Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Siedlce: Dostawa artykułów elektrycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 57440 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów elektrycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektrycznych, wymienionych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilości poszczególnych artykułów elektrycznych, określone w Formularzu Cenowym mają wyłącznie szacunkowy charakter. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podanych ilości z zachowanie cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, iż w wyniku tych zmian nie może nastąpić przekroczenie maksymalnej wartości umowy.. Zamawiający informuje, iż wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych równoważnych artykułów, o zbliżonych standardach i parametrach jakościowych, nie gorszych jakościowo niż wskazane w Formularzu Cenowym. Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 1)wszystkie oferowane artykuły posiadać muszą wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty; 2)Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na podstawie składanych przez Zamawiającego zapotrzebowań jednostkowych; 3)realizacja zapotrzebowań Zamawiającego odbywać się będzie na podstawie zamówienia, przekazywanego Wykonawcy faxem lub w formie pisemnej; 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia natychmiastowej dostępności wszystkich artykułów określonych w Formularzu Cenowym; w wyjątkowych przypadkach dopuszcza się odstępstwo od powyższego wymogu, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest zapewnić brakujący artykuł w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 5)Zamawiający będzie odbierał artykuły elektryczne własnym transportem, na własny koszt; 6)Wykonawca wystawi każdorazowo fakturę VAT, zgodnie ze złożonym zamówieniem, odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego; 7)w przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych artykułach, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany towaru na towar bez wad..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 31.21.13.00 - Bezpieczniki 31.21.13.10 - Wyłączniki 31.21.41.00 - Przełączniki 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.32.00.00 - Kable energetyczne 31.53.24.00 - Oprawki do lamp 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 31.53.29.10 - Świetlówki 31.65.10.00 - Taśma elektryczna 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 31.68.14.10 - Tworzywa elektryczne 32.55.15.00 - Kable telefoniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELEKTRO - SPARK SP. Z O.O., ul. Energetyków 15, 20-468 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209024,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136899,92
Oferta z najniższą ceną: 136899,92 / Oferta z najwyższą ceną: 178867,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Możliwość odstąpienia od trybu przetargu nieograniczonego i ograniczonego warunkuje art. 70 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż przedmiotowe dostawy artykułów elektrycznych są dostawami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
- Dostawa 15 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie kategorii B prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach (...)
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
- Dostawa asortymentu do zabiegów endoskopowych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Przewodu Pokarmowego
- Usługa kons., ser., nap. i usu. aw. urz. bram i dr. przes., garaż., szlab. i bram wj., br. obr., zapór antyt., dźw. nożyc. i platf. przeł. znaj. się na ter. komp. woj. będą. na zao. 28 WOG w 2025 r.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Sukcesywna dostawa lamp oraz materiałów elektrycznych do garderób na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Zakup wraz z dostawą materiałów elektrycznych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudka
więcej: Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.