Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Szczecin: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK LASEROWYCH, ATRAMENTOWYCH, IGŁOWYCH, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 57287 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2901 , ul. Metalowa 39, 70-727 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 889 4501, faks 091 889-4508.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5pinz.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK LASEROWYCH, ATRAMENTOWYCH, IGŁOWYCH, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych w celu zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego, drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, dla JW 2901 w roku 2011. Dostawa zostanie zrealizowana na koszt Wykonawcy i jego własnym transportem. 1. Zamawiający w ramach Zamówienia wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów do sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek i faksów. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości by zamawiane materiały był poddawane regeneracji, ponownemu napełnianiu lub wymianie jakichkolwiek elementów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek materiały eksploatacyjne muszą być akceptowane przez producentów drukarek i kserokopiarek, by nie utracić posiadanej gwarancji (Zamawiający posiada urządzenia na gwarancji). Weryfikacja zgodności będzie odbywała się w trakcie każdej dostawy materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zapisami w warunkach gwarancji sprzętu. 4. Równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń i zaburzeń pracy sprzętu, do którego są przeznaczone. 5. W przypadku uszkodzenia sprzętu, w wyniku zastosowania materiałów równoważnych, (co określi serwis), kosztami naprawy lub zakupu zniszczonego sprzętu zostanie obciążony Wykonawca. 6. Dostarczone do jednostki materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek muszą być wyprodukowane nie później niż pół roku przed datą dostawy do jednostki. 7. Jakość wydruków musi być nie gorsza jak przy używaniu oryginałów (niedopuszczalne jest: rozlewanie liter, przerywanie ciągłości tekstu lub rysunku, nienaturalna kolorystyka, nieodpowiednie dokładnościowo odstępy pomiędzy punktami rysunku lub mapy). 8. Pojemność oraz ilość uzyskanych stron wydruku nie może być mniejsza niż przy używaniu oryginałów - wykaz produktów: 1 HP Tusz do HP840 czarny Nr 15/25ml 2 HP Tusz do HP840 kolor N r17/15ml 3 HP Tusz HPJ3680 czarny Nr 54/17ml 4 HP Tusz HPJ3680 kolor Nr 22/5ml 5 HP Tusz do HP3420 czarny Nr 27/10ml 6 HP Tusz do HP3420 kolor Nr 28/8ml 7 HP Tusz do HP1220c czarny Nr 45/42ml 8 HP Tusz do HP12220c kolor Nr 78/38ml 9 HP Tusz do HP5550 czarny Nr 56/19ml 10 HP Tusz do HP5550 kolor Nr 57/17ml 11 HP Tusz do HP5740 czarny Nr 339/21ml 12 HP Tusz do HP5740 kolor Nr 344/12ml 13 XEROX Toner do XEROX 3250 5000 stron. 14 XEROX Toner do XEROX 3220 5000 stron. 15 CANON Tusz do CANON IP4000 BCI-6B czarny 27ml 16 CANON Tusz do CANON IP4000 CLI8C niebieski 13ml 17 CANON Tusz do CANON IP4000 CLI8Y żółty 13ml 18 CANON Tusz do CANON IP4000 CLI8M czerwony 13ml 19 EPSON Taśma EPSO LX - 300+II S015019 (#8750) 20 OKI Taśma OKI 3321 Oki 09002303 21 HP Toner do HP 1215 CB540A BLACK 2200 stron 22 HP Toner do HP 1215 CB541A CYNA 1400 stron 23 HP Toner do HP 1215 CB542A YELLOW 1400 stron 24 HP Toner do HP 1215 CB543A MAGENTA 1400 stron 25 HP Toner do HP1600 czarny Q6000A 2500 stron 26 HP Toner do HP1600 żółty Q6002A 2000 stron 27 HP Toner do HP1600 purpurowy Q6003A 2000 stron 28 HP Toner do HP1600 błękitny Q6001A 2000 stron 29 SAMSUNG Toner Samsung Clp-K300 2000 stron 30 SAMSUNG Toner Samsung Clp-C300 1000 stron 31 SAMSUNG Toner Samsung Clp-M300 100 stron 32 SAMSUNG Toner Samsung Clp-Y300 1000 stron 33 HP Toner do HP2727 53A 3000 stron 34 HP Toner do HP 1505/1506 36A 2000 stron 35 HP Toner do HP 1150 24A 2000 - 3000 stron 36 HP Toner do HP 1018/3050 12A 2000 - 2500 stron 37 HP Toner do HP1100/1100A 92A 2500 stron 38 CANON Toner do CANON iR2018 iR2018 8300 stron 39 PANASONIC Toner do PANASONIC KX-FA83E 2500 stron 40 PANASONIC Urządzenie bębnowe PANASONIC KX-FA84E 10 000 stron 41 KOYCERA Toner KOYCERA TK-310 12 4000 stron 42 KOYCERA Bęben DK - 310 do 2000D 43 KOYCERA Toner KOYCERA TK-210 12 4000 stron 44 KOYCERA Moduł bębna FS1030DN 45 HP Toner do HP 5L 2500 stron 46 OKI Bęben do OKI 4200D 10 000 stron 47 BROTHER Papier PA-C-410 do przenośnej drukarki termicznej Pocket Jet 3 (A4, 100 arkuszy) 100 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5pinz.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2901
ul. Metalowa 39
70-727 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2901 ul. Metalowa 39 70-727 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.