Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57242 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Gdańsk: Organizacja wycieczek dla emerytów i rencistów placówek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny
365360218, ul.
Al. Gen. J. Hallera
16/18,
80-426
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 5065120, e-mail
r.ignatowicz@gcuw.pl, faks
058 5065132.
Adres strony internetowej (URL): www.gcuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.gcuw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek dla emerytów i rencistów placówek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. organizacja 7 - dniowej wycieczki autokarowej na trasie: Gdańsk - Górny Śląsk - Gdańsk dla 45 osobowej grupy emerytów i rencistów placówek oświatowych Gminy Miasta Gdańska, 2. organizacja 10 - dniowej wycieczki autokarowej do Rumuni dla 45 osobowej grupy emerytów i rencistów placówek oświatowych Gminy Miasta Gdańska, 3. organizacja 7 - dniowej wycieczki autokarowej na trasie: Kujawy - Mazowsze - Wielkopolska dla 45 osobowej grupy emerytów i rencistów, 4. organizacja 6 - dniowej wycieczki autokarowej dla 45 osobowej grupy emerytów i rencistów placówek oświatowych na trasie: Gdańsk - Poznań i okolice - Gdańsk.
II.5) Główny kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 285000
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 5
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia organizatora turystyki i pośrednika turystycznego wydanego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2016 r. Dz. U. poz. 187) i rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z 9 listopada 2016 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych (Dz. U. poz. 1861) poprzez posiadanie odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru - Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników prowadzonego przez stosownego Marszałka Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie odpowiedniego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydanego w kraju siedziby Wykonawcy. Aktualne uprawnienia zgodne z ustawą z dnia 6 sierpnia 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity z 2016 r. Dz. U. poz. 1907).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80.000,00 zł.
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a)Doświadczenia.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie realizuje lub zrealizował co najmniej 3 wycieczki turystyczne dla co najmniej 40 osób, trwających minimum 4 dni, przy czym każda z nich o wartości co najmniej 50 000,00 zł z określeniem ich wartości, przedmiotu, daty rozpoczęcia i zakończenia, wskazaniem podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodu czy zostały wykonane należycie (referencje).
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje;
b)zdolności technicznej.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
* autokarem nie starszym niż 5 lat, znajdującym się w należytym stanie technicznym i sprawnym technicznie oraz posiadającym obowiązkowe aktualne i opłacone ubezpieczenie,
* co najmniej 2 doświadczonymi kierowcami zatrudnionymi na umowę o pracę, którzy posiadają aktualne uprawnienie i kwalifikacje wymagane przepisami prawa oraz posiadają doświadczenie na trasie wycieczek zaplanowanych przez Zamawiającego,
* co najmniej 1 doświadczonym pilotem wycieczek, który posiada uprawnienia określone przepisami prawa,
* co najmniej 1 doświadczonym przewodnikiem, który posiada uprawnienia określone przepisami prawa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia czynności kierowców, dla których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r poz. 1666).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
* Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; * zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; * zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Wykonawca składa zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej Zamawiający żąda:
* wykazu wykonanych wycieczek turystycznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla co najmniej 40 osób, trwających minimum 4 dni, przy czym każda z nich o wartości równej co najmniej 50.000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu (ilość uczestników), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału).
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku doświadczenia, Wykonawca powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym warunkiem,
* oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SIWZ w zakresie zdolności technicznych:
? autokarem nie starszym niż 5 lat, znajdującym się w należytym stanie technicznym i sprawnym technicznie oraz posiadającym obowiązkowe aktualne i opłacone ubezpieczenie,
? co najmniej 1 doświadczonym pilotem wycieczek, który posiada uprawnienia określone przepisami prawa.
? co najmniej 1 doświadczonym przewodnikiem, który posiada uprawnienia określone przepisami prawa;
* oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SIWZ w zakresie zdolności technicznych.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, lub wydruk komputerowy z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, ze strony internetowej ministra właściwego do spraw turystyki, zawierający dane objęte wpisem oraz datę dokonania tego wydruku.
Wydruk ten może być dokonany samodzielnie przez Wykonawcę, którego dotyczy wpis do ewidencji, a także marszałka województwa.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda kserokopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80.000,00 zł.
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda szczegółowego opisu trasy wycieczki z określeniem godzinowym czasu zwiedzania proponowanych kolejnych pozycji programu
z uwzględnieniem posiłków i dokładnymi adresami miejsc noclegów. Niedopuszczalne są luki czasowe między poszczególnymi punktami programu - program powinien być opracowany przy założeniu racjonalnego gospodarowania czasem. Podanie godziny przyjazdu z Gdańska i przybliżonej godziny powrotu do Gdańska - załącznik Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający żąda szczegółowego opisu trasy wycieczki z określeniem godzinowym czasu zwiedzania proponowanych kolejnych pozycji programu z uwzględnieniem posiłków i dokładnymi adresami miejsc noclegów. Niedopuszczalne są luki czasowe między poszczególnymi punktami programu - program powinien być opracowany przy założeniu racjonalnego gospodarowania czasem. Podanie godziny przyjazdu z Gdańska i przybliżonej godziny powrotu do Gdańska - załącznik Wykonawcy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca ubiegający się o zamówienie obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) dla każdej z części.
1. Wadium obejmuje cały okres związania ofertą.
2. Wadium może być wnoszone:
a) w pieniądzu;
b) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej do godziny otwarcia ofert i należy przelać na rachunek: PekaO SA numer konta: 64 1240 1268 1111 0010 7066 4419 (z dopiskiem "Wadium na wycieczkę").
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie/formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) będzie zawierała co najmniej następujące elementy:
a) nazwę i dokładny adres gwaranta;
b) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp;
c) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium niezwłocznie na pierwsze wezwanie Zamawiającego;
d) okres ważności umowy zabezpieczającej (który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ), zostanie złożona w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku, Al. Gen. J. Hallera 16/18. nie później niż w terminie składania ofert.
Wymaga się złożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy zabezpieczającej. Zamawiający wymaga złożenia oryginału umowy zabezpieczającej w sytuacji, gdy zawiera ona zapisy o wymagalności roszczeń wyłącznie na podstawie oryginału umowy. Nie dopuszcza się składania wadium w innych formach niż wymienione w pkt 2 SIWZ.
6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty poprzez wniesienie wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 7 i 8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto za przeprowadzenie wycieczki dla 45 uczestników (stanowiąca iloczyn liczby uczestników wycieczki i ceny jednostkowej za uczestnika wycieczki) | 60 |
pensjonat | 10 |
hotel *** | 10 |
powyżej hotel *** | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/04/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: organizacja dwóch 7 - dniowych wycieczek autokarowych na trasie: Gdańsk - Górny Śląsk - Gdańsk dla 45 osobowej grupy emerytów i rencistów placówek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gliwice: Radiostacja, Katedra Piotra i Pawła, Palmiarnia, Makieta kolejowa;
Katowice: Pomnik Powstańców Śląskich, Hala Spodek, Dolina Trzech Stawów, Muzeum Historii Katowic, Giszowiec;
Zabrze: Ogród Botaniczny, Kopalnia Guido, Dom Nauki i Tańca, Sztolnia Królowa Luiza, Szyb Maciej;
Bytom: Muzeum Górnośląskie, Opera Śląska;
Siewierz: Zamek Biskupów Krakowskich;
Rybnik: Centrum Plaza, Bazylika św. Antoniego z Padwy, kopalnia Ignacy, Centrum Kultury;
Chorzów: Park Śląski, kolejka linowa, Planetarium, stadion Śląski, Kościół św. Wawrzyńca, Muzeum Zagłębia;
Bendzin: Zamek Królewski;
Tychy: Muzeum Tyskich Browarów;
Ogrodzieniec: Zamek;
Radzionków: Muzeum Chleba;
Pszczyna: Pałac;
Tarnowskie Góry: Sztolnia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
100000
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
pensjonat | 10 |
hotel *** | 10 |
powyżej hotel *** | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: organizacja 10 - dniowej wycieczki autokarowej do Rumuni dla 45 osobowej grupy emerytów i rencistów placówek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oradea: spacer po starym mieście - barokowy ratusz i katedra, Pałac Biskupa - muzeum, Kościół Księżycowy, ulica republiki;
Marmarosz: Dolina Izy - drewniane zabudowy, drewniane cerkwie o strzelistych wieżach;
Cluj Napoca: dom urodzenia króla węgierskiego Corvina, kościół św. Michała, ulica luster, katedra prawosławna , mury obronne z basztą;
Sighisoary: Stare Miasto, Wieża Zegarowa, Zakryte Schody, Dom Draculi, kościół Dominikanów, katedra, Dom Wenecki;
Alba Julia: potężna Cytadela, cerkiew katedralna św. Trójcy, Katedra z grobem księcia Jana Hunyady, degustacja win;
Sibiu: zabytkowe centrum - trzy place, Ratusz z galeria i wieżyczką, most Kłamców, kościół ewangelicki z przełomu XIV - XV wieku z wieżą i dzwonem skazańców, barokowy pałac;
Braszów: średniowieczne mury miejskie z Baszta Tkaczy, Czarny Kościół, rynek, czarna i biała wieża, dzielnica Schei, dla chętnych wjazd kolejką linową na Górę Tampa;
Rasnov: chłopska cytadela, zakon krzyżacki;
Bran: zamek Drakuli;
Prejmer: kościół warowny otoczony murami;
Sinaia: letnia rezydencja rumuńskiej rodziny królewskiej - pałac, klasztor z XVII wieku,;
Bukareszt: Wzgórze Patriarchalne z Cerkwią, spacer po Starym Mieście z ruinami dworu, Plac Rewolucji, Parlament, posiadłość Ceausescu;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
85000
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
pensjonat | 10 |
hotel *** | 10 |
powyżej hotel *** | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: organizacja 7 - dniowej wycieczki autokarowej na trasie: Kujawy - Mazowsze - Wielkopolska dla 45 osobowej grupy emerytów i rencistów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koronowo - Szlak Cysterski;
Wtelno - dworek Leona Wyczółkowskiego;
Bydgoszcz - Wenecja Bydgoska, nabrzeże nad Brdą, kościół f a r n y, Kościół Klarysek, filharmonia "Nowa";
Chodzież - produkcja porcelany, gotycki kościół parafialny;
Węgrowiec - rzeki przecinające się pod kątem prostym;
Żnin - rynek i wieża ratuszowa;
Brodnica - pałac Anny Wazówny, mury obronne nad Drwęcą;
Chełmno - układ starego miasta, wzorzec miary, fara, Kościół św. Jana, ogrody z widokiem na Wisłę;
Chełmża - Kościół św. Trójcy;
Golub Dobrzyń - zabudowania rynku;
Szafarnia - pamiątki po Fryderyku Chopinie;
Toruń - plac Rapackiego, Rynek Staromiejski i Nowomiejski, dom nad Gwiazdą, Uniwersytet;
Ciechocinek - tężnie, spacer do Raciążka;
Inowrocław - uzdrowisko solankowe, romański Kościół NMP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
50000
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brotto | 60 |
pensjonat | 10 |
hotel *** | 10 |
powyżej hotel *** | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: organizacja 6 - dniowej wycieczki autokarowej na trasie: Gdańsk - Poznań i okolice - Gdańsk dla 45 osobowej grupy emerytów i rencistów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kruszwica - rejs statkiem po Gople, "Mysia Wieża", trasa widokowa "Kolegiata romańska Św. Piotra i Pawła;
Gniezno - Katedra, Wzgórze Lecha, Góra Królewska;
Lednogóra - Muzeum Pierwszych Piastów;
Poznań - Makieta dawnego Poznania; Wzgórze Przemysła: Zamek Królewski, Kościół Franciszkanów, pomnik 15 Pułku Ułanów; Stary Rynek: Ratusz, Fontanna, Pałac Górków, Kościół F a r n y, Plac Kolegiacki, pomnik św. Jana Nepomucena, pomnik Bamberki, Waga Miejska, Odwach, Pałac Działyńskich;
Plac Wolności: Hotel Bazar, Biblioteka Raczyńskich, Muzeum Narodowe, Arkadia;
Plac Mickiewicza: Uniwersytet, Pomniki: Poznańskiego Czerwca 1956 r., Adama Mickiewicza, przejście przez założenie ogrodowe do Opery, gmach Collegium Maius, słynna fontanna z lwami z Alhambry, Zamek Cesarski; Wzgórze św. Wojciecha: Kościół św. Wojciecha, Cmentarz Zasłużonych Wielkopolan;
Lech Browary Wielkopolski - zwiedzanie;
Palmiarnia Poznańska; Cytadela; Ostrów Tumski; Muzeum Archidiecezjalne;
FORT VII - Muzeum Martyrologii Wielkopolan;
Puszczykowo - Muzeum Literackie z Ogrodem Kultur i Tolerancji;
Kórnik - zespół zamkowo - parkowy, ławeczka Szymborskiej;
Szamotuły - zamek rodziny Górków, Baszta Halszki, Kolegiata;
Ostroróg - Kościół parafialny Wniebowzięcia NMP z 1432 roku;
Łyżeczki - taras widokowy;
Sieraków- Kościół pobernardyński, Zamek;
Owińska - barokowy kościół i klasztor Cysterek;
Rezerwat "Dębina", Wągrowiec, Łekno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
50000
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
pensjonat | 10 |
hotel *** | 10 |
powyżej hotel *** | 40 |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Usługa organizacji 5-cio dniowej wycieczki do Andaluzji dla 35 osób w lutym 2025 roku
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.