eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Budowa chodników i ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wg poniższych 2 (dwóch) części przedmiotu zamówieniaCzęść I - Budowa chodnika i pieszo-jezdni na ulicy Parkowej w Bolechowie; Część II - Budowa chodnika w ciągu ulicy Poligonowej w Bolechowie - etap II od km 0+170 do km 0+305,50

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Czerwonak: Budowa chodników i ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wg poniższych 2 (dwóch) części przedmiotu zamówienia: Część I - Budowa chodnika i pieszo-jezdni na ulicy Parkowej w Bolechowie; Część II - Budowa chodnika w ciągu ulicy Poligonowej w Bolechowie - etap II od km 0+170 do km 0+305,50
Numer ogłoszenia: 57346 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 61 6544204, faks 61 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników i ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wg poniższych 2 (dwóch) części przedmiotu zamówienia: Część I - Budowa chodnika i pieszo-jezdni na ulicy Parkowej w Bolechowie; Część II - Budowa chodnika w ciągu ulicy Poligonowej w Bolechowie - etap II od km 0+170 do km 0+305,50.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: 1) Część I - Budowa chodnika i pieszo-jezdni na ulicy Parkowej w Bolechowie; 2) Część II - Budowa chodnika w ciągu ulicy Poligonowej w Bolechowie - etap II od km 0+170 do km 0+305,50 2. Zakres przedmiotu zamówienia części I obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) krawężniki, obrzeża, 4) podbudowa, nawierzchnie pieszo-jezdni i chodnika i wjazdów z kostki brukowej betonowej, 5) kanalizacja deszczowa, 6) inne zagadnienia (regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, plantowanie, profilowanie i obsianie skarp trawą, ułożenie rury osłonowej, czyszczenie kanalizacji sanitarnej), 7) oznakowanie pionowe i poziome. 3. Zakres przedmiotu zamówienia części II obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) krawężniki, obrzeża, ściek, 4) mur oporowy, 5) podbudowa, 6) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - chodnik, 7) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - zatoka autobusowa, 8) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - wjazdy, 9) kanalizacja deszczowa z rur WIPRO długość 24m i PVC 26m 10) zabezpieczenie skarp i rowów, 11) oczyszczanie rowu, pogłębianie, profilowanie skarp trawą 12) inne zagadnienia (plantowanie, profilowanie, obsianie skarp trawą, regulacja wysokości zaworu wodociągowego i studzienek teletechnicznych, ułożenie rur osłonowych, dwudzielnych, czyszczenie kanalizacji sanitarnej, przebudowa studni kanalizacyjnej, regulacja studni kanalizacyjnej z wymianą włazu, przestawienie słupa ogłoszeniowego, witacza, śmietnika) 13) oznakowanie pionowe i poziome. 4. Wybór oferty najkorzystniejszej lub unieważnienie postępowania zostanie dokonany odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część przedmiotu zamówienia. 6. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla każdej części - stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na wykonaniu następujących robót: 1. W zakresie części I przedmiotu zamówienia - Budowa chodnika i pieszo-jezdni na ulicy Parkowej w Bolechowie: 1) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) robót ziemnych, 3) krawężników, obrzeży, podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 4) kanalizacji deszczowowej, 5) regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych, 6) plantowania, profilowania i obsiania skarp trawą, 7) ułożenia rury osłonowej, 8) czyszczenia kanalizacji sanitarnej, 9) oznakowania pionowego i poziomego. 2. W zakresie części II przedmiotu zamówienia - Budowa chodnika w ciągu ulicy Poligonowej w Bolechowie - etap II od km 0+170 do km 0+305,50: 1) robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2) robót ziemnych, 3) krawężników, obrzeży, podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 4) kanalizacji deszczowej, 5) plantowania, profilowania i obsiania skarp trawą, 6) regulacji wysokości zaworu wodociągowego i studzienek teletechnicznych, 7) ułożenia rur dwudzielnych osłonowych, 8) czyszczenia kanalizacji sanitarnej, 9) przebudowy studni kanalizacyjnej, 10) regulacji studni kanalizacyjnej z wymianą włazu, 11) śmietnika, 12) oznakowania pionowgo i poziomego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.31.40-2, 45.11.27.10-5, 45.20.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 4 000,00 PLN (słownie PLN: cztery_tysiące_00/100), Część II: 4 000,00 PLN (słownie PLN: cztery_tysiące_00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, na przelewie należy umieścić informację, w zależności od wyboru: Wadium - Budowa chodnika i pieszo-jezdni na ulicy Parkowej w Bolechowie lub Wadium - Budowa chodnika w ciągu ulicy Poligonowej w Bolechowie - etap II, 3) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 4) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 5) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2); 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ oraz pkt. III.4.1) ogłoszenia Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ oraz pkt. III.4.1) ogłoszenia Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ oraz pkt. III.4.1) ogłoszenia Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: a) drogowej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (specjalizacja: sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne). Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień przez jedną osobę. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie: 1)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 2)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1.1) SIWZ oraz pkt. III.4.1) ogłoszenia Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedmiotowego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1. ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia składane - na załączniku nr 6 do formularza oferty - w sytuacji polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, 3. dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, 4. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, 2) zmiana umowy w związku z przekształceniem Wykonawcy lub wynikająca z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) zmiany terminu realizacji - w przypadku wystąpienia: a) opóźnień wynikających z niedokonania odbioru przez właściwych zarządców dróg, zarządców sieci w ustalonym terminie; b) robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania; c) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; d) sytuacji określonej w § 3 ust. 6 umowy, fakt ten zostanie potwierdzony wpisem do dziennika budowy; 4) zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego; 5) zmian osobowych - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; 6) zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku zmianie podlegać będzie kwota podatku VAT; b) obniżenia wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych robót i jest korzystna dla Zamawiającego; 8) rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, 9) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public/?id=136394
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Pożytku Publicznego ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Dokumenty: 1)należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę, z wyłączeniem oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VII.1. SIWZ, VII.2.1) SIWZ, VII.3.1) SIWZ oraz pkt. III.4.1 ogłoszenia i III.4.2) (wypunktowanie pierwsze) ogłoszenia, a także pełnomocnictw, które należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu; 2) samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentu oryginalnego i nie wymagają poświadczania ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę; 3) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt. VII.3.2) SIWZ oraz pkt. III.4.4) ogłoszenia, należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu; 4) sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę; 5) składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczane ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę lub te podmioty; 6. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Budowa chodnika i pieszo-jezdni na ulicy Parkowej w Bolechowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Zakres przedmiotu zamówienia części I obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) krawężniki, obrzeża, 4) podbudowa, nawierzchnie pieszo-jezdni i chodnika i wjazdów z kostki brukowej betonowej, 5) kanalizacja deszczowa, 6) inne zagadnienia (regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, plantowanie, profilowanie i obsianie skarp trawą, ułożenie rury osłonowej, czyszczenie kanalizacji sanitarnej), 7) oznakowanie pionowe i poziome.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.31.40-2, 45.11.27.10-5, 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika w ciągu ulicy Poligonowej w Bolechowie - etap II od km 0+170 do km 0+305,50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia części II obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) krawężniki, obrzeża, ściek, 4) mur oporowy, 5) podbudowa, 6) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - chodnik, 7) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - zatoka autobusowa, 8) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - wjazdy, 9) kanalizacja deszczowa z rur WIPRO długość 24m i PVC 26m 10) zabezpieczenie skarp i rowów, 11) oczyszczanie rowu, pogłębianie, profilowanie skarp trawą 12) inne zagadnienia (plantowanie, profilowanie, obsianie skarp trawą, regulacja wysokości zaworu wodociągowego i studzienek teletechnicznych, ułożenie rur osłonowych, dwudzielnych, czyszczenie kanalizacji sanitarnej, przebudowa studni kanalizacyjnej, regulacja studni kanalizacyjnej z wymianą włazu, przestawienie słupa ogłoszeniowego, witacza, śmietnika), 13) oznakowanie pionowe i poziome.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.31.40-2, 45.11.27.10-5, 45.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.