To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57432 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Bolimów: "Przebudowa drogi gminnej w Bolimowie (ul. Szkolna)
oraz przebudowa placu manewrowego wraz z dojazdem"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31980-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35072-2017, 38011-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolimów, krajowy numer identyfikacyjny
53538500000, ul.
ul. Łowicka
9,
99417
Bolimów, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
468 380 305, faks
468 380 386, e-mail
gminbol@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www. bolimow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej w Bolimowie (ul. Szkolna) oraz przebudowa placu manewrowego wraz z dojazdem"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GRP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Bolimowie (ul. Szkolna) oraz przebudowa placu manewrowego wraz z dojazdem. Przedmiotowa droga stanowi własność Gminy Bolimów. Do czasu zakończenia przebudowy posiadać będzie status drogi wewnętrznej. Po przebudowie Zamawiający planuje Uchwałą Rady Gminy Bolimów nadać przedmiotowej drodze statut drogi publicznej. 1.1. W zakres niniejszej inwestycji wchodzą następujące roboty budowlane: - roboty przygotowawcze (rozebranie krawężników, nawierzchni wjazdów), - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i studzienek kanalizacyjnych oraz przestawienie hydrantów, - wykonanie koryta pod konstrukcję poszczególnych nawierzchni, - ustawienie krawężników i obrzeży, - wykonane poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - uporządkowanie terenu, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Planowana inwestycja mieści się w granicach działek. Istniejące zjazdy na posesje zostaną wyremontowane i utwardzone za pomocą betonowej kostki brukowej koloru czerwonego. W miejscu występowania kolizji z sieciami (przejścia poprzeczne pod jezdnią, przejścia pod krawężnikami i obrzeżem, przejścia pod zjazdami) przewiduje się wykonanie osłon z rur dwudzielnych typu A 110 PS na kablach ziemnych. Kable należy odkopać ręcznie (nie naciągać) w miejscach kolizji i umieścić w rurach osłonowych. Osłony umieścić na podsypce i piasku średnio lub drobnoziarnistym (nie mniej niż 10 cm), oraz obsypać rurę gruntem takim jak podsypka (zagęszczenie wykonać ręcznie lub lekkim sprzętem). Zasypka powyżej rury z gruntu takiego samego jak obsypka, grunt nad rurą należy zagęszczać warstwami, bezpośrednio nad rurą zagęszczenie wykonywać lekkim sprzętem ręcznym. Należy zwrócić na poziome ułożenie zamków w zamontowanej rurze. Rury łączy się na długości poprzez przesunięcie połówek o ok. 0,5 m i zatrzaśnięcie następnego odcinka na części wystającej. Z uwagi na zróżnicowanie wysokościowe terenu dopuszcza się wprowadzenie nieznacznych korekt wysokościowych niwelety po uprzednim zaakceptowaniu ich i powiadomieniu inspektora nadzoru i projektanta. 1.1.1. Jezdnia Projektuje się jezdnię o szerokości 5,50 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru szarego. Jezdnia posiadać będzie zróżnicowane spadki poprzeczne i podłużne w zależności od sytuacji. Projektowaną jezdnię wysokościowo należy dostosować do istniejącej jezdni drogi powiatowej nr 2700E o nawierzchni bitumicznej na początku i końcu odcinka. 1.1.2. Chodnik Projektuje się chodnik o szerokości 1,50 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru szarego. Chodnik posiadać będzie spadek poprzeczny jednoprocentowy w kierunku jezdni. Przekrój podłużny chodnika należy dostosować do przekroju podłużnego jezdni. Chodnik od jezdni oddzielony będzie za pomocą krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 i ławie betonowej z betonu C12/15. Drugą stronę chodnika należy obramować obrzeżem betonowym 6x20 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4. 1.1.3. Zjazdy Istniejące zjazdy na posesje wymagają utwardzenia kostką betonową. Oś zjazdów z kostki betonowej zaprojektowano pod kątem 90 stopni do osi projektowanej jezdni. Przecięcie krawędzi jezdni oraz zjazdów zaprojektowano z zachowaniem skosów 1:1 m. Połączenie zjazdu i korony jezdni wykonane zostanie za pomocą krawężnika 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 i ławie betonowej C12/15 zatopionego, wyniesionego ponad nawierzchnię jezdni 2 cm. W miejscu zakończenia zjazdów od strony działek należy ustawić krawężniki betonowe 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Zjazdy należy wykonać do granicy działek przyległych. Spadki zjazdu należy dostosować do spadku podłużnego jezdni i do istniejącego terenu działki, do której projektowany jest zjazd. 1.1.4. Pobocza Przewidziane jest wykonanie poboczy ziemnych. 1.1.5. Plac manewrowy i dojazd Istniejący plac manewrowy zostanie utwardzony nawierzchnią z betonu asfaltowego. Warstwy z betonu asfaltowego należy ułożyć w istniejącym obramowaniu krawężników tak by były wyniesione 1 cm ponad krawężnik w celu łagodnego przepływu wód opadowych. Istniejącą podbudowę betonową należy dokładnie oczyścić i uzupełnić kruszywem. Natomiast na części placu, która utwardzona jest kruszywem należy wykonać nową podbudowę wraz z warstwami z betonu asfaltowego. Spadki poprzeczne i podłużne należy dostosować do obramowania krawężnika. W miejscu dojazdu do placu manewrowego gdzie przewidziano szerokość 5,50 m należy wykonać konstrukcję poszerzenia do wymaganej szerokości, następnie oczyścić istniejącą podbudowę z betonu, uzupełnić kruszywem i ubożyć warstwy z betonu asfaltowego. Na tym odcinku należy rozebrać istniejący krawężnik i ustawić nowy krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Spadki podłużne należy dostosować wysokościowo do nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej na początku dojazdu i do obramowania budynku z betonowej kostki brukowej na końcu odcinka o szerokości 5,50 m. Dalszy dojazd do placu manewrowego należy wykonać w istniejącym obramowaniu krawężnika, szerokości 3,50 m. Należy istniejącą podbudowę betonową dokładnie oczyścić, następnie uzupełnić kruszywem i ułożyć warstwy z betonu asfaltowego z dostosowaniem spadków do obramowania krawężnika. Istniejący krawężnik częściowo należy wyregulować wysokościowo i osiowo a także wymienić te, które są uszkodzone. 1.2. Konstrukcja: 1.2.1. Nawierzchnia jezdni 8 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej typu behaton 4 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie 15 cm - warstwa piasku stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa 1.2.2. Nawierzchnia chodnika 6 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej typu holland 4 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 20 cm - warstwa piasku stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa 1.2.3. Nawierzchnia zjazdów 8 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej czerwonej typu behaton 4 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie 15 cm - warstwa piasku stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa 1.2.4. Nawierzchnia placu manewrowego i dojazdu (na istn, konstrukcji z betonu) 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego śr. 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie Nawierzchnia placu manewrowego (nowa konstrukcja) 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stab. mechanicznie 15 cm - warstwa piasku stabilizowana cementem o Rm=2,5 MPa 1.3. Zestawienie powierzchni Powierzchnia utwardzona jezdni wynosi 2146,50 m2. Powierzchnia utwardzona chodnika wynosi 701,80 m2. Powierzchnia utwardzona zjazdów wynosi 420,20 m2. Powierzchnia utwardzona placu manewrowego wraz z dojazdem wynosi 1774,40 m2. 1.4. Odwodnienie Przewiduje się odwodnienie powierzchniowe wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych po terenie przyległym. W celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych w miejscach gdzie jezdnia posiada spadek w kierunku chodnika przewiduje się wykonanie obustronnie cieku przykrawężnikowego z trzech rzędów kostki betonowej szarej typu holland o konstrukcji takiej jak na jezdni. 1.5. Roboty ziemne Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Podłoże gruntowe pod konstrukcję należy dogęścić i wyprofilować. W przypadku stwierdzenia zalegania w podłożu gruntów niebudowlanych i nie nadających się do zagęszczenia, należy je wymienić lub doprowadzić do G-1. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest również do: - opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót). - utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. - prowadzenia wszelkich prac związanych z realizacją zadania zgodnie z zasadami BHP, - ręcznego wykonania robót ziemnych w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia z zachowaniem szczególnej ostrożności. Prace te winny być wykonywane pod nadzorem pracownika użytkownika sieci. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zawiadomić właścicieli istniejących sieci o zamiarze rozpoczęcia prac budowlanych, - zabezpieczenia drzew w obrębie placu budowy prze uszkodzeniami mechanicznymi, - stosowania wszelkich materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty oraz odpowiadające obowiązującym Normom, Specyfikacjom Technicznym Robót oraz odnośnym przepisom ich wykorzystania oraz stosowania. - zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT620586.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 598411.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.