Ogłoszenie z dnia 2020-08-13
Ogłoszenie nr 574666-N-2020 z dnia 2020-08-13 r.
Gmina Miejska: Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do szkół i placówek w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska, krajowy numer identyfikacyjny
52712100000000, ul.
Plac Wolności
1
,
78-600
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
672 584 471, , e-mail
kontakt@umwalcz.pl, , faks
672 582 618.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.walcz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.walcz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.walcz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem Poczty Polskiej, kurierem, InPost, osobiście etc.
Adres:
Urząd Miasta Wałcz Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do szkół i placówek w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny:
IRP.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do szkół i placówek, wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu, w roku szkolnym 2020/2021. 2) Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i placówek oraz odwóz uczniów ze szkół i placówek do miejsca zamieszkania. 3) Dowóz uczniów do szkół i placówek będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów ze szkół i placówek w godzinach popołudniowych. 4) Dowóz w częściach 1, 6 i 9 odbywa się w dwa dni w tygodniu - poniedziałek i piątek, tj. w dzień rozpoczęcia nauki w danym tygodniu i dzień zakończenia nauki w danym tygodniu w roku szkolnym 2020/2021. Zamawiający zastrzega, że dni mogą ulec zmianie. 5) Zamawiający zastrzega, że gdy w danym dniu nie były świadczone usługi transportowe należność nie przysługuje. 6) Przedmiot zamówienia podzielony jest na dziewięć części opisanych poniżej: 1. Część I: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej Niemieńsko 22, 73-220 Drawno wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. 2. Część II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Punktu Przedszkolnego Przedszkole Terapeutyczno-Rewalidacyjne "PIĘKNY UMYSŁ" ul. Andersa 9, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. 3. Część III: Dowóz ucznia niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji Terapii w Starej Łubiance ul. Kościuszkowców 2A 64-932 Stara Łubianka wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. 4. Część IV: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu Miasta Wałcza do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Olimpijczyków, os. Dolne Miasto 14a, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. 5. Część V: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu Miasta Wałcza do Przedszkola Niepublicznego "ELFIK" ul. Wojska Polskiego 51, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. 6. Część VI: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Polskich Olimpijczyków w Jastrowiu ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. 7. Część VII: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wałczu ul. Sądowa 9, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu 8. Cześć VIII: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Niepublicznego Specjalnego Punktu Przedszkolnego "TUPTUŚ" w Wałczu ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. 9. Cześć IX: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach Plac Przemysława 9, 62-005 Owińska wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi: Część I: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej Niemieńsko 22, 73-220 Drawno wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu - liczba dowożonych uczniów -3, dowóz od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy w tygodniu (dowóz i odwóz do internatu); o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 70 km w jedną stronę; poniedziałek i piątek, tj. w dzień rozpoczęcia nauki w danym tygodniu i dzień zakończenia nauki w danym tygodniu w roku szkolnym 2020/2021. Zamawiający zastrzega, że dni mogą ulec zmianie o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa. Część II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Punktu Przedszkolnego Przedszkole Terapeutyczno-Rewalidacyjne "PIĘKNY UMYSŁ" ul. Andersa 9, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu - liczba dowożonych uczniów -2, dowóz od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 20 km o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa; Część III: Dowóz ucznia niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji Terapii w Starej Łubiance ul. Kościuszkowców 2A 64-932 Stara Łubianka wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu - liczba dowożonych uczniów -4, dowóz od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 40 km o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa; Część IV: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu Miasta Wałcza do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Olimpijczyków, os. Dolne Miasto 14a, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. - liczba dowożonych uczniów -2, dowóz od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 20 km o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 2 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa; Część V: Dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu Miasta Wałcza do Przedszkola Niepublicznego "ELFIK" ul. Wojska Polskiego 51, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu - liczba dowożonych uczniów -1, dowóz od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 10 km o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa Część VI: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Polskich Olimpijczyków w Jastrowiu ul. Wojska Polskiego 25, 64-915 Jastrowie wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu - liczba dowożonych uczniów -1, dowóz od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy w tygodniu (dowóz i odwóz do internatu); o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 30 km w jedną stronę; poniedziałek i piątek, tj. w dzień rozpoczęcia nauki w danym tygodniu i dzień zakończenia nauki w danym tygodniu w roku szkolnym 2020/2021. Zamawiający zastrzega, że dni mogą ulec zmianie o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa. Część VII: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wałczu ul. Sądowa 9, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu - liczba dowożonych uczniów -6, dowóz od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 30 km o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 6 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa; Cześć VIII: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Niepublicznego Specjalnego Punktu Przedszkolnego "TUPTUŚ" w Wałczu ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. - liczba dowożonych uczniów -3, dowóz od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 20 km o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa; Cześć IX: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Wałcza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach Plac Przemysława 9, 62-005 Owińska wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. - liczba dowożonych uczniów -2, dowóz od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021r.; - szczegółowy zakres rzeczowy: o dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy w tygodniu (dowóz i odwóz do internatu); o długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 110 km w jedną stronę; poniedziałek i piątek, tj. w dzień rozpoczęcia nauki w danym tygodniu i dzień zakończenia nauki w danym tygodniu w roku szkolnym 2020/2021. Zamawiający zastrzega, że dni mogą ulec zmianie o Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą; o Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 3 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60130000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, na zasadach określonych w Ustawie, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia do ok. 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia konieczności dowozu ucznia zamieszkującego na terenie Miasta Wałcz nieujętego dotąd w rozkładzie jazdy określonym przez Wykonawcę i Zamawiającego, w przypadku pojawienia się konieczności dowozu ucznia objętego dowozem do innej, niewskazanej w SIWZ szkoły/placówki lub w przypadku konieczności kontynuacji usługi.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną przed dniem 15.08.201 na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.) lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane po dniu 15.08.2013 r. na podstawie i na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21.10.2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) posiadanie doświadczenia:
Warunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na regularnym dowozie uczniów niepełnosprawnych do szkół/placówek. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5"Wykaz usług"
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
Warunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia co najmniej jednym środkiem transportu przeznaczonym i dostosowanym do dowozu uczniów niepełnosprawnych, posiadających pasy bezpieczeństwa, dla każdej części z osobna:
Część I: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Część II: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Część III: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Cześć IV: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Część V: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Część VI: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Część VII: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 6 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Część VIII: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 4 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Część IX: Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 3 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna
Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 6"Wykaz sprzętu".
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
wykaz wykonanych usług zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ wykaz sprzętu 6- zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną przed dniem 15.08.201 na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.) lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane po dniu 15.08.2013 r
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz ofertowy zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; eżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
ROK PRODUKCJI POJAZDU, KTÓRYM BĘDZIE ŚWIADCZONA USŁUGA | 20,00 |
CZAS PODSTAWIENIA POJAZDU ZASTĘPCZEGO W RAZIE AWARII | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy zawiera załącznik nr 7-7h do niniejszej SIWZ. 2. Dopuszcza się istotną zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art. 144 PZP oraz w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: - zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, - zmiany nazwy, adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, - zmiany dotyczące liczby uczniów objętych przewozem, zmianą przebiegu tras.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa sprzętu specjalistycznego na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa baterii do min narzutowych i zapalników ZN-97.1.
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2025 r.)
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia transportu zespołem specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.