To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 5739 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Lublin: usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu procesu rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na pięć i pół letni program studiów na kierunku weterynaria w języku angielskim prowadzony w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37092-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
189600000, ul.
ul. Akademicka
13,
20950
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
081 4456603, 4456073, faks
814 456 730, e-mail
zamowienia@ar.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.up.lublin.pl/szp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu procesu rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na pięć i pół letni program studiów na kierunku weterynaria w języku angielskim prowadzony w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZP/PNO/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu procesu rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na pięć i pół letni program studiów na kierunku weterynaria w języku angielskim prowadzony w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia stanowiacy załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zrekrutowania: na rok akademicki 2017/2018 - minimum 12 maksimum 15 studentów, na rok akademicki 2018/2019 - minimum 12 maksimum 15 studentów, na rok akademicki 2019/2020 - minimum 24 maksimum 30 studentów, na rok akademicki 2020/2021 - minimum 24 maksimum 30 studentów. 3.1.2. Za zrekrutowanie 1 (jednego) studenta Zamawiający rozumie, studenta który wniósł opłatę rejestracyjną na konto Zamawiającego w wysokości 500 euro, otrzymał decyzję o przyjęciu na studia, podpisał umowę z uczelnią, dokonał opłaty za pierwszy semestr studiów na konto uczelni i rozpoczął naukę na kierunku weterynaria. 3.1.3. Zapewnienia stałej opieki i pomocy zrekrutowanym studentom podczas całego procesu rekrutacji oraz całego okresu studiów w Polsce, m.in. w organizacji spraw socjalno-bytowych (w szczególności: transport z lotniska, pomoc w zakwaterowaniu, pomoc w załatwieniu spraw zdrowotnych, urzędowych np. poczta, szpital, policja) i w kontaktowaniu się z Zamawiającym (osobiście, bezpośrednio, telefonicznie, mailowo).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79000000-4
Dodatkowe kody CPV:
79600000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu". Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie, ponieważ do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- Dostawa i montaż okien PCV z szybą selektywną w budynku Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu do jednostek UMCS
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wg katalogu Bionovo lub równoważne dla Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Utrzymanie czystości siedziby KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WO.260.2.2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.