Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Janikowo: Dostawa artykułów biurowych do placówek podległych Gminie i Miastu Janikowo
na rok 2011-2012
Numer ogłoszenia: 57215 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514411, 3583621, faks 052 3513519.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych do placówek podległych Gminie i Miastu Janikowo na rok 2011-2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę artykułów biurowych do następujących jednostek podległych Gminie Janikowo: 1. Szkoła Podstawowa w Broniewicach 2. Szkoła Podstawowa w Kołodziejewie 3. Szkoła Podstawowa w Ludzisku 4. Szkoła Podstawowa ul. M. Kozala 3 w Janikowie 5. Szkoła Podstawowa ul. Szkolna 1 w Janikowie 6. Przedszkole Nr 1 ul. Słoneczna 31 w Janikowie 7. Gimnazjum ul. Główna 6 w Janikowie 8. Dom Środowiskowy ul. Północna 1 w Janikowie 9. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Miła 11 w Janikowie 10. Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. M. Kozala 3 w Janikowie 11. Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 w Janikowie Wykaz artykułów biurowych stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. Podane ilości nie są wiążące i mogą ulec zmianie na plus lub na minus w okresie trwania umowy w zależności od zapotrzebowania poszczególnych jednostek. Częstotliwość dostaw w/g zapotrzebowania, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu. Dostawca zobowiązany jest raz w tygodniu do zebrania zamówienia z w/w jednostek. Koszty dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych poszczególnych artykułów. Ceny zaoferowane w ofercie będą obowiązywały przez czas trwania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI - PIK Spółka z o.o., ul.Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96181,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103935,74
Oferta z najniższą ceną: 103935,74 / Oferta z najwyższą ceną: 107310,98
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zmówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr.
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.