Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Buczkowice: Obsługa wyjazdów uczniów szkół w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice
Numer ogłoszenia: 57441 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach , ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 33 8177127, faks 33 8177127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip-buczkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa wyjazdów uczniów szkół w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa wyjazdów uczniów szkół w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie udzielane będzie w częściach: Część I Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice - zgodnie z wykazem wycieczek stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ) Część II Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - zgodnie z wykazem wycieczek stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ) Część III Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka - zgodnie z wykazem wycieczek stanowiącym załącznik nr 4c do SIWZ) Część IV Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna - zgodnie z wykazem wycieczek stanowiącym załącznik nr 4d do SIWZ) 3. Szczegółowe harmonogramy zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 4. Wykonawca zapewnia uczestnikom wyjazdów niżej wymienione świadczenia: 1) transport komfortowym (klimatyzowanym) autokarem lub/i busem, liczba autokarów lub busów winna zapewniać obsługę wszystkich uczestników; 2) realizację programu zgodnie z wykazem wyjazdów stanowiącym załącznik nr 4a,b,c,d do SIWZ, 3) bilety wstępu do kina, teatru, opłaty drogowe, parkingowe, wjazdowe; 4) koszty wyżywienia, 5) ubezpieczenie uczestników wycieczki NNW i KL; 6) zapewnienie opieki pilota i przewodnika miejscowego - jeśli zgodnie z wykazem wyjazdów stanowiącym załącznik nr 4a, b, c, d do SIWZ zachodzi taka potrzeba 5. W sytuacji, gdy w trakcie realizacji zamówienia zmniejszy się ostateczna liczba uczestników, lecz nie więcej niż o 10%, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę wynikającą z iloczynu kwoty kosztu jednostkowego przypadającego na jednego uczestnika danego wyjazdu (według kwoty z oferty wykonawcy) przez liczbę osób, które nie wzięły udziału w wyjeździe. 6. Przewóz uczniów może odbywać się wyłącznie środkiem transportu spełniającym wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za stan techniczny pojazdu oraz właściwe przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. 8. W przypadku awarii autobusu lub busu Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia zastępczego autobusu. 9. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wykaz wyjazdów - Załącznik nr 4a,b,c,d do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na poziomie 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 55.90.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają minimum 1 autobus o liczbie minimum 50 miejsc, który posiada ważne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest oświadczenie o posiadaniu minimum 1 autobusu o liczbie minimum 50 miejsc, który posiada ważne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC - zawarte w druku OFERTA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3a,b,c,d (dla każdej części odrębnie) do niniejszej specyfikacji, b) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli Wykonawca posiada taki wpis,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W sytuacji, gdy w trakcie realizacji niniejszej umowy zmniejszy się ostateczna liczba uczestników, lecz nie więcej niż o 10%, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę wynikającą z iloczynu kwoty kosztu jednostkowego przypadającego na jednego uczestnika danej wyjazdu (według kwoty z oferty wykonawcy) przez liczbę osób, które nie wzięły udziału w wyjeździe. 2. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiający, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip-buczkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach
ul. Szkolna 815
43-374 Buczkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice Biuro Kierownika.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice - zgodnie z wykazem wycieczek stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 55.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice - zgodnie z wykazem wycieczek stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 55.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka - zgodnie z wykazem wycieczek stanowiącym załącznik nr 4c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 55.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa wyjazdów dla uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna - zgodnie z wykazem wycieczek stanowiącym załącznik nr 4d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 55.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa w celu utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
więcej: Usługi handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.