Ogłoszenie z dnia 2015-01-09
Pcim: Zamówienie uzupełniające do przeprowadzonego postępowania: Usługi dowozu uczniów wraz z opieką do placówek oświatowych w Pcimiu w Stróży oraz w Trzebuni na podstawie biletów miesięcznych. Zamówienie uzupełniające obejmuje dowóz uczniów wraz z opieką do Szkoły podstawowej nr 3 w Stróży
Numer ogłoszenia: 5726 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół w Pcimiu, Pcim 1178, 32-432 Pcim, woj. małopolskie, tel. 12 2748 061, faks 12 2748 061.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do przeprowadzonego postępowania: Usługi dowozu uczniów wraz z opieką do placówek oświatowych w Pcimiu w Stróży oraz w Trzebuni na podstawie biletów miesięcznych. Zamówienie uzupełniające obejmuje dowóz uczniów wraz z opieką do Szkoły podstawowej nr 3 w Stróży.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów wraz z opieką do Szkoły Podstawowej nr 3 w Stróży na trasie : Stróża Zarębki Klimasowo do Szkoły Podstawowej nr 3 Stróży- godz. 7;30 - ok. 24 osób. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z przebiegiem i długością trasy. Wykonawca może uzyskać informację o lokalizacji początkowego i końcowego przystanków od dyrektora placówki oświatowej. Dowóz odbywa się przez okres od dnia 02 stycznia 2015 do 26 czerwca 2014r. w dni nauki szkolnej. Przedmiot zgodny z zaproszeniem do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Pietrzak Przewóz Osób Bus
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Pietrzak Przewóz Osób Bus
- Przewóz Osób BUS Stanisław Pietrzak, Trzebunia 426, 32-438 Trzebunia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4544,22
Oferta z najniższą ceną: 4544,22 / Oferta z najwyższą ceną: 4544,22
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 z późń. zm.) udzielił w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które ujęte były w zamówieniu podstawowym i polegały na wykonaniu dodatkowych usług dowozu w związku ze zwiększoną ilością uczniów dowożonych. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w zamówieniu podsatwowym.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.