK" sp. z o.o.: Dostawa i montaż urządzeń do stacji zagęszczania osadu na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Starogardzie Gdańskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "STAR-WIK" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
19055020400000, ul.
Lubichowska
128
,
83-200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 5628190, , e-mail
katarzyna.olszewska@star-wik.pl, s.bok@star-wik.pl, faks
058 5628190.
Adres strony internetowej (URL): www.star-wik.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.star-wik.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście; oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Przedsiębiotstwo Wodociągów i Kanalizacji STAR-WIK sp. z o.o. ul. Lubichowska 128, 83-200 Starogard Gdański
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń do stacji zagęszczania osadu na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Starogardzie Gdańskim
Numer referencyjny:
4/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Ścieki surowe dopływające do oczyszczalni oczyszczane są na kratach i piaskownikach poziomo wirowych, skąd odpływają do wielofazowego reaktora biologicznego z biologicznym usuwaniem związków węgla, azotu i fosforu. Okresowo przewiduje się wspomaganie usuwania fosforu poprzez strącanie chemiczne. Mieszanina osadu czynnego i ścieków po reaktorze biologicznym dopływa do osadnika wtórnego, gdzie następuje sedymentacja osadu czynnego, który poprzez przepompownię osadu recyrkulowanego zawracany jest do reaktora a przyrost osadu czynnego występujący w procesie (osad nadmierny) kierowany jest obecnie do Wydzielonej Komory Fermentacyjnej Otwartej (WKFO), a następnie odwadniany jest na prasie taśmowej. Po realizacji zamówienia, śrubowa pompa nadawy, poprzedzona maceratorem nożowym, pobierać będzie osad z rurociągu osadu wtórnego recyrkulowanego lub opcjonalnie z rurociągu osadu nadmiernego zasilanego przez pompę wirową osadu nadmiernego pracującą w pompowni osadu PRN. Pompa nadawy podawać będzie osad do wirówki zagęszczającej. Podawany osad zadawany będzie roztworem polielektrolitu dozowanym z automatycznej, stacji przygotowania polielektrolitu. Stacja ta ma być dostosowana do przygotowania roztworu z substancji proszkowej jak i emulsji, wyposażona w pneumatyczny załadunek proszku i pompę emulsji. Instalacja dozowania polielektrolitu wykonana będzie z rur PE Dz 50 mm. Do przygotowania roztworu polielektrolitu wykorzystana będzie woda wodociągowa z istniejącej instalacji w budynku. Osad zagęszczony odbierany będzie z wirówki pompą osadu zagęszczonego i kierowany do komory WKFO. Popłuczyny i odcieki z wirówki zagęszczającej zostaną włączone do istniejącej instalacji kanalizacyjnej w obrębie SZOO. Podstawowe parametry i założenia projektowe instalacji zagęszczania osadu nadmiernego z wirówką zagęszczającą: * rodzaj zagęszczanego osadu - osad nadmierny, * stężenie suchej masy w nadawie 0,9 - 2 % sm, * wydajność zagęszczania - 30 m3/h, * wydajność suchej masy - 300 kg sm/h, * stopień zagęszczenia osadu po wirówce 4-6 % sm, minimalnie 4% sm * czas pracy instalacji zagęszczania - 24 h Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie w budynku Stacji Odwadniania i Zagęszczania Osadu niezbędnych połączeń instalacji zagęszczania z istniejącymi sieciami (orurowanie i okablowanie): a) Wykonanie w obrębie SZOO rurociągu nadawy osadu do instalacji zagęszczającej i odprowadzenia osadu zagęszczonego; połączenie do sieci na zewnątrz SZOO. b) Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej instalację zagęszczania. c) Wykonanie instalacji sterowania i AKPiA w obrębie pomieszczenia SZOO, wszystkich dostarczonych urządzeń. d) Podłączenie i zwizualizowanie urządzeń do istniejącego układu sterowania systemu SCADA. Wizualizacja powinna zawierać co najmniej: - czas pracy urządzeń , - potwierdzenie pracy urządzeń, - awarię urządzeń, - pomiar osadu wejściowe oraz wyjściowego - stany liczników, - progi alarmowe zmiennych kluczowych dla procesu, - możliwość sterowania zdalnego urządzeniami z poziomu wizualizacji, - wykres bieżący pracy urządzeń - parametry dotyczące sterowania, - podstawowe i dodatkowe informację wynikające z cech dodatkowych zestawu urządzeń, - zamieszczenie danych pomiarowych do raportów generowanych w systemie SCADA, - ustawienie wyświetlania alarmów dla dodanych zmiennych w przypadku wystąpienia przekroczenia progów lub wystąpienia zdarzeń alarmowych, - pomiar zużycia energii elektrycznej w zestawie urządzeń. e) Wykonanie podłączenia wirówki do istniejącej instalacji płuczącej w SZOO. f) Wykonanie podłączenia do istniejącej instalacji odprowadzania odcieków g) Wykonanie niezbędnych robót budowlanych związanych z instalacją zagęszczania h) Wykonanie prac elektrycznych szczegółowo opisanych w p-cie 2 niniejszego OPZ 2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia. W ramach zadania: Dostawa i montaż urządzeń do stacji zagęszczania osadu na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Starogardzie Gdańskim należy dostarczyć i wykonać: 2.1 DOSTAWY, INSTALACJE I ROBOTY TECHNOLOGICZNE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży technologicznej): ? Dostawa, instalacja i rozruch wirówki zagęszczającej, Qv=20-40 m3/h, Qm=300-600 kg sm/h, P2=26 KW, z szafą zasilająco-sterowniczą dla linii zagęszczającej, której szczegóły techniczne opisano w p-cie poniżej. Pozostałe wymagania dotyczące wirówki: ? Bęben wykonany z odlewów odśrodkowych ze stali nierdzewnej 1.4570-B1, napęd bębna przez przetwornik częstotliwości, o mocy znamionowej 18,5 kW, ochrona na wyjściu bębna fazy stałej: hartowane tuleje z żeliwa wymienialne na miejscu, ochrona wewnętrznej części bębna poprzez zastosowanie wymiennych listew wzdłużnych lub rowków ze stali kwasoodpornej, w celu zapewnienia możliwie ekonomicznej pracy przy zakładanych przepustowościach roboczych minimalna wewnętrzna średnica bębna musi wynosić 400 mm, cylindryczna część bębna lita - nie dopuszcza się spawania bębna z kilku elementów ? Ślimak: ochrona ślimaka przed wycieraniem poprzez wykonanie krawędzi zwoju z węglika wolframu na bazie niklu ? Ochrona na wyjściu z bębna fazy stałej: hartowane tuleje z żeliwa wymienialne na miejscu ? Ochrona w łapaczu fazy stałej: wykładzina wymienialna na miejscu ? Wirówka musi być wyposażona w szczególności w: czujnik temperatury łożysk głównych, czujnik drgań, system centralnego smarowania, pomiar prędkości różnicowej ślimaka i prędkości obrotowej bębna, sondę pomiaru s.m. na wejściu do wirówki. ? Dostawa, instalacja i rozruch pompy nadawy osadu do zagęszczania, typ napędu: przekładania zębata, Q=5-36 m3/h (regulacja przez falownik), p=2-3 bar, P2=5,5 kW, obroty pompy: 60-365 obr/min, przyłącza kołnierzowe DN125/DN100, z zabezpieczeniem przed suchobiegiem, wraz z przepływomierzem elektromagnetycznym, ? Dostawa, instalacja i rozruch pompy osadu zagęszczonego, typ napędu: przekładania zębata, Q=5-14 m3/h (regulacja przez falownik), p=2-3 bar, P2=7,5 kW, przyłącza: lej wlotowy z kołnierzem 250x250, tłoczenie DN 80, z zabezpieczeniem przed przekroczeniem dopuszczalnego ciśnienia; wraz z lejem wlotowym osadu do połączenia z wirówką i z króćcem DN 100 do połączenia z pompą oraz pomiarem poziomu osadu w leju, ? Dostawa, instalacja i rozruch automatycznej stacji przygotowania polielektrolitu, do rozczyniania polielektrolitów proszkowych i ciekłych, zbiornik trzykomorowy wykonany z PP, pojemnik na proszek polimeru V=40 dm3 wykonany ze stali nierdzewnej wraz z przykryciem i czujnikiem braku polimeru, Q=1000 l/h, zakres stężeń 0,05-0,5%, wykonana ze stali nierdzewnej 1.4301, wyposażona m.in. w ślimakowy dozownik polimeru w postaci proszku wykonany ze stali nierdzewnej, ogrzewany kablem grzejnym, napędzany motoreduktorem, pompa emulsji o wydajności 7-70 l/h, mocy 0,37 kW, z szafką zasilająco-sterowniczą ze stali nierdzewnej, układ mieszający i wibrator zapobiegające zbrylaniu proszku polimeru w zbiorniku, analogowy czujnik poziomu JUMO w trzeciej komorze, ? Dostawa, instalacja maceratora sitowo-nożowego osadu zagęszczonego, Qmax=40m3/h, P2=3,0 kW, m~195 kg, macerator przystosowany do odbioru i rozdrabniania ciężkich ładunków, zmienny stopień rozrabiania regulowany przepustowością i geometrią sita tnącego oraz prędkością obrotową wału, otóor rewizyjny do szybkiego usuwania ciał obcych z separatora, układ automatycznej kontroli docisku noży do sita ACC z zewnętrznym cylindrem dociskającym, układ automatycznej kontroli zużycia noży - czujnik krańcowy, opór hydrauliczny maceratora ok. 0,1 bar, wykonanie separatora i głowicy tnącej ze stali nierdzewnej St.37, ocynkowane ogniowo, cztery wymienialne i samoostrzące się noże, wykonane ze stali nierdzewnej 1.4034, sito hartowane ze stali specjalnej Hardox, sito do obustronnego użycia, uszczelnienie wału mechaniczne - para pierścieni ślizgowych, olejowa komora zaporowa zabezpieczająca uszczelnienie, z czujnikami termometrycznymi, z szafą zasilająco-sterowniczą z obsługą protokołu Profibus, ? Dostawa, instalacja i rozruch pompy dozowania roztworu polielektrolitu do wirówki, śrubowa, Q=0,4-2,5 m3/h, p=2 bar, P2=0,75 kW, przyłącza kołnierzowe DN 50/ DN40, z falownikiem w układzie zasilania, wraz z przepływomierzem elektromagnetycznym, ? Dostawa i instalacja szafy sterowniczej wyposażona m.in. w: falowniki dla silnika głównego i pomocniczego wirówki, falowniki dla pompy nadawy, pompy osadu zagęszczonego i pompy polielektrolitu. Chłodzenie szafy sterowniczej za pomocą wentylatora, stopień ochrony IP 54, zakres sterowania: dekanter z napędem głównym i pomocniczym, rozruch silników za pomocą falowników, pomiar prędkości w wirówce, kontrola wibracji za pomocą czujników, pomiar temperatury łożysk w wirówce, zasuwa przesuwna fazy stałej, pneumatyczna, z sygnałem zwrotnym, wskazanie przepływu zasilania, 2xzawór w wirówce - 24 V DC bez sygnałów zwrotnych, sygnał uruchamiania/zwrotny ślimaka (bez części siłowej), sygnał uruchamiania/zwrotny pompy zasilającej (bez części siłowej), sygnał uruchamiania/zwrotny pompy dozującej polimer (bez części siłowej), Pozostałe elementy technologiczne do zamontowania: ? Zasuwa nożowa DN 150 PN 10, do zabudowy między kołnierzami PN10, z napędem ręcznym, ? Zasuwa nożowa DN 100 PN 10, do zabudowy między kołnierzami PN10, z napędem ręcznym, ? Zawór zwrotny kulowy DN 100 PN10, kołnierzowy 2.2 ROBOTY BUDOWLANE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży konstrukcyjnej): ? Wykonanie nowego fundamentu pod pompę nadawy osadu - zgodnie z projektem branży konstrukcyjnej ? Wykonanie nowego fundamentu dla wirówki - zgodnie z projektem branży konstrukcyjnej ? Doprowadzenie posadzki do stanu jak przed instalacją urządzeń - ułożenie ok. 50 m2 płytek gres 2.3 ROBOTY ELEKTRYCZNE (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży elektrycznej z zaznaczonymi na czerwono zakresami prac do wykonania): ? Wykonanie części elektrycznej dla obiektu SZOO, etap I, polegającej m.in. na: wykonaniu rozdzielnicy R18, modernizowanych i projektowanych linii WLZ, zasilanie stacji SZOO poprowadzić kablem 3x(4xYAKXS 1x240mm2) długości ok. 150m do pola rezerwowego w stacji transformatorowej nn ? Wykonanie nowego, projektowanego oświetlenia oraz gniazd w budynku SZOO - zgodnie z projektem branży elektrycznej 2.4 AUTOMATYKA (zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży automatyki z zaznaczonymi na czerwono zakresami prac do wykonania): ? Wykonanie automatyki dla części opisanej dla obiektu SZOO, etap I, polegającej m.in. na: dostawie i montażu projektowanej szafy automatyki R18_AKP, sieci kablowych do zasilania i sterowania urządzeń i aparatury AKP, dobór sterowników, ochrona przepięciowa. UWAGI OGÓLNE: - Rozdzielnicę R18 dostarczyć i zamontować w zakresie, jaki opisano w projekcie dla etapu I i II, natomiast wyposażyć jedynie w pola jak dla etapu I. Pozostawić w rozdzielnicy miejsce na jej doposażenie w etapie II - rozbudowa istniejącego systemu monitoringu NMS Novus o cztery wewnętrzne kamery IP (5MPix, ochrona IP69) oraz rejestrator cyfrowy. Dane dla rejestratora: monitorowanie do 42 kanałów, obsługiwane rozdzielczości do 4000 x 3000, obsługa do 3 monitorów jednocześnie, system operacyjny: Microsoft Windows 10 Pro, system rejestracji i nadzoru, współpraca ze wszystkimi rejestratorami sieciowymi - System sterowania rozbudować zgodnie z istniejącym standardem w PWIK STAR-WIK Sp. z o.o. Ogólne wytyczne co do oczekiwanego standardu: układ sterowania powinien pozwalać na automatyczną pracę zestawu urządzeń, algorytm sterujący powinien pozwalać na pracę automatyczną oraz sterowanie ręczne/lokalne oraz zdalne dla urządzeń osobno, wizualizacja powinna być wykonana w SCADA ArchestrA System Platform 2012, Komunikacja sterownika z systemem SCADA przy użyciu istniejących protokołów, modułowy sterownik PLC zgodny z wykorzystywanym standardem sterowania w PWiK STAR-WiK. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji STAR-WiK zastrzega sobie prawa do kodu źródłowego implementowanego na urządzeniach i wymaga dostępu do pełnego kodu źródłowego wraz z komentarzem oraz do licencji do oprogramowania wchodzącego w skład instalowanych urządzeń (w postaci przekazania kodów źródłowych i licencji STAR-WiK). Wymaga się od zestawu urządzeń zbieranie sygnałów pozwalających na wizualizację zgodnie z wymaganiami dotyczącymi wizualizacji,
II.5) Główny kod CPV: 42000000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
42996000-4 |
51000000-9 |
51500000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-02-28
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2021-02-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwie dostawy wraz z montażem linii do zagęszczania lub odwadniania osadu, w której skład wchodziły co najmniej: dostawa wirówki do zagęszczania lub odwadniania osadu, dostawa maceratora sitowo-nożowego, dostawa automatycznej stacji przygotowania polielektrolitu wraz z automatyką w/w urządzeń, z których min. 1 dostawa z montażem linii do zagęszczania lub odwadniania osadu była o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących tych dostaw (spełniających warunki określone w pkt. 8.1.b. IDW), określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a. poświadczenie/referencje,
b. inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dokumenty potwierdzające czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone, budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
W zakresie potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadanej wiedzy i doświadczenia 8.1.b. IDW - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawca wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (dokumenty dołączane do oferty): Oświadczenie sporządzone na podstawie wzorów (formularzy) stanowiących załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, dotyczący wykonawcy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdego z nich). Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów.9.2.b wypełnione karty oferowanych urządzeń (wg załącznika nr 4a do SIWZ), potwierdzające, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone w SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
11.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN).
Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
11.2. Forma wadium
11.2.a. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy będzie poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zmian.)
11.2.b. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a. nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c. kwotę gwarancji/poręczenia,
d. termin ważności gwarancji/poręczenia,
e. oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy lub 46 ust. 4 a ustawy,
f. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.
g. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
11.2.c. Postanowienia pkt 11.2.b. IDW stosuje się również do poręczeń określonych w pkt 11.2.a ppkt b i 11. 2.a ppkt e. IDW.
11.2.d. W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w formie, o której mowa w pkt. 11.2.a ppkt b - e IDW winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących konsorcjum (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) tj. wraz z podaniem ich nazw i siedzib.
11.2.e. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców, o którym mowa w punkcie 10.1 IDW.
11.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium
11.3.a. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w terminie składania ofert na następujący rachunek Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji STAR-WIK sp. z o. o w Banku
nr rachunku 53 8340 0001 2002 0001 0495 0005
Tytuł przelewu: "Wadium dla zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń do stacji zagęszczania osadu na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Starogardzie Gdańskim"
Dowód zapłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
11.3.b. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego PWiK STAR-WIK sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim, ul. Lubichowska 128, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach można w oryginale dołączyć do oryginału oferty.
11.3.c. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11.3.d. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
11.4. Termin wniesienia wadium
11.4.a. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał (zaksięgował) taki przelew przed terminem składania ofert.
11.4.b. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie ona zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt 11.2.a. IDW.
11.5. Zwrot wadium
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w §42 Regulaminu.
11.6. Zatrzymanie wadium
Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w §42 Regulaminu.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń w umowie między innymi w następujących przypadkach: 1) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania prac zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia, 2) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie prac, 3) zmiany technologii wykonania prac na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 4) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 5) zmiany parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 6) odstąpienia od realizacji części przedmiotu umowy lub zwiększenia zakresu przedmiotu umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego 7) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany kwoty podatku VAT. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą niżej wymienione okoliczności (lub zachodzi co najmniej jedna z nich) i są one uzasadnione: 1) koniecznością podniesienia bezpieczeństwa wykonywanych prac, 2) zaistnieniem wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie prac, 3) zmianą przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług (VAT), 4) zmianą obowiązujących przepisów prawa, 5) obniżeniem kosztu wykonania prac lub eksploatacji (użytkowania) przedmiotu umowy, 6) wymaganiami Inwestora, 7) siłą wyższą. 4. Zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia w przypadku zmian w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt 6 nastąpi po sporządzeniu stosownej kalkulacji. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1) opis propozycji zmian, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 6. Zamawiający nie przedłuży terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana będzie wymuszona uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY MIENIA KOCIEWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O.
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Starogard Gdański w 2025 r.
- "Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański" - nr OPS.252.1.SDB.2024
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu TIK dla oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Konopnica, Rychłocice i Szynkielów.
- "Zakup i dostawa kompletnej zwijarki włókniny kompatybilnej z przerzucarką do kompostu"
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Opinogóra Górna
- modernizacja i rozbudowa OŚ w Starachowicach.
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.