eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA OPRAW O¦WIETLENIOWYCH LED DO TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-07-12



Og³oszenie nr 573301-N-2019 z dnia 2019-07-12 r.

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie: DOSTAWA OPRAW O¦WIETLENIOWYCH LED DO TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 27807200000000, ul. ul. Nowogrodzka  49 , 00-695  Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 226 287 071, e-mail Piotr.iwanowski@teatrroma.pl, faks 226 217 233.
Adres strony internetowej (URL): https://www.teatrroma.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://www.teatrroma.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.teatrroma.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA OPRAW O¦WIETLENIOWYCH LED DO TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
Numer referencyjny: 10/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowych opraw LED do parku o¶wietleniowego na scenie g³ównej w siedzibie Zamawiaj±cego. Zamówienie jest podzielone na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa opraw LED Wash w ilo¶ci 30 szt, Zadanie 2 - dostawa opraw LED Profile w ilo¶ci 19 szt.

II.5) G³ówny kod CPV: 34.99.10.00 - Reflektory iluminacyjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-08-26

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1) nie podlegaj± wykluczeniu. 2. Ocena spe³nienia warunków nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ. Dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego bêd± dostarczone w oryginale lub kopii po¶wiadczonej przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em. 3. Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowania. 4. Do oferty wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena50,00
Parametry techniczne 40,00
Gwarancja, serwis i konserwacja 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych umow± zmiany tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy w sytuacjach opisanych w ust. 3 poni¿ej. 3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadku wyst±pienia któregokolwiek z nastêpuj±cych przypadków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego; b) zmiany spowodowane warunkami organizacyjnymi uniemo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia w terminach ustalonych w umowie; c) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji; W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt a) - c) termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2) pozosta³e zmiany: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami, przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nych od obu Stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którego nie mo¿na by³o unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci (np. po¿ar, powód¼, inne klêski ¿ywio³owe, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania pogody, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej), b) zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy lub terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku kolizji z planowanymi lub prowadzonymi na terenie Teatru dzia³aniami artystycznymi zwi±zanymi w szczególno¶ci z produkcj± Spektakli, wykraczaj±cymi poza standardowe dzia³ania w zakresie prób do nowego spektaklu, o prowadzeniu których Zamawiaj±cy uprzedzi³ Wykonawcê na etapie zawierania umowy, przy czym zmiany te ograniczaj± siê do zmian koniecznych i powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji, w zakresie terminu realizacji lub sposobu wykonywania prac; c) zmiana przedmiotu umowy lub terminu z uwagi na zmiany innych umów, których stron± jest Zamawiaj±cy, a które wykazuj± zwi±zek z niniejsz± umow± lub maj± wp³yw na jej realizacjê; 3) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany istotnych postanowieñ umowy w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace? albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace? (Dz. U. z 2018 r., poz. 2177), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2215), a zmiany te bêd±? mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê? - zastosowanie maja? zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, okre¶lone poni¿ej w ust. 5-13. 4. Strona powo³uj±ca siê na okoliczno¶æ uzasadniaj±c± zmianê postanowieñ umowy, zobowi±zana jest powiadomiæ pisemnie drug± Stronê o jej wyst±pieniu niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni od dnia jej zaistnienia, wystêpuj±c o dokonanie zmiany, a Strony w terminie 7 dni podpisz± aneks uwzglêdniaj±cy uzgodnione zmiany. 5. Wykonawca najpó¼niej w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt.3, mo¿e wyst±piæ? do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê? Umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumentami niezbêdnymi do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany maja? wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê? oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniaj±? zmianê? wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w Umowie, w szczególno¶ci: 1) szczegó³ow±? kalkulacje? proponowanej zmienionej wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatno¶ci tej propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê?, 2) przyjête przez Wykonawcê? zasady kalkulacji kosztów wykonania Umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci dotychczasowych oraz przysz³ych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ? przyjêtych za³o¿eñ? - takimi jak np. umowy o prace? lub dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie pracowników do ubezpieczeñ?. 6. W terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 5, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ? siê? do Wykonawcy o uzupe³nienie wniosku poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ?, informacji lub dokumentów (np. za¿±daæ? orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ? z orygina³ami). 7. Zamawiaj±cy w terminie 30 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku zajmie wobec niego pisemne stanowisko. Za dzieñ? przekazania stanowiska uznaje siê? dzieñ? jego wys³ania na adres w³a¶ciwy dla dorêczeñ? pism dla Wykonawcy. 8. Zamawiaj±cy najpó¼niej w terminie 30 dni od dnia od wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt. 3, mo¿e przekazaæ? Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy. Wniosek powinien zawieraæ? co najmniej propozycje? zmiany umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia oraz powo³anie zmian przepisów. 9. Przed przekazaniem wniosku, o którym mowa w ust. 5 Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ? siê? do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyja¶nieñ? lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ? z orygina³em) niezbêdnych do oceny przez Zamawiaj±cego czy zmiany, o których mowa w ust.3 pkt. 3 maja? wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê? oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniaj±? zmianê? kosztów wynagrodzenia. Rodzaj i zakres tych informacji okre¶li Zamawiaj±cy. Postanowienia ust. 9-10 stosuje sie? odpowiednio, z tym ¿e Wykonawca zobowi±zany jest w ka¿dym przypadku do zajêcia pisemnego stanowiska w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku Zamawiaj±cego. 10. Jez?eli w trakcie procedury opisanej w ust. 5-9 zostanie wykazane, ¿e zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt. 3, uzasadniaj±? zmianê? wysoko¶ci wynagrodzenia, Strony uzgodni±? tre¶æ? aneksu do umowy oraz podpisz±? aneks, z zachowaniem zasady zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w kwocie odpowiadaj±cej zmianie kosztów wykonania Umowy wywo³anych przyczynami okre¶lonymi w ust. 3 pkt. 3. 11. Zmiana postanowieñ umowy wymaga zgodnej woli stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zachowaniem wymagañ okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-22, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa opraw LED Wash w ilo¶ci 30 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Oprawa typu LED Wash spe³niaj±ca poni¿sze minimalne warunki w ilo¶ci 30 szt, - urz±dzenie powinno posiadaæ co najmniej 18 modu³ów(pikseli) LED RGBW - urz±dzenie powinno mieæ mo¿liwo¶æ indywidualnej kontroli poszczególnych pikseli - strumieñ ¶wietlny oprawy w urz±dzeniu minimum 10.000 Im - urz±dzenie powinno posiadaæ liniowy zoom w zakresie 10 - 50 stopni - urz±dzenie powinno mieæ mo¿liwo¶æ liniowej zmiany temperatury barwowej w zakresie 2700 - 7900 K - urz±dzenie powinno mieæ mo¿liwo¶æ symulacji opraw ze ¼ród³em halogenowym - urz±dzenie powinno posiadaæ minimum 16 bitowy dimmer - pobór mocy elektrycznej w oprawie nie wiêcej ni¿ 700 W - obs³uga DMX, RDM, ArtNet z wbudowanym z³±czem RJ45(in/out)
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 34991000-0,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-08-26
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena50,00
Parametry techniczne40,00
Gwarancja, serwis i konserwacja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa opraw LED Profile w ilo¶ci 19 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Oprawa typu LED Profile spe³niaj±ca poni¿sze minimalne warunki w ilo¶ci 19 szt, - urz±dzenie powinno posiadaæ wielokolorowe ¼ród³o LED o mocy minimalnej 500 W - strumieñ ¶wietlny oprawy w urz±dzeniu minimum 10.000 Im - urz±dzenie powinno posiadaæ addytywny system mieszania kolorów - urz±dzenie powinno posiadaæ wspó³czynnik oddawania barw CRI minimum 90 - urz±dzenie powinno mieæ mo¿liwo¶æ zmiany liniowej zoom w zakresie 8 - 48 stopni - urz±dzenie powinno mieæ mo¿liwo¶æ liniowej zmiany temperatury barwowej w zakresie 2700 - 7900 K - urz±dzenie powinno mieæ mo¿liwo¶æ symulacji opraw ze ¼ród³em halogenowym - urz±dzenie powinno posiadaæ minimum 16 bitowy dimmer - urz±dzenie powinno posiadaæ tarczê gobo rotacyjnych - urz±dzenie powinno posiadaæ minimum jeden filtr Frost - urz±dzenie powinno posiadaæ rotacyjna pryzmê - urz±dzenie powinno posiadaæ tarczê animacyjn± - urz±dzenie powinno posiadaæ ramki profilowe - pobór mocy nie wiêkszy ni¿ 750 W - obs³uga DMX, RDM i ArtNet z wbudowanym z³±czem RJ45.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 34991000-0,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-08-26
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena50,00
Parametry techniczne40,00
Gwarancja, serwis i konserwacja10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.