Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Lublin: Modernizacja dźwigów w Domach Studenta oraz towarzyszące prace remontowo-budowlane - BZP/PN/7/2008
Numer ogłoszenia: 57414 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, fax 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dźwigów w Domach Studenta oraz towarzyszące prace remontowo-budowlane - BZP/PN/7/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja po jednym dźwigu z grupy dźwigów zainstalowanych w każdym z 4-ch Domach Studenta oraz towarzyszące prace remontowo-budowlane - demontażu wytypowanych części dźwigu podlegających wymianie - wykonanie niezbędnych prac do zamontowania nowych części dźwigu - remont maszynowni i szybu - montaż części dźwigowych podlegających wymianie - montaż nowych urządzeń i części dźwigowych wymaganych nowymi przepisami określonych w uzgodnionym zakresie modernizacji - przegląd pozostawionych części dźwigowych i wydanie oświadczenia o przeprowadzonym przeglądzie technicznym i możliwym ich dalszej eksploatacji - położenie instalacji niskonapięciowej maszynownia - portiernia - położenie instalacji niskonapięciowej maszynownia centralka p.poż. - Instalacja dodatkowych elementów kontrolno-sterujących do systemu p.poż. - uruchomienie zjazdu pożarowego z centrali p.poż. dla wszystkich 8 dźwigów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena na podstawie dokumentów dołączonych do specyfikacji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Oświadczenie z art. 22 i 24 Dokument wydany przez UDT i potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wytwarzania i modernizacji dźwigów osobowych i towarowych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (instalacja dźwigów elektrycznych w obiektach użyteczności publicznej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wymagane są co najmniej dwie takie roboty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Przeciwdziałanie nadużyciom w projektach unijnych" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Dostawa odczynników do badań immunohematologicznych
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 8 części
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części (umowa ramowa)
- Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w ruchu krajowym i międzynarodowym.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu odcinka ul. Karola Lipińskiego w Lublinie na długości od Północnej do posesji nr 7 oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Budowa szybu windowego wraz z windą w budynku B Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA ,,ORION" w Ciechocinku
- "Poprawa dostępności architektonicznej placówki - zakup i montaż windy ZSP Przybradz w ramach projektu Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz"
- SVA/4620-4/2025 - Wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu wind w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- "Poprawa dostępności w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Wielkie Oczy"
- Modernizacja rozdzielni elektrycznej w budynku Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.