eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrobinOrganizacja systemu PSZOK na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego



Og³oszenie z dnia 2020-08-25



Og³oszenie nr 574749-N-2020 z dnia 2020-08-25 r.

Urz±d Miasta i Gminy Drobin: Organizacja systemu PSZOK na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Priorytet V ,,Gospodarka przyjazna ¶rodowisku", Dzia³anie 5.2 ,,Gospodarka odpadami" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta i Gminy Drobin, krajowy numer identyfikacyjny 00054664400000, ul. Pi³sudskiego  12 , 09-210  Drobin, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 24 2601441 w. 107, , e-mail umgdrobin@plo.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.drobin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://www.umgdrobin.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.umgdrobin.bip.org.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z pó¼n. zm.), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy w Drobinie, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 12, 09-210 Drobin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Organizacja systemu PSZOK na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego
Numer referencyjny: PZ.271.12.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Drobin. 2. Planowane przedsiêwziêcie zlokalizowane bêdzie na wydzielonym (ogrodzonym) terenie dzia³ki o nr ewid. 459/1. Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 O¶ Priorytetowa V "Gospodarka przyjazna ¶rodowisku" Dzia³anie 5.2 "Gospodarka odpadami". 3. Przedsiêwziêcie polegaæ bêdzie na budowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie którego zbierane i magazynowane bêd± odpady komunalne powstaj±ce w gospodarstwach domowych, dostarczone przez mieszkañców miasta i gminy Drobin. Miasto i Gmina Drobin zobowi±zuje siê do wybudowania punktu zgodnie z niniejszym projektem, uwzglêdniaj±c planowany cel i funkcjê przedsiêwziêcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowi±zuj±cego prawa (tak¿e prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a tak¿e wyposa¿yæ punkt we wszystkie niezbêdne kontener, pojemniki i narzêdzia, wykonaæ odpowiednie oznakowanie W punkcie zbierane bêd± odpady komunalne selektywnie zbierane, z wy³±czeniem zmieszanych odpadów komunalnych, metali, odpadów zawieraj±cych azbest i kuchennych odpadów ulegaj±cych biodegradacji. Przedsiêwziêcie planowane jest w s±siedztwie kot³owni miejskiej przy ulicy Padlewskiego. 4. Teren planowanego przedsiêwziêcia obejmie obszar placu o powierzchni 870,00 m2. W obrêbie punktu przewidziane s±: a) kontener socjalno-biurowy / oznaczony na planie zagospodarowania A / z wyposa¿eniem oraz z wydzielon± czê¶ci± biurow± oraz sanitarn±, b) kontenery / B i C / i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów, infrastruktura towarzysz±ca i niezbêdne instalacje / przy³±cze wodoci±gowe, szambo, instalacja o¶wietlaj±ca plac i wewnêtrzna / £±cznie powierzchnia terenu przekszta³cona w zwi±zku z realizacj± przedsiêwziêcia wyniesie maksymalnie 1134,00 m2, z czego ³±czna powierzchnia, liczona jako powierzchnia wewn±trz planowanego ogrodzenia, wyniesie 870 m2. Przedsiêwziêcie sk³adaæ siê bêdzie z nastêpuj±cych elementów: 1) plac utwardzony o powierzchni 530,5 m2 oraz wjazd i zjazd z drogi dojazdowej; 2) kontener socjalno biurowy / A / z wydzielon± czê¶ci± biurow± oraz sanitarn±; 3) kontenery / B i C / i pojemniki / Kp, Zb, Zbl, K / do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów odpowiednio oznaczone i opisane; 4) ¶cie¿ka edukacyjna ( tablice edukacyjne i informacyjne), 5) infrastruktura towarzysz±ca i niezbêdne instalacje: a) instalacja wodoci±gowa z przy³±czem, b) szczelne szambo, c) instalacja elektryczna, w tym system o¶wietlenia placu, tablice informacyjne i edukacyjne, d) ogrodzenie (w tym ogrodzenie pe³ne od stron drogi) z bram± wjazdow± oraz furtk± i bram± wyjazdow±, e) 2 przyczepy samochodowe, zieleñ ozdobna i izolacyjna, f) 2 miejsca postojowe na samochody ciê¿arowe, g) Nowe nasadzenia i teren biologicznie czynny. 5. Wykonawca zobowi±zany jest usun±æ ewentualne kolizje sieci w uzgodnieniu z zarz±dc± tych sieci. 6. Teren, na którym bêdzie realizowana inwestycja nie jest objêty ochron± konserwatorsk±, ani innymi ograniczeniami, jak tereny górnicze, tereny nara¿one na niebezpieczeñstwo powodzi czy tereny zagro¿one osuwaniem mas ziemnych i innych. 7. Odbiory robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu powinny byæ przeprowadzone w czasie umo¿liwiaj±cym wykonanie ewentualnych poprawek bez hamowania postêpu prac. 8. Szczegó³owy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w: a) projektach budowlanych, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych za³±czniki do SIWZ, c) oraz Polskich normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.

II.5) G³ówny kod CPV: 45222100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42923000-2
45111200-0
45200000-9
45311000-0
45330000-9
45400000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ dotycz±cych tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿one zgodnie z art. 25a.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00 PLN ( s³ownie: sto tysiêcy z³otych zero groszy ) dla oferty dotycz±cej zamówienia. UWAGA! W przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± ³±cznie spe³nianie ww. warunku. W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty inna ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie: - ¶redni kurs NBP na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, - ¶redni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzaj±cego dzieñ opublikowania og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, je¿eli dniem opublikowania og³oszenia jest sobota.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu zakresu robót o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty ( Za³±cznik Nr 6 do SIWZ ), 2) Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, spe³niaj±cymi minimalne warunki w zakresie do¶wiadczenia i kwalifikacji zawodowych jak poni¿ej: a) Kierownik budowy - minimum jedna (1) osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, b) Kierownik robót bran¿y elektrycznej - minimum jedna (1) osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, c) Kierownik bran¿y sanitarnej - minimum jedna (1) osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych , gazowych, wodoci±gowych, kanalizacyjnych bez ograniczeñ ( Za³±cznik Nr 7 do SIWZ ). Zamawiaj±cy dopuszcza pe³nienie kilku funkcji z wymienionych powy¿ej przez tê sam± osobê, pod warunkiem posiadania przez ni± wymaganych uprawnieñ i legitymowania siê do¶wiadczeniem okre¶lonym powy¿ej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 wyklucza z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, który nie wykaza³ spe³nienia warunków w postêpowaniu lub nie wykaza³ braku podstaw wykluczenia. 2. Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, w stosunku do którego wystêpuj± podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp. 3. Zamawiaj±cy wyklucza równie¿ z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê: a) na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, tj. w stosunku do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912, 1655) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495, 1655); b) na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 2, który w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, co podwa¿a jego uczciwo¶æ, w szczególno¶ci, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych ¶rodków dowodowych; c) na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 4, który z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie wykona³ albo nienale¿ycie wykona³ w istotnym stopniu wcze¶niejsz± umowê w sprawie zamówienia publicznego lub umowê koncesji, zawart± z Zamawiaj±cym , o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadzi³o do rozwi±zania umowy lub zas±dzenia odszkodowania; d) na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8, który naruszy³ obowi±zki dotycz±ce p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych ¶rodków dowodowych, z wyj±tkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba ¿e Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz ust. 16 - 20 ustawy Pzp lub ust. 5 pkt 1, 2, 4 mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert±: 1.1. Do oferty ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 i nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w rozdz. 5 SIWZ, oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp i art. 24 ust 5 pkt 1, 2, 4, 8 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców lub w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pe³nomocnika, do oferty musi byæ do³±czone pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1.1, musi do³±czyæ do oferty ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 1.4. Zamawiaj±cego ¿±da, aby wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamie¶ci³ informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. 1.5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1. 1.6. Wykonawca, który nie przynale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, mo¿e z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie wg Za³±cznika nr 4 do SIWZ o braku przynale¿no¶ci do jakiejkolwiek grupy kapita³owej. 2. O¶wiadczenia i dokumenty, sk³adane w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu, bez dodatkowego wezwania, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, wg Za³±cznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca powinien przedstawiæ, pod rygorem wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty i o¶wiadczenia, które bêdzie zobowi±zany z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona. 3.1. Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy Pzp Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W tym celu Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. 5. 1. 2) lit. c) i. niniejszego SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (wg za³±cznika nr 6 do SIWZ); b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. 5. 1. 2) lit. c) ii niniejszego SIWZ oraz w celu potwierdzenia spe³niania kryterium oceny oferty, o którym mowa w pkt. 13. 2. B) niniejszej SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, (wg za³±cznika nr 7 do SIWZ); c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; d) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; e) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; f) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (wed³ug wzoru okre¶lonego za³±cznikiem nr 8 do SIWZ); g) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne (wed³ug wzoru okre¶lonego za³±cznikiem nr 8 do SIWZ); h) o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i op³atach lokalnych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 poz. 1170) (wed³ug wzoru okre¶lonego za³±cznikiem nr 8 do SIWZ); i) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp - odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA: Wykonawca zobowi±zany bêdzie równie¿ z³o¿yæ o¶wiadczenia i dokumenty podmiotu na zdolno¶ci, którego Wykonawca siê powo³ywa³ w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postêpowania tego podmiotu (dokumenty wymienione w pkt. d-j). Wykonawca zobowi±zany bêdzie równie¿ z³o¿yæ wskazane w SIWZ dokumenty tego podmiotu potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci, na których Wykonawca polega³ w celu wykazania spe³niania tych warunków. UWAGA: Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w rozdz. 5a. 2) SIWZ, je¿eli: - Wykonawca wska¿e dostêpno¶æ o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne ( t.j. Dz. U. 2019 poz. 700). W takim przypadku Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególno¶ci informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze S±dowym Krajowym Rejestrze S±dowym (Dz. U. z 2018 r., poz.986, z pó¼n. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 06 marca 2018 roku o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy z dnia 6 marca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 647 ze zmianami), - Wykonawca wska¿e o¶wiadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 3.1, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczenia lub dokumenty przechowywane przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 3.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 5 do SIWZ. Tre¶æ zobowi±zania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywaæ na zakres zobowi±zania innego podmiotu, okre¶laæ, czego dotyczy zobowi±zanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie bêdzie ono wykonywane. 4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a. Rozdziale 6 ust. 3 pkt 3.1. lit. c) SIWZ - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, i 21 ustawy Pzp - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b. Rozdziale 6 ust. 3 pkt 3.1. lit. d-e SIWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: i. nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne oraz ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; ii. nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione odpowiednio w terminach wskazanych w ust. 4 powy¿ej w zale¿no¶ci od rodzaju dokumentu. 6. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale 6 ust. 3pkt. 3.1. lit. c) SIWZ sk³ada dokument, o którym mowa w ust. 4 lit. a powy¿ej, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione odpowiednio w terminach wskazanych w ust. 4 powy¿ej w zale¿no¶ci od rodzaju dokumentu. 7. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 8. Sk³adane dokumenty (okre¶lone w rozdz. 6 niniejszej SIWZ) mog± byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 9. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 10. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej. 11. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. W razie w±tpliwo¶ci uznaje siê, i¿ wersja polskojêzyczna jest wersj± wi±¿±c±. 12. W przypadku, o którym mowa w ust. 11 Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów. 13. Dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie za³±czników do niniejszego Rozdzia³u, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz formy, w tym opisu kolumn i wierszy. 14. Ka¿da poprawka w tre¶ci dokumentów, a w szczególno¶ci ka¿de przerobienie, przekre¶lenie, uzupe³nienie, nadpisanie, przes³oniêcie korektorem, itp., powinny byæ podpisane przez Wykonawcê. 15. Podpisanie dokumentów i po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em powinno byæ dokonane w sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê podpisu (np. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z imienn± piecz±tk± osoby podpisuj±cej dokument lub po¶wiadczaj±cej kopiê). 16. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie maj± przepisy Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 ze zmianami). 17. Je¿eli w toku postêpowania wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. 6. 1. niniejszej SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega³aby odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowi±cych Za³±cznik nr 9 do SIWZ. 2. Zawarta umowa bêdzie jawna i bêdzie podlega³a udostêpnianiu na zasadach okre¶lonych w przepisach o dostêpie do informacji publicznej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.