To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57414 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Chojnice: "ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: Część 1 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg. Część 2 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34720-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny
092351239, ul.
31 Stycznia
56,
89-600
Chojnice, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
52 3966501, faks
52 3966503, e-mail
przetargi@powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: Część 1 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg. Część 2 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ID.272.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: "ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: Część 1 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg. Część 2 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg. Część I : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0-31,5 zgodnym z obowiązującymi normami z transportem oraz wbudowaniem (rozłożenie warstwą 5-15 cm wraz z zagęszczeniem) walcem samojezdnym ogumionym w ilościach według zapotrzebowania zamawiającego sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017 r. Zamawiający przewiduje jednorazowy zakres robót w ilości maksymalnej 100,00 Mg. Zamówienie każdorazowo Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Każdorazowo zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych partii robót, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach (sukcesywnie). Wykonawca będzie wykonywał każdorazowo zlecony kolejny zakres robót, w terminie do 14 lub 21 dni roboczych ( ilość wpisana w ofercie - kryterium oceny ofert) liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail. Miejscem realizacji zamówienia jest teren powiatu chojnickiego. Roboty i dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Odbioru robót dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla kruszywa: kruszywo naturalne łamane o uziarnienie 0-31,5 mm. zgodne z PN-EN 13242+A1:2010 dla kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni przeznaczone do stosowania w drogownictwie i innych robotach inżynieryjnych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia tylko do dostawy dla max 25% całości zamówienia. Część II : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0-31,5 zgodnym z obowiązującymi normami z transportem oraz wbudowaniem (rozłożenie warstwą 5-15 cm wraz z zagęszczeniem) walcem samojezdnym ogumionym w ilościach według zapotrzebowania zamawiającego sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017 r. Zamawiający przewiduje jednorazowy zakres robót w ilości maksymalnej 100,00 Mg. Zamówienie każdorazowo Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Każdorazowo zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych partii robót, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach (sukcesywnie). Wykonawca będzie wykonywał każdorazowo zlecony kolejny zakres robót, w terminie do 14 lub 21 dni roboczych ( ilość wpisana w ofercie - kryterium oceny ofert) liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail. Miejscem realizacji zamówienia jest teren powiatu chojnickiego. Roboty i dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Odbioru robót dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla kruszywa: kruszywo naturalne łamane o uziarnienie 0-31,5 mm. zgodne z PN-EN 13242+A1:2010 dla kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni przeznaczone do stosowania w drogownictwie i innych robotach inżynieryjnych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia tylko do dostawy dla max 25% całości zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.I, CZ.II, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów. Dotyczy: CZI i CZ.II 3. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1066 ze zm.): - czynności wykonywane przez osoby obsługujące sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz, - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 4. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności będzie polegało na: 1) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu tych osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, przed przystąpieniem do wykonywania robót.Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, może być podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. 2) na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przesyłał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3 niniejszej SIWZ. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych, w formie pisemnej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kar umownych Zamawiającemu zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w ust. 3 i 4 niniejszej Siwz, nie będzie wymagała aneksu do umowy - wykonawca będzie przedstawiał korektę wykazu (listy) osób wykonujących zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę tych wymagań oraz przewidziane sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone są w Istotnych postanowieniach do umów - Dział D SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
14210000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT120000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 138990.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34747,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Chojnice
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego w mieście Chojnice
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: " Budowa ulicy Głogowej w Chojnicach"
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco. Część nr 1. Na terenie Gminy Brusy, Miasta Czersk oraz Gminy Czersk
- Budowa ul. Droga do Władysławka z połączeniem do ul. Żeromskiego w Chojnicach
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G ul. Drzymały w Chojnicach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.