To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Wrocław: Dostawa papieru do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek oraz materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 57459 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35357 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek oraz materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek oraz materiałów biurowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 2.1. Papieru do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek zgodnego z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pozycji 2 w załączniku nr 1, tj.: 2.1.1. Format A4. 2.1.2. Gramatura 80g/m2; 2.1.3. Kolor biały, białość CIE 161 ? 2. 2.1.4. Grubość nie mniej niż 105 ?m. 2.1.5. Ryza zawiera 500 arkuszy. 2.1.6. Opakowanie każdej ryzy musi posiadać trwałe oznakowanie określające producenta, typ, format i gramaturę. 2.1.7. Pakowany w pudełka z twardego kartonu po 5 ryz, dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta. 2.2. Materiałów biurowych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółową charakterystykę oraz opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 30197644-2 (papier kserograficzny); 30197630-1 (papier do drukowania); 22816000-3 (bloki papierowe); 22800000-8 (rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury); 30199230-1 (koperty); 30199500-5 (segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby); 30192121-5 (długopisy kulkowe); 30192130-1 (ołówki); 30192133-2 (temperówki do ołówków); 39241200-5 (nożyczki); 30197330-8 (dziurkacze); 30197320-5 (zszywacze); 30197310-2 (otwieracze do listów); 30197100-7 (zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie); 30192170-3 (tablice ogłoszeń); 30192000-1 (wyroby biurowe); 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe). 6. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.10 - Otwieracze do listów 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., Ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4969,19
Oferta z najniższą ceną: 4969,19 / Oferta z najwyższą ceną: 8748,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.