Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-16
Drzonków: Usługa zaprojektowania i wdrożenia systemów informatycznych wraz z dostawą wymaganej infrastruktury telekomunikacyjnej i pomiarowej w tym roboty budowlane niezbędne do wykonania usług polegające na rozbudowie wybranych obiektów Zamawiającego w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej w ramach kontynuacji Projektu e-Drzonków
Numer ogłoszenia: 57352 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 20, 66-004 Drzonków, woj. lubuskie, tel. 0683214344, 3214151, faks 068 3214344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzonkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zaprojektowania i wdrożenia systemów informatycznych wraz z dostawą wymaganej infrastruktury telekomunikacyjnej i pomiarowej w tym roboty budowlane niezbędne do wykonania usług polegające na rozbudowie wybranych obiektów Zamawiającego w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej w ramach kontynuacji Projektu e-Drzonków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zaprojektowania i wdrożenia systemów informatycznych wraz z dostawą wymaganej infrastruktury telekomunikacyjnej i pomiarowej w tym roboty budowlane niezbędne do wykonania usług polegające na rozbudowie wybranych obiektów Zamawiającego w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej w ramach realizacji projektu pn. Rozwój technologii informacyjnych oraz usług i aplikacji dla Obywateli w ramach kontynuacji Projektu e-Drzonków (w tym ubrajlowienie oraz analiza video dla sportu, medycyny sportowej oraz biomechaniki)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.55.60 - 45.31.55.60 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść Wadium w wysokości PLN 15 000,00zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 2. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) w pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Zachodni WBK O. Zielona Góra: Nr 10 1090 1535 0000 0000 5306 0498. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiające z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na a dowód wpłaty dołączyć do oferty. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Pzp. a. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. b. Warunki zwrotu wadium reguluje art.46 ustawy Pzp. c. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Ustawie Pzp art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli Zamawiający żądał takiego zabezpieczenia), określonych w art. 45 ust.6, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ust. 4 Ustawy Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację objętego przedmiotowym postępowaniem. Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze wykonania systemu monitoringu mediów w tym min. energii elektrycznej, 2) co najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze wdrożenia systemu informatycznego wraz z przeprowadzeniem szkoleń z zakresu użytkowania tego systemu informatycznego minimum 2 dostawy wraz z montażem elektronicznego systemu pomiaru czasu dedykowanego do obsługi zawodów pływackich na basenie o rozmiarach olimpijskich o zakresie przynajmniej równoważnym lub większym niż zakres opisany w OPZ z potwierdzeniem, że dostawy i towarzyszące im usługi zostały wykonane należycie. spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. W celu udowodnienia spełnienia tego Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej: 1) jedną osobą (projektantem branży elektrycznej) spełniającą łącznie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, która brała udział w realizacji przynajmniej jednego zamówienia w roli projektanta branży elektrycznej; 2) jedną osobą (projektantem branży telekomunikacyjnej) spełniającą łącznie następujące wymagania: posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która brała udział w realizacji przynajmniej jednego zamówienia w roli projektanta instalacji teletechnicznych; 3) jedną osobą (kierownikiem robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w zakresie wykonania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 4) jedną osobą (kierownikiem robót telekomunikacyjnych) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniającego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej finansowej, zamawiający uzna Wykonawcę, który posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m.in. następujących zmian w umowie: a) w przypadku przekształceń podmiotowych i zmian adresu, b) dopuszcza się zmianę terminu wykonania niniejszej umowy o którym mowa w §2 termin realizacji może ulec zmianie: 1) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie); 2) niektóre zaburzenia życia zbiorowego mające wpływ na wykonanie zamówienia. c) zmianę cen jednostkowych w przypadku spadku cen danego sprzętu na rynku lub wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów lub obniżenia cen przez jego dostawców (zmianę okresową lub jednorazową). d) w przypadku gdy przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może spowodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającemu pisemnie, iż przedmiot zamówienia został wycofany z produkcji lub dystrybucji jednocześnie proponując zmiany. 4. Wykonawca nie może uwolnić od odpowiedzialności z tytułu gwarancji lub rękojmi. Uprawnienia z tytułu rękojmi określają przepisy kodeksu cywilnego. 5. Wykonawca jest zobowiązany w okresie trwania gwarancji do usunięcia wad przedmiotu umowy (napraw) lub dostarczenia przedmiotów umowy wolnych od wad (wymiany na nowe). 6. Jeśli Wykonawca wykonując swoje obowiązki dostarczył Zamawiającemu zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad lub dokonał napraw rzeczy objętych gwarancją , termin gwarancji biegnie od nowa od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. 7. Zgłoszenie wady może nastąpić za pomocą faksu, poczty elektronicznej lub w formie pisemnej. 8. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość kosztów z tym związanych. 9. Zamawiający może usunąć wady w zastępstwie i na koszt Wykonawcy, jeżeli wady te nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drzonkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-004 Zielona Góra ul. Drzonków-Olimpijska 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego-Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez LRPO.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.