To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-01
Zamość: Obsługa kasowa wypłat świadczeń realizowanych przez Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu
Numer ogłoszenia: 57421 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57046 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu, ul. Lwowska 57, Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 639 33 74, 627 06 76, faks 0-84 639 33 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kasowa wypłat świadczeń realizowanych przez Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obsługa kasowa w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych świadczeniobiorcom MCPR w Zamościu w liczbie około 3 600 osób miesięcznie na kwotę około 750.000 zł miesięcznie, w około 8 terminach płatności w ciągu miesiąca, na podstawie następujących ustaw: 1. O pomocy społecznej z dn. 12.03.2004 r. (Dz.U., Nr 64, poz. 593 ze zm.), 2. O świadczeniach rodzinnych z dn. 28.11.2003 r. (Dz.U. Nr 228, poz. 2255 ze zm.), 3. O pomocy państwa osobom uprawnionym do alimentów z dn. 07.09.2007 r. (Dz.U. Nr 192, poz. 1378 ze zm.). Punkt kasowy posiadający minimum dwa wydzielone okienka do obsługi świadczeniobiorców spełniający wymagane normy musi znajdować się na terenie miasta Zamościa w miejscu ogólnie dostępnym. Wypłaty dokonywane będą w godzinach od 8.00 do 16.00. Natomiast w jednym dniu tygodnia wskazanym przez Wykonawcę w godzinach od 8.00 do 17.00. Zamówienie będzie realizowane od 01.05.2009 r. do 30.04.2012 r. (36 miesięcy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 220000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAMOŚCIU
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAMOŚCIU
- Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, ul. Partyzantów 3a, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 220000.00
- Oferta z najniższą ceną: 220000.00 oferta z najwyższą ceną: 220000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.