To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Olkusz: Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem budynkami stanowiącymi własność Gminy Olkusz, w tym również lokalami położonymi w tych budynkach i terenami przynależnymi do w/w budynków.
Numer ogłoszenia: 57458 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17376 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, faks 032 6431804, 6478910.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem budynkami stanowiącymi własność Gminy Olkusz, w tym również lokalami położonymi w tych budynkach i terenami przynależnymi do w/w budynków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: C Z Ę Ś Ć A* Zmówienie obejmuje zarządzanie budynkami stanowiącymi własność Gminy Olkusz, w tym również lokalami położonymi w tych budynkach i terenami przynależnymi do w/w budynków (powierzchnia użytkowa budynków i lokali - 5766,81 m2, powierzchnia terenów - 23 188 m 2). Opis przedmiotu zamówienia: 1. Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym budynków, lokali i terenów przynależnych do budynków (w tym również drobne naprawy i konserwacja), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego powierzonych budynków i terenów. 3. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji zasobów. 4. Prowadzenie komputerowej bazy danych o zasobie i najemcach. 5. Sporządzanie i przekazywanie zamawiającemu sprawozdań i zestawień. 6. Prowadzenie obsługi najemców i osób zajmujących lokale bez tytułu prawnego - na podstawie ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 roku, Nr 31, poz. 266 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. Nr 71 poz. 734 z późn. zm.) oraz przepisów prawa miejscowego, w tym w szczególności: wykonywanie czynności zawierania i rozwiązywania umów najmu, sporządzanie i dostarczanie najemcom oraz osobom zajmującym lokale bez tytułu prawnego, powiadomień o zmianach stawek czynszu najmu, wysokości odszkodowań, opłat niezależnych od właściciela. Prowadzenie teczek lokali. 7. Pobieranie opłat wynikających z tytułu najmu lokali, bezumownego używania lokali, opłat niezależnych od właściciela, opłat za reklamy i bieżące przekazywanie ich na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 8. Windykacja należności powstałych w trakcie korzystania z lokali. 9. Odzyskiwanie lokali. 10. Obsługa finansowo-księgowa lokali i budynków. 11. Wykonywanie czynności prawnych związanych z wynajmowaniem lokali, w imieniu i na rzecz Gminy Olkusz - na podstawie odrębnych pełnomocnictw. 12. Przechowywanie i archiwizowanie źródłowych dokumentów finansowo - księgowych oraz dokumentacji technicznej budynków. C Z Ę Ś Ć B* Zamówienie obejmuje zarządzanie budowlami ochronnymi stanowiącymi własność Gminy Olkusz w budynkach wspólnot mieszkaniowych, o łącznej powierzchni 941 m2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Dbanie o stan techniczny budowli ochronnych w zakresie określonym obowiązującymi przepisami. 2. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem robót w budowlach ochronnych w zakresie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 3. Utrzymanie czystości i porządku w budowlach ochronnych. 4. Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw oraz utrzymanie w sprawności urządzeń komunalnych, a w szczególności: a) węzłów sanitarnych, b) instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, w tym zapasowych zbiorników na wodę czystą. 5. Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw urządzeń schronowych zgodnie z określonymi i przyjętymi warunkami eksploatacyjnymi, w tym: a) drzwi ochronno - hermetycznych; b) agregatów filtrowentylacyjnych - według wyposażenia; c) filtropochłaniaczy - według wyposażenia; d) klap WKS - według wyposażenia; e) rozrządów wentylacyjnych; f) czerpni powietrza; g) wyjść zapasowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 287913.31 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Kluczewska 2, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 287913.31
- Oferta z najniższą ceną: 287913.31 oferta z najwyższą ceną: 287913.31
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Olkuszu.
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 części (zadania)
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.