To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-19
Zembrzyce: Bankowa obsługa budżetu Gminy Zembrzyce wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Numer ogłoszenia: 5728 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343867 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zembrzyce, Zembrzyce 540, Zembrzyce, woj. małopolskie, tel. 033 8746 040, faks 033 8770 700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Zembrzyce wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Zembrzyce oraz obsługi samorządowych jednostek organizacyjnych obejmującej : - otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i 12 rachunków pomocniczych, - dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków, - przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych, - sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowanie operacji, - potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, - uruchomić kredyt w rachunku bieżącym do wysokości 1.500.000 zł, - przyjmować środki na lokaty jednodniowe, weekendowe, - udostępnić usługę typu home - banking na dwóch stanowiskach komputerowym, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku, - udostępnić usługę typu teleserwis (informacja udzielana telefonicznie o stanie i obrotach środków na rachunkach), - wydawanie blankietów czekowych, - wydawanie zaświadczeń przez bank..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 0 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
- Bank Spółdzielczy w Suchej Beskidzkiej, ul. Piłsudskiego 5, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 0,00
- Oferta z najniższą ceną: 0,00 oferta z najwyższą ceną: 850,00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.