Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-08
Sosnowiec: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ORAZ PRZYJĘCIE I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW WYTWORZONYCH W DZIAŁALNOŚCI MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU ORAZ INTERWENCYJNY ODBIÓR/USUNIĘCIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ZWŁOK ZWIERZĄT MARTWYCH/ZABITYCH (BEZDOMNYCH I DZIKICH, W TYM PTAKÓW) LUB ICH CZĘŚCI/SZCZĄTKÓW, KTÓRE PONIOSŁY ŚMIERĆ W INNY SPOSÓB NIŻ PRZEZ UBÓJ, Z PASA DROGOWEGO ORAZ TERENÓW GMINY SOSNOWIEC
Numer ogłoszenia: 5720 - 2016; data zamieszczenia: 08.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE ORAZ PRZYJĘCIE I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW WYTWORZONYCH W DZIAŁALNOŚCI MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU ORAZ INTERWENCYJNY ODBIÓR/USUNIĘCIE, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ZWŁOK ZWIERZĄT MARTWYCH/ZABITYCH (BEZDOMNYCH I DZIKICH, W TYM PTAKÓW) LUB ICH CZĘŚCI/SZCZĄTKÓW, KTÓRE PONIOSŁY ŚMIERĆ W INNY SPOSÓB NIŻ PRZEZ UBÓJ, Z PASA DROGOWEGO ORAZ TERENÓW GMINY SOSNOWIEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE oraz PRZYJĘCIE I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW WYTWORZONYCH W DZIAŁALNOŚCI MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów z ogrodów i parków (w tym z cmentarzy): kod 20 02 03 (odpady z koszy na śmieci znajdujących się w parkach miejskich), niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych stałych- kod odpadów 20 03 01 i odpadów z Targowiska kod odpadów 20 03 02 oraz odpadów z czyszczenia ulic i placów kod 20 03 03 ewentualnie 20 01 99 w ilościach podanych w SIWZ CZĘŚĆ II Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych płynnych - kod odpadów 20 03 04w ilościach podanych w SIWZ CZĘŚĆ III Interwencyjny (na zgłoszenie telefoniczne, faksowe lub e-mailem: z Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Sosnowcu, ze Straży Miejskiej oraz Straży Pożarnej i Policji w Sosnowcu; ze Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Sosnowcu, czas podjęcia zgłoszenia: max do 2,5 godziny) odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt martwych/zabitych (martwe zwierzęta jako produkt uboczny pochodzenia zwierzęcego kategorii 1, bezdomnych, dzikich, w tym również ptaków) lub ich części/szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, np. w związku z wypadkiem drogowym albo innym zdarzeniem losowym, z pasa drogowego oraz terenów gminy Sosnowiec CZĘŚĆ IV Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów - odpady medyczne i weterynaryjne (odpady medyczne, narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z działalności medycznej) i narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z działalności weterynaryjnej) - kod odpadów 18 01 01 i 18 02 01 oraz 18 01 03 i 18 01 04 w ilościach podanych w SIWZ CZĘŚĆ V Odbiór i skup, transport i unieszkodliwianie odpadów powstających w wyniku innej działalności MZUK z bazy zakładu : 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I: 17 01 82 17 02 02 17 02 03 17 04 05 17 04 07 13 02 04 13 02 05 13 02 08 14 06 02 15 01 01 15 01 02 15 01 07 15 02 02 15 02 03 16 01 03 16 01 07 16 01 13 16 01 15 16 01 19 16 02 13 16 02 14 16 02 15 16 02 16 16 06 01 16 06 02 16 06 04 16 06 05 07 02 99 08 03 18 14 06 03 15 01 10 w ilościach podanych w SIWZ CZĘŚĆ VI Przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów - odpady z budowy i remontów dróg wykonywanych przez MZUK na terenie gminy Sosnowiec kod odpadów 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 01 81 i odpady z czyszczenia ulic i placów kod odpadów 20 03 03 w ilościach podanych w SIWZ CZĘŚĆ VII Przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów - odpady z ogrodów i parków (w tym z cmentarza będącego w administrowaniu MZUK): odpady z wykaszania, grabienia liści, prac czystościowych wykonywanych na terenie parków miejskich przez MZUK, odpady z terenów zielonych będących w utrzymaniu MZUK: kod odpadów 20 02 01 i 20 02 02 w ilościach podanych w SIWZ. CZĘŚĆ VIII Odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt (martwe zwierzęta jako produkt uboczny pochodzenia zwierzęcego kategorii 1) lub ich części/szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, np. w wyniku śmierci/padnięcia naturalnego lub w wyniku eutanazji albo innego zdarzenia losowego na terenie schroniska/ogrodu zoologicznego w ilościach podanych w SIWZ....
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają zezwolenie lub zezwolenia właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (na odbiór i transport odpadów i/lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1 wynikające z Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady WE nr 1774/2002), zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn zm.), oraz w szczególności dla interwencyjnego odbioru martwych zwierząt: - Zezwolenie udzielone przez właściwego miejscowego lekarza weterynarii w zakresie zbierania i transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego - zezwolenie na dopuszczenie środka transportowego do transportu pojemników z ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin odbioru liczony od momentu zgłoszenia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec, Plonów 22/I - osobiście lub w korespondencji pocztowej albo elektronicznie: zamowienia.publiczne@mzuk.sosnowiec.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2016 godzina 12:45, miejsce: 41-200 Sosnowiec, Plonów 22/I - sekretariat, I piętro, pokój nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów z ogrodów i parków w tym z cmentarzy: kod 20 02 03 odpady z koszy na śmieci znajdujących się w parkach miejskich będących w utrzymaniu MZUK, niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych stałych np. pochodzących z dzikich wysypisk - kod odpadów 20 03 01 i odpadów z Targowiska kod odpadów 20 03 02 oraz odpadów z czyszczenia ulic i placów kod 20 03 03 ewentualnie 20 01 99..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów z ogrodów i parków w tym z cmentarzy: kod 20 02 03 odpady z koszy na śmieci znajdujących się w parkach miejskich będących w utrzymaniu MZUK, niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych stałych np. pochodzących z dzikich wysypisk - kod odpadów 20 03 01 i odpadów z Targowiska kod odpadów 20 03 02 oraz odpadów z czyszczenia ulic i placów kod 20 03 03, ewentualnie 20 01 99...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin odbioru liczony od dnia zgłoszenia telefonicznego - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych płynnych - kod odpadów 20 03 04..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych płynnych - kod odpadów 20 03 04..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin odbioru liczony od dnia zgłoszenia telefonicznego - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Interwencyjny (odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt martwych/zabitych (martwe zwierzęta jako produkt uboczny pochodzenia zwierzęcego kategorii 1, bezdomnych, dzikich, w tym również ptaków) lub ich części/szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, np. w związku z wypadkiem drogowym albo innym zdarzeniem losowym, z pasa drogowego oraz terenów gminy Sosnowiec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Interwencyjny (na zgłoszenie telefoniczne, faksowe lub e-mailem: z Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Sosnowcu, ze Straży Miejskiej oraz Straży Pożarnej i Policji w Sosnowcu; ze Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Sosnowcu, czas podjęcia zgłoszenia: max do 2,5 godziny) odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt martwych/zabitych (martwe zwierzęta jako produkt uboczny pochodzenia zwierzęcego kategorii 1, bezdomnych, dzikich, w tym również ptaków) lub ich części/szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, np. w związku z wypadkiem drogowym albo innym zdarzeniem losowym, z pasa drogowego oraz terenów gminy Sosnowiec...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin podjęcia interwencji liczony od momentu zgłoszenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów - odpady medyczne i weterynaryjne (odpady medyczne, narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z działalności medycznej) i narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z działalności weterynaryjnej) - kod odpadów 18 01 01 i 18 02 01 oraz 18 01 03 i 18 01 04.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów - odpady medyczne i weterynaryjne (odpady medyczne, narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z działalności medycznej) i narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z działalności weterynaryjnej) - kod odpadów 18 01 01 i 18 02 01 oraz 18 01 03 i 18 01 04 zgodnie z e wskazaniem w SIWZ...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin odbioru liczony od dnia zgłoszenia telefonicznego - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odbiór oraz skup, transport i unieszkodliwianie odpadów powstających w wyniku innej działalności MZUK z bazy zakładu : 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór oraz skup, transport i unieszkodliwianie odpadów powstających w wyniku innej działalności MZUK z bazy zakładu : 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I: 17 01 82 17 02 02 17 02 03 17 04 05 17 04 07 13 02 04 13 02 05 13 02 08 14 06 02 15 01 01 15 01 02 15 01 07 15 02 02 15 02 03 16 01 03 16 01 07 16 01 13 16 01 15 16 01 19 16 02 13 16 02 14 16 02 15 16 02 16 16 06 01 16 06 02 16 06 04 16 06 05 07 02 99 08 03 18 14 06 03 15 01 10 w ilościach podanych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin odbioru liczony od dnia zgłoszenia telefonicznego - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów - odpady z budowy i remontów dróg wykonywanych przez MZUK na terenie gminy Sosnowiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów - odpady z budowy i remontów dróg wykonywanych przez MZUK na terenie gminy Sosnowiec kod odpadów 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 01 81 i odpady z czyszczenia ulic i placów kod odpadów 20 03 03 w ilościach podanych w SIWZ...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość składowiska od bazy MZUK - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów kod odpadów 20 02 01 i 20 02 02.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjęcie i unieszkodliwianie odpadów - odpady z ogrodów i parków (w tym z cmentarza będącego w administrowaniu MZUK): odpady z wykaszania, grabienia liści, prac czystościowych wykonywanych na terenie parków miejskich przez MZUK, odpady z terenów zielonych będących w utrzymaniu MZUK: kod odpadów 20 02 01 i 20 02 02 w ilościach podanych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. odległość składowiska od bazy MZUK - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt (martwe zwierzęta jako produkt uboczny pochodzenia zwierzęcego kategorii 1 lub ich części-szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, np. w wyniku śmierci-padnięcia naturalnego lub w wyniku eutanazji albo innego zdarzenia losowego na terenie schroniska i ogrodu zoologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór/usunięcie, transport i unieszkodliwienie zwłok zwierząt (martwe zwierzęta jako produkt uboczny pochodzenia zwierzęcego kategorii 1) lub ich części-szczątków, które poniosły śmierć w inny sposób niż przez ubój, np. w wyniku śmierci-padnięcia naturalnego lub w wyniku eutanazji albo innego zdarzenia losowego na terenie schroniska i ogrodu zoologicznego w Sosnowcu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin odbioru liczony od dnia zgłoszenia telefonicznego - 10
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie usług w zakresie kremacji zwłok i szczątków ludzkich na potrzeby Miejskiego Zakładu Pogrzebowego ,,ZNICZ'' znajdującego się w strukturze organizacyjnej MZUK w Sosnowcu
- ZP-2200-9/25 Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w Oddziałach oraz innych jednostkach organizacyjnych SSM sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Wymiana schodów ruchomych zlokalizowanych w Śródmiejskim Centrum Handlowo Usługowo Biurowym ul. Warszawska 3 w Sosnowcu
- Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych
- Modernizacja boiska ogólnodostępnego przy ZSO nr 14 przy ul. Kisielewskiego 4B w Sosnowcu
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.