Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Częstochowa: Bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego
Numer ogłoszenia: 57424 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie , ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3785467, faks 034 3785468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdczestochowa.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu jezdni, chodników i pobocza dróg powiatowych o długości 577,9 km oraz dróg wojewódzkich o długości 141,1 km na terenie Powiatu Częstochowskiego w granicach gmin: Blachownia, Dąbrowa Zielona, Janów, Kamienica Polska, Kłomnice, Koniecpol. Konopiska, Kruszyna, Lelów, Mstów, Mykanów, Olsztyn, Poczesna, Przyrów, Rędziny i Starcza z podziałem na pięć Zadań, tj. Zadania 1, 2, 3 w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r, Zadanie 4 do 31.03.2011 r. i Zadanie 5 do 31.12.2010 r. zgodnie z podziałem na 7 zadań: Zadanie nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r. z podziałem na etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etapie obejmującym okres od 12.06.2010 r. do 30.11.2010 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r. z podziałem na etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres od 12.06.2010 r. do 30.11.2010 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Zadanie nr 3 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r. z podziałem na etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres od 12.06.2010 r. do 30.11.2010 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Zadanie nr 4 Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r. Opis: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany . na drogach powiatowych do dnia 07.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru, . na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres do 31.03.2011 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. 2. Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym. Zadanie nr 5 Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r. Opis: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany . na drogach powiatowych do dnia 07.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru, . na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres do 31.03.2011 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. 2. Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym. Zadanie nr 6 Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r. Opis: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany . na drogach powiatowych do dnia 07.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru, . na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres do 31.03.2011 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. 2. Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym. Zadanie nr 7 Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Roboty budowlane stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium odpowiednio do zadania: a) Zadanie nr 4 - wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), b) Zadanie nr 5 - wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), c) Zadanie nr 6 - wadium w wysokości: 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), d) Zadanie nr 7 - wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), e) W zadaniach 1, 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 robotę drogową, tożsamą z przedmiotem niniejszego postępowania zawierające się w minimum 1 umowie, o wartości każdej umowy nie mniejszej niż: 200.000,00 zł (brutto). Określenie roboty drogowe tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza: wykonanie robót na drogach publicznych - bieżące utrzymanie jezdni, chodników i pobocza drogi publicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują potencjałem technicznym - dysponują podstawowym wyposażeniem technicznym (np. remontery drogowe, koparki, walce drogowe, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym) przewidziane do użycia przy realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio do zadania, tj. - dla Zadań nr 1, 2 i 3 - dysponowania co najmniej 1-ym remonterem drogowym, - dla Zadania nr 4, 5 i 6 - dysponowania podstawowym wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. walce drogowe, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym, - dla Zadania nr 7 - dysponowania podstawowym wyposażeniem technicznym przewidzianym do użycia przy realizacji przedmiotowego zadania tj. ścinarkę pobocza, koparkę do rowów i inny sprzęt wykazany w kosztorysie ofertowym W przypadku złożenia oferty na jedno, dwa lub siedem zadań Wykonawca musi dysponować powyższym sprzętem na każde z zadań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobą - kierownikiem robót - posiadającą uprawnienia budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy, zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają ubezpieczenie swoje działalności od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 300.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Referencje - dokumenty potwierdzające, że roboty te są tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania, zostały zawarte w umowie o podanej wartości oraz zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. 2. Kserokopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem, potwierdzenia wpłaty wadium 3. wypełniona specyfikacje cenowe (odpowiednio do zadania) (kalkulacja zawierająca ceny jednostkowe rodzaju i ilości robót do wykonania) - zał. nr 1A ÷ 1G do SIWZ 4. kosztorysy ofertowe opracowane (odpowiednio do zadania) na podstawie dokumentacji załączonej do SIWZ w formie uproszczonej. Należy je załączyć do oferty razem z nw. zestawieniami: a) stawka roboczogodziny i wartości narzutów Kp., Z , b) wykaz cen użytych materiałów, c) wykaz cen użytego sprzętu i transportu, d) ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów powinny wynikać z kosztorysu uproszczonego dla danej pozycji oraz wskaźników cenotwórczych (Rg., M, S, Kp. Z.) przy zastosowaniu których powyższy kosztorys sporządzono. Kosztorys nie będzie podlegał sprawdzaniu, dołączany jest do oferty dla Zamawiającego w celach informacyjnych. 5. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 6. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 7. formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana rodzaju i ilości zakresu robót, zmiana wartości przedmiotu zamówienia spowodowana dodaniem rodzaju i ilości zakresu robót oraz w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego, zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, przypadki losowe: zmiana w trakcie robót składu zespołu- konsorcjum kierującego robotami budowlanymi składającego ofertę, zmiana podwykonawców za wcześniejszą zgoda zamawiającego, dodanie podwykonawcy za wcześniejszą zgoda zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdczestochowa.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój nr 244.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, II piętro, pokój nr 241, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r. z podziałem na etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etapie obejmującym okres od 12.06.2010 r. do 30.11.2010 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r. z podziałem na etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres od 12.06.2010 r. do 30.11.2010 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji szybko rozpadowej i grysów bazaltowych o wym. 2 ¸ 5 mm wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu remontera, przy średniej głębokości ubytków 2 ¸ 6 cm na terenie OD 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r. z podziałem na etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych po okresie zimowym wykonane do dnia 11.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres od 12.06.2010 r. do 30.11.2010 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 1 Rudniki w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r. Opis: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany . na drogach powiatowych do dnia 07.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru, . na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres do 31.03.2011 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. 2. Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 2 Koniecpol w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r. Opis: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany . na drogach powiatowych do dnia 07.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru, . na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres do 31.03.2011 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. 2. Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową oraz wykonanie na drogach powiatowych i wojewódzkich dywaników z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych na terenie OD 3 Poczesna w okresie od podpisania umowy do 31.03.2011 r. Opis: 1. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową będzie obejmować następujące etapy: - I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany . na drogach powiatowych do dnia 07.06.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru, . na drogach wojewódzkich do dnia 31.05.2010 r. wg uzgodnionego zakresu robót z inspektorem nadzoru. - II Etap obejmuje okres do 31.03.2011 r. wg bieżących potrzeb, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. 2. Wykonanie nakładek z mieszanki mineralno - asfaltowej oraz innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy na drogach wojewódzkich i powiatowych w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego na drogach powiatowych i wojewódzkich wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.