Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Głogów: Dostawa urządzeń do pielęgnacji boisk trawiastych
Numer ogłoszenia: 57340 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Głogowskie Obiekty Sportowe sp. z o.o. , ul. Wita Stwosza 1, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8356193, faks 076 8356884.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos-glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do pielęgnacji boisk trawiastych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą DOSTAWA URZĄDZEŃ DO PIELĘGNACJI BOISK TRAWIASTYCH: 1. Ciągnik kompaktowy - szt. 1 2. Mikrociągnik - szt. 1 3. Aerator wgłębny - szt. 1 4. Szczotka uniwersalna do nawierzchni naturalnych i sztucznych - szt.1 5. Zgrzebło do wyciągania filcu, poluźniania granulatu - szt. 1 6. Oczyszczarka do granulatu - szt. 1 7. Pług odśnieżny - szt. 1 8. Pług wirnikowy - szt. 1 9. Kosiarka wrzecionowa samojezdna - szt. 1 10. Opryskiwacz zawieszany - szt. 1 11. Rozsiewacz do nawozów - szt. 1 12. Piaskarka - szt. 1 Wykonawca zobowiązuje również do: nieodpłatnego przeszkolenia załogi w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń wykonania min. 2 nieodpłatnych przeglądów technicznych sprzętu w czasie trwania gwarancji. Pierwszy przegląd odbędzie się po upływie 12 miesięcy, a drugi przed upływem 24 miesięcy od daty dostarczenia urządzeń. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na oferowany sprzęt od daty wykonania dostawy. Wykonawca wraz z dostawą urządzeń dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi dostarczonych urządzeń w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty (certyfikaty, atesty, homologacje, dopuszczenia do pracy itp.) Do oferty należy dołączyć specyfikację oferowanych urządzeń, potwierdzającą spełnianie parametrów określonych w opisie urządzeń, np. w formie katalogu producenta, wydruku strony internetowej, opisu ze zdjęciami, itp. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz.1655 z późn. zm), 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 3.wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy podobnego typu urządzeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winno ono posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów, dokonanej w terminie jak wyżej. 2.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy wraz z określeniem sposobu reprezentacji podmiotu, o ile nie wynika to właściwego rejestru lub umowy, 3.wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy podobnego typu urządzeń wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tych dostaw. 5.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos-glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głogowskie Obiekty Sportowe Sp. z o.o.
ul. Rudnowska 17B
67-200 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Głogowskie Obiekty Sportowe Sp. z o.o. ul Rudnowska 17B; 67-200 Głogów sekretariat spółki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Głogowie w okresie 01.06.2025r. - 31.05.2026r., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek
- Na dostawę materiałów opatrunkowych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa maszyn do ZSCKR w Sędziejowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.