eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGA PRZEGLĄDU APARATURY MEDYCZNEJ RADIOLOGICZNEJ W SPDSK W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19



Ogłoszenie nr 573763-N-2018 z dnia 2018-06-19 r.

Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie: USŁUGA PRZEGLĄDU APARATURY MEDYCZNEJ RADIOLOGICZNEJ W SPDSK W WARSZAWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
USŁUGA PRZEGLĄDU APARATURY MEDYCZNEJ RADIOLOGICZNEJ W SPDSK W WARSZAWIE

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 000288969, ul. ul. Żwirki i Wigury  63A , 02-091  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48223179790, e-mail dzp@spdsk.edu.pl, faks +48223179797.
Adres strony internetowej (URL): www.spdsk.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.spdsk.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.spdsk.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1520 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w warszawie, ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, Piętro 5, Pokój 121.5.D


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEGLĄDU APARATURY MEDYCZNEJ RADIOLOGICZNEJ W SPDSK W WARSZAWIE
Numer referencyjny: REJZAMPUB/42/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 50421200-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  3   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli osoby delegowane do wykonania czynności serwisowych posiadają stosowne indywidualne certyfikaty wystawione przez producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo niezależną jednostkę uprawnioną do szkolenia i wystawiania ww. certyfikatów w zakresie wykonywania przeglądów technicznych na model urządzeń wchodzący w skład przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób wraz z certyfikatami (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

B. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp (poza oświadczeniem wskazanym w pkt. 13 SIWZ), to jest: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z treścią w pkt. III.1.3) ogłoszenia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Pakiet 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu aparatury medycznej radiologicznej z podziałem na 11 pakietów: Pakiet nr 1 - przegląd skanera rtg Agfa, Pakiet nr 2 - przegląd ultrasonografów Aloka, Pakiet nr 3 - przegląd echokardiografu GE, Pakiet nr 4 - przegląd ultrasonografu F31 Hitachi, Pakiet nr 5 - przegląd skanera rtg Konica Minolta, Pakiet nr 6 - przegląd echokardiografów i ultrasonografów EPIQ i stacji opisowej Philips, Pakiet nr 7 - przegląd echokardiografów iE33 Philips, Pakiet nr 8 - przegląd aparatów rtg Shimadzu, Pakiet nr 9 - przegląd pantomografu Soredex, Pakiet nr 10 - przegląd aparatu rtg Toshiba, Pakiet nr 11 - przegląd aparatu rtg 8000 Ziehm. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularze cenowe - Załączniki Nr 1, 2 i 7 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTY90,00
Posiadanie autoryzacji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.