Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Myślenice: Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1937 ulica Ptasznica w Sułkowicach - ZP-8/2008
Numer ogłoszenia: 57345 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, fax 012 2721733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1937 ulica Ptasznica w Sułkowicach - ZP-8/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac mających na celu zabezpieczenie i stabilizację osuwiska oraz odbudowę drogi na odcinku osuwiska. Prace składają się z trzech branż tj. wodna, konstrukcyjna i drogowa. Branża wodna: - roboty ziemne, wykonanie rowu; - umocnienie rowu elementami betonowymi typu ściek - 75 m; - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu krata - 187,5 m2; - ułożenie geomembrany PEHD gr. 2 mm pod umocnienia skarp - 187,5 m2; - wzmocnienie skarpy goekratą TABOSS - 200 m2; - wypełnienie geokraty narzutem kamiennym - 20 m3. Branża drogowa: - rozebranie nawierzchni z kruszywa i mieszanek mineralno-bitumicznych - 403,55 m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 403,55 m2; - wykonanie podbuodwy z betonu asfaltowego gr. 7 cm - 454,11 m2; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 454,11 m2. Branża konstrukcyjna - palowanie: - wiercenia pod pale CFA średnicy 600 mm - 1920,00 m; - uzbrojenie pala dwuteownikiem 300 - 104,10 t; - wypełnienie rur ochronnych betonem - 542,60 m3. Szczegółowy zakres robót zawarty w przedmiarze robót. -
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: - 25 000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. Wadium należy wpłacić na konto: PKO BP S.A. Oddział Myślenice Nr 66 1020 2892 0000 5102 0024 9672 2. Termin wpłacenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na zadanie posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w ramach której wykonywał będzie zamówienie. Informację z banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - wymagana wielkość środków lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; - posiadał własny lub dysponował dla zadań następującym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia: koparka podsiębierna 0,25 m3 lub 0,15 m3; samochód ciężarowy skrzyniowy 5-10 t; samochód ciężarowy samowyładowczy 5-10 t; rozkładarka mas bitumicznych 4-5 m; walec ogumiony; walec statyczny, wibrator powierzchniowy do 225 kg; - na zadania stanowiące przedmiot zamówienia, dysponował, co najmniej jedną osobą (Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania robót drogowych i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami oraz dysponował robotnikami wykwalifikowanymi; Do Oferty należy dołączyć: - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta o d p o w i a d a przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie w tym pracowników kwalifikowanych - zał. 2. 8. Wykaz sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje Wykonawca - zał. 3. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienie należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie; - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej zakresie robót drogowo-mostowych - zał. 4. 10. Wykaz wszystkich zrealizowanych robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające), potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie - zał. 5. 11. Informacja z banku, w którym posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - wymagana wielkość środków lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 zł 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia. 13. 1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 oraz art. 6 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem. 13.2. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie takie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczona odpowiedzialnością). 14. Dowód wniesienia wadium. 15. Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach 32-400 Myślenice ul. Słowackiego 82.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach 32-400 Myślenice ul. Słowackiego 82.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Komponentu A Projektu OSŁONA PRZECIWOSUWISKOWA (finansowanie Likwidacji Skutków Osuwisk i Zapobiegania ich Występowaniu) - realizowanego przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach Kontraktu Finansowego nr 22.070 zawartego w dniu 3 czerwca 2003 r. między Rzecząpospolitą Polską a Europejskim Bankiem Inwestycyjnym
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala i Hotelu dla Pielęgniarek
- Modernizacja przyziemia budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących
- Adaptacja pomieszczeń przyziemia do realizacji zajęć specjalistycznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Modernizacja infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Remont drogi wojewódzkiej nr 560 od km 49+980 do km 52+200 odc. Studzieniec - Sierpc - nr postępowania 094/25
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Przebudowa przepustu na potoku bez nazwy na dz. nr ew. 434/2 w ciągu drogi gminnej nr 117433R w miejscowości Zabłotce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.