eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskWykonanie opracowań, w ramach projektu Zintegrowany Rozwój Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Przeworsk: Wykonanie opracowań, w ramach projektu Zintegrowany Rozwój Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013
Numer ogłoszenia: 57448 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań, w ramach projektu Zintegrowany Rozwój Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań, w ramach projektu Zintegrowany rozwój Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (konkurs dotacji na projekty wspierające jednostki samorządu terytorialnego w procesie wprowadzania planowania współpracy w ramach miejskich obszarów funkcjonalnych) w podziale na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Opracowanie dokumentu pn. Analiza potencjału gospodarczego, turystycznego i społecznego Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia Zadanie nr 2 - Opracowanie dokumentu pn. Strategia Rozwoju Gospodarczego Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko Zadanie nr 3 - Opracowanie dokumentu pn. Program Rozwoju Gospodarczego Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia 3. Celem opracowań jest umożliwienie efektywnej współpracy JST na terenie Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia (PDOW) w celu zwiększenia jego konkurencyjności, spójności w wymiarze społecznym, gospodarczym i terytorialnym. Zasięg geograficzny Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia 1. W skład Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia (PDOW)wchodzą: a)z terenu Powiatu Przeworskiego: Gmina Miejska Przeworsk, Gmina Przeworsk, Miasto i Gmina Kańczuga, Gmina Jawornik Polski, Gmina Zarzecze, Miasto i Gmina Sieniawa, Gmina Gać, Gmina Tryńcza, Gmina Adamówka, b)z terenu Powiatu Rzeszowskiego: Miasto Dynów, Gmina Dynów, Gmina Hyżne. 2.Liderem porozumienia w sprawie utworzenia Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia jest Powiat Przeworski. W opracowaniu poszczególnych zadań uczestniczyć będą wszystkie jst wchodzące w skład Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia. 5.Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Opracowania wykonane w ramach przedmiotu zamówienia powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych 2.Opracowania wykonane w ramach przedmiotu zamówienia powinny być wykonane zgodnie z dokumentami strategicznymi, planistycznymi i programowymi szczebla wspólnotowego, krajowego i regionalnego, w zakresie jakim dotyczą Przedmiotu Zamówienia, w tym w szczególności z: a)Strategią Europa 2020, b)Umową Partnerstwa 2014-2020 (dokument przyjęty przez Radę Ministrów w dniu 8 stycznia 2014 r.), c)Krajową Polityką Miejską do roku 2020 (a do czasu jej zatwierdzenia z Założeniami Krajowej Polityki Miejskiej do roku 2020), d)Koncepcją Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030, e)Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020, f)Strategią Rozwoju Polski Wschodniej do roku 2020, g)Strategią Rozwoju Województwa - Podkarpackie 2020, h)Programami operacyjnymi na szczeblu krajowym, ponadregionalnym oraz Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego 2014-2020 (a do czasu ich zatwierdzenia z aktualną wersją projektów programów). 3.Opracowania wykonane w ramach przedmiotu zamówienia powinny być spójne z lokalnymi dokumentami strategicznymi i planistycznymi (strategie rozwoju lokalnego, strategie sektorowe, programy), właściwymi dla JST współtworzących PDOW. Opracowane dokumenty powinny uwzględniać bieżące aktualizacje tych dokumentów. 4.Dla wszystkich opracowań w ramach przedmiotu zamówienia przyjmuje się horyzont czasowy do roku 2020. 6.Zakres poszczególnych opracowań: Poszczególne pracowania wykonane w ramach przedmiotu zamówienia powinny posiadać co najmniej następujący zakres: 1.Dokument pn. Analiza potencjału gospodarczego, turystycznego i społecznego Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia (Zadanie nr 1): 1.1. Charakterystyka PDOW (położenie geograficzne, podział administracyjny, ukształtowanie terenu, środowisko przyrodnicze) wraz z mapą PDOW; 1.2.Diagnoza społeczno-gospodarcza PDOW, wraz z ilustracją graficzną (wykresy , diagramy, mapy poglądowe), uwzględniająca: a)demografię lub procesy demograficzne ludność, b)rynek pracy, c)pomoc społeczna, d)podmioty gospodarcze, e)infrastruktura techniczna f)infrastruktura komunikacyjna, g)turystyka, h)zabytki i obiekty dziedzictwa kulturowego, 1.3.Określenie powiązań historycznych, funkcjonalnych i społeczno- gospodarczych pomiędzy rdzeniem obszaru (Przeworsk) a pozostałymi ośrodkami PDOW; 1.4.Określenie potencjałów i barier dla rozwoju turystyki na obszarze PDOW ze szczególnym uwzględnieniem kolejki wąskotorowej Przeworsk-Dynów(mapy poglądowe); 1.5.Określenie potencjałów i barier dla rozwoju społeczno - gospodarczego PDOW; 1.6.Wyniki analizy w formie prezentacji multimedialnej - jako załącznik. 2.Dokument pn. Strategia Rozwoju Gospodarczego Przeworsko- Dynowskiego Obszaru Wsparcia (Zadanie nr 2): 2.1.Charakterystyka PDOW (skrót); 2.2.Wnioski z analizy społeczno - gospodarczej PDOW; 2.3.Uwarunkowania zewnętrzne strategii PDOW; 2.4.Analiza SWOT; 2.5.Wizja rozwoju PDOW; 2.6.Cele strategiczne i szczegółowe wynikające ze zdiagnozowanych problemów oraz potencjałów; 2.7.Odniesienie do dokumentów strategicznych i programowych wyższego rzędu (Europa, kraj, region); 2.8.Prognoza oddziaływania na środowisko; 2.9.Streszczenie strategii w formie prezentacji multimedialnej - jako załącznik. 3.Dokument pn. Program Rozwoju Gospodarczego Przeworsko- Dynowskiego Obszaru Wsparcia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko(Zadanie nr 3): 3.1.Charakterystyka PDOW (skrót); 3.2.Strategiczne obszary rozwojowe, cele i kierunki działań - skrót; 3.3.Propozycje kryteriów wyboru projektów; 3.4.Propozycja zasad współpracy instytucjonalnej JST z terenu PODW wraz z uzasadnieniem; 3.5.Opis przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych bądź planowanych do realizacji na terenie PDOW mogących w sposób istotny wpływać na potrzeby systemu gospodarczego; 3.6.Wykaz kluczowych projektów realizujących strategiczne cele PDOW wraz z określeniem ich szacunkowej wartości i potencjalnych źródeł finansowania; 3.7.Odniesienie planowanych projektów kluczowych do celów określonych w Strategii Rozwoju Gospodarczego PDOW; 3.8.Streszczenie Programu w formie prezentacji multimedialnej - jako załącznik. Sporządzając wykaz kluczowych projektów realizujących strategiczne cele PDOW, Wykonawca uwzględni wnioski wypływające z dokumentów pn.: - Strategia Rozwoju Gospodarczego Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wsparcia (Zadanie nr 2) oraz - Studium komunikacyjne Przeworsko - Dynowskiego Obszaru Wparcia (dokument ten zostanie zlecony w drodze odrębnego postępowania przetargowego). 7.Konsultacje społeczne 1.Za organizację konsultacji społecznych odpowiada Wykonawca. 2.Wykonawca przeprowadzi Konsultacje społeczne zweryfikowanych przez Zamawiającego projektów opracowań wykonanych w ramach Przedmiotu Zamówienia poprzez: 2.1.udostępnienie ich do wglądu na stronie internetowej Zamawiającego, 2.2.zorganizowanie po 3 spotkaniu w każdej z 12 gmin wchodzących w skład PDOW oraz siedzibie zamawiającego w celu prezentacji kompletu dokumentów opracowanych w ramach Przedmiotu Zamówienia. 3.Wykonawca sporządzi sprawozdania przeprowadzonych konsultacji społecznych, uwzględniające wnioski i uwagi stron zgłaszających oraz liczbę uczestników konsultacji. Sprawozdania te zostaną podane do publicznej wiadomości. 8.Zasady dotyczące przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia 1.Wykonawca dokona przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia w wersji papierowej (wydruk dwustronny A4) w ilości 13 sztuk i wersji elektronicznej (na nośniku CD lub DVD) w ilości 13 sztuk. 2.Wersja elektroniczna Przedmiotu Zamówienia powinna być dostarczona w formie plików typu: (pdf) oraz plików edytowalnych (doc, docx lub .rtf), a w przypadku prezentacji multimedialnej (ppt lub pptx). 3.Wykonawca dokona przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia na adres Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, w formie przesyłki pocztowej, przesyłki kurierskiej lub osobiście. 4.Dopuszcza się także przekazanie Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu roboczych konsultacji opracowań, co nie zwalnia jednak Wykonawcy z obowiązku przekazania Zamawiającemu Przedmiotu Zamówienia na zasadach określonych w pkt. 1-3. 5.Wykonawca zobowiązuje się do oznakowanie wszystkich przygotowanych materiałów,dokumentów i publikacji wytworzonych w ramach niniejszego zlecenia (w wersji papierowej, elektronicznej, oraz na innych użytych nośnikach) poprzez zamieszczenia logo Unii Europejskiej i logo Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 -2013 oraz informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej dla projektu pt.Zintegrowany rozwój Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia Wskazany projekt jest częściowo finansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 -2013 przyznanych w ramach Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się na stronie:http:www.popt.gov.plzpfeStronyzasady.aspx.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.62.00.00 - Usługi analizy 90.71.10.00 - Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł . Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego na konto nr 84 9106 0008 2001 0013 7908 0004 w Banku Spółdzielczym w Przeworsku z oznaczeniem Wadium na przetarg - Wykonanie opracowań, w ramach projektu Zintegrowany rozwój Przeworsko-Dynowskiego Obszaru Wsparcia. Potwierdzenie dokonania przelewu bankowego w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy załączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium w innej formie niż pieniądz należy deponować w kasie Starostwa Powiatowego w Przeworsku (ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk III piętro, pok. 324 , kasa czynna w godzinach 7:30- 14:30) w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. Kopię tego dokumentu należy załączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. 6.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego - Powiat Przeworski ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk), gwaranta poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby; 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); 6.3 kwotę gwarancji (poręczenia); 6.4 termin ważności gwarancji (poręczenia); 6.5 zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowna warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub a)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 1)wykonał co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu strategii rozwoju na rzecz województwa lub powiatu, lub gminy o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 50 tysięcy osób lub opracowaniu strategii rozwoju na rzecz związku, stowarzyszeń bądź porozumień tych podmiotów o łącznej liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 50 tysięcy osób, 2)wykonał minimum dwie usługi polegające na opracowaniu analiz o charakterze społeczno-gospodarczym, na rzecz województwa lub powiatu, lub gminy z których co najmniej jedna była usługą o wartości min. 50 000,00 zł brutto, i co najmniej jedna dotyczyła związku, stowarzyszenia bądź porozumień lub partnerstwa jednostek samorządu terytorialnego. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że wykazane usługi, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega, że są to główne usługi, jakie powinien wykazać Wykonawca. Uwaga: Jedna usługa oznacza usługę wykonywaną w ramach jednej umowy. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII Części A pkt. 1 i 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować Zespołem Ekspertów składającym się, z co najmniej 6 osób, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w skład którego wchodzą co najmniej: 1.kierownik zespołu eksperckiego, który łącznie spełnia następujące warunki: a) posiada co najmniej wyższe wykształcenie z tytułem zawodowym magistra; b) samodzielnie lub w zespole autorskim opracował co najmniej trzy strategie rozwoju jednostki samorządu terytorialnego; c) samodzielnie lub w zespole autorskim opracował co najmniej jedną strategię rozwoju związku, stowarzyszenia lub porozumienia co najmniej dwóch jednostek samorządu terytorialnego lub co najmniej jedną strategię rozwoju jednostki samorządu terytorialnego szczebla powiatowego lub wojewódzkiego; d) biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie. 2.kluczowy ekspert ds. planowania rozwoju strategicznego, który łącznie spełnia następujące warunki: a)posiada co najmniej wyższe wykształcenie z tytułem zawodowym magistra; b)samodzielnie lub w zespole autorskim opracował co najmniej jedną strategię rozwoju jednostki samorządu terytorialnego oraz c) samodzielnie lub w zespole autorskim opracował co najmniej jedną strategię rozwoju związku, stowarzyszenia lub porozumienia co najmniej dwóch jednostek samorządu terytorialnego lub co najmniej jedną strategię rozwoju jednostki samorządu terytorialnego szczebla powiatowego lub wojewódzkiego; d) biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie. 3.ekspert ds. planowania rozwoju strategicznego, który łącznie spełnia następujące warunki: a) posiada co najmniej wyższe wykształcenie z tytułem zawodowym magistra; b) samodzielnie lub w zespole autorskim opracował co najmniej dwie strategie rozwoju jednostki samorządu terytorialnego; c) biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie. 4.kluczowy ekspert ds. analiz ilościowych, który łącznie spełnia następujące warunki: a) posiada stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie socjologii b) samodzielnie lub w zespole autorskim realizował 3 badania, w których był odpowiedzialny za analizę i interpretację danych, z których co najmniej jedno dotyczyło problematyki samorządu terytorialnego, c) biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie. 5.ekspert ds. analiz ilościowych, który łącznie spełnia następujące warunki: a) posiada co najmniej wyższe wykształcenie z tytułem zawodowym magistra; b) samodzielnie lub w zespole autorskim realizował 2 badania, w których był odpowiedzialny za analizę i interpretację danych, c) biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie. 6.kluczowy eksperta ds. badań jakościowych, który: a)posiada stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych lub nauk humanistycznych w zakresie socjologii. b) samodzielnie lub w zespole autorskim realizował 3 badania, w których prowadził wywiady osobiste lub moderował zogniskowane wywiady grupowe oraz interpretował dane pochodzących z badań jakościowych, c) biegle włada językiem polskim w mowie i piśmie. Uwaga: Jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej funkcji. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w Rozdziale VIII Części A pkt. 1 i 3 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł lub jej równowartość w walucie. W przypadku opłacenia polisy w formie przelewu, należy dołączyć również dokument potwierdzający jej opłacenie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale VIII Część A pkt. 1 i 4 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ. 2)Dokument opracowany przez Wykonawcę, zatytułowany Koncepcja realizacji poszczególnych opracowań w ramach zamówienia, który będzie podlegał ocenie, na podstawie kryterium opisanych w rozdziale XVI SIWZ, który powinien zawierać (co najmniej); 2.1opis koncepcji metodologii opracowań oraz opis i uszczegółowienie zakresu opracowań objętych przedmiotem zamówienia w stosunku do celu określonego przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, w tym określenie dodatkowych zagadnień, nie ujętych w niniejszej SIWZ, które powinny być ujęte w opracowaniach, użytecznych z punktu widzenia realizacji celu. 2.2zaproponowane badania, opis metod i narzędzi badawczych, zakresu danych oraz ich źródeł przewidzianych do realizacji opracowań. 2.3zidentyfikowanie potencjalnych obszarów ryzyka, mogących wystąpić w trakcie realizacji opracowań, oraz zaproponowanie środków je minimalizujących i wpływających na poprawę precyzji i rzetelności opracowania. UWAGA! Nieuwzględnienie w złożonej ofercie któregokolwiek z elementów składowych Koncepcji realizacji poszczególnych opracowań w ramach zamówienia, o których mowa powyżej w ppkt. 2.1-2.3, spowoduje niezgodność oferty z SIWZ, a w związku z tym jej odrzucenie, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 3)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4)pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5)zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał) - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 6)dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - metodologia realizacji opracowań - 35

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany treści umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy oraz terminów pośrednich, w następujących przypadkach: a)wydłużonego terminu postępowania przetargowego, b)zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3.Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o wszelkich zmianach w zakresie formy organizacyjno-prawnej, prowadzonej przez siebie aktualnie prowadzonej działalności gospodarczej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprzeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 11:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Przeworsku, ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk, w pok. 419 Kancelaria Ogólna, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.