To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Lublin: Odzież robocza i ochronna oraz obuwie; UM-ZP-262-52/09
Numer ogłoszenia: 57283 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233687 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, faks 081 5328927.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzież robocza i ochronna oraz obuwie; UM-ZP-262-52/09.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w ilości i o parametrach określonych przez Zamawiającego oraz spełniające wymagania zawarte w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W zakresie Zadania nr 1 (poz.1 i poz. 2) oraz Zadania nr 3 ujęte w projekcie pn. Uniwersytet Nowoczesny - Współpraca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 4.1.1 POKL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obuwie, w tym obuwie profilaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON Sp. z o.o., ul. Miłocińska 17, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53488,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49221,00
Oferta z najniższą ceną: 49221,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49221,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Część Nr 1.A - Odzież robocza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CARIMA" ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY MAŁGORZATA ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"CARIMA" ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY MAŁGORZATA ABRAMOWICZ
- Zakład Produkcyjno-Handlowy CARIMA Małgorzata Abramowicz, ul. Bodzentyńska 56, 25-308 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43164,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38100,00
Oferta z najniższą ceną: 38100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54768,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Odzież robocza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALGA-BIS EWA ANDRZEJEWSKA, KRZYSZTOF KRYSIAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ALGA-BIS EWA ANDRZEJEWSKA, KRZYSZTOF KRYSIAK S.C.
- ALGA-BIS Ewa Andrzejewska Krzysztof Krysiak s.c., ul. Siedlecka 3, 93-138 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160005,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86350,00
Oferta z najniższą ceną: 86350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136444,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.