Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Oborniki: Pełnienie funkcji geodety
Numer ogłoszenia: 5749 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji geodety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji geodety 2.Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące prace geodezyjne: Część I - urbanistyka: Rodzaj prac geodezyjnych Ilość Podział działki zabudowanej na 2 części 15 - za każdą następną działkę 5 Podział jednej nieruchomości na działki pod zabudowę - za podział na 2 części 6 - od 3 do 5 działki (za każdą działkę) 7 - od 6 do 10 działki (za każdą działkę) 7 - ponad 10 działek (za każdą następną działkę) 7 Podział działek rolnych i leśnych (nie decyzyjny) - za podział na 2 części 3 - za każdą następną działkę 3 Wznowienie granicy działki - za pierwszy punkt 3 - za następne 5 punktów (od każdego punktu) 5 - powyżej 5 punktów (od każdego punktu) 7 Rozgraniczenie nieruchomości - za pierwszy punkt 5 - za następne 5 punktów (od każdego punktu) 7 - powyżej 5 punktów (od każdego punktu) 9 Wykonanie prac geodezyjnych w terminie odwrotnym - aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (kwota od wykazu zmian, kartoteki) dla działki 12 - odszukanie punktów granicznych (kwota od punktu) 7 Część II - inwestycje: Opracowanie map do celów projektowych Ilość (ha) - pierwszy ha - teren zabudowany - zabudowa wolnostojąca 6 - pierwszy ha - teren zabudowany - zabudowa zwarta 6 - pierwszy ha - teren niezabudowany 6 - każdy następny ha - teren zabudowany - zabudowa wolnostojąca (od każdego ha) 6 - każdy następny ha - teren zabudowany - zabudowa zwarta (od każdego ha) 6 - każdy następny ha - teren niezabudowany (od każdego ha) 6 Aktualizacja map do celów projektowych - pierwszy ha - teren zabudowany - zabudowa wolnostojąca 36 - pierwszy ha - teren zabudowany - zabudowa zwarta 20 - pierwszy ha - teren niezabudowany 10 - każdy następny ha - teren zabudowany - zabudowa wolnostojąca (od każdego ha) 30 - każdy następny ha - teren zabudowany - zabudowa zwarta (od każdego ha) 14 - każdy następny ha - teren niezabudowany (od każdego ha) 8 Wykonanie prac geodezyjnych w terminie odwrotnym (inwentaryzacja powykonawcza budynku, jednostkowa mapa do celów projektowych, aktualizacja gruntów mienia komunalnego zgodnie z przeznaczeniem w planie zagospodarowania przestrzennego) 4 Wznowienie granic działki - za pierwszy punkt 20 - za następne 5 punktów (od każdego punktu) 15 - powyżej 5 punktów (od każdego punktu) 5 Podział działek pod inwestycje Ilość - podział na 2 części 10 - podział na 3 do 5 działek (za każdą następną działkę) 4 - podział na 6 do 10 działek (za każdą następną działkę) 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wyłącznie dla Części II - inwestycje. 1)polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, 2)zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3)wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, 4)zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Geodeta dla Części I - jedna osoba posiadająca uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów). Geodeta dla Części II - jedna osoba posiadająca uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów). Zamawiający nie dopuszcza łączenia (pełnienia) funkcji, o których mowa w niniejszym punkcie przez jedną osobę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ponadto przedkłada: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 2. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, 2)zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 3)wynagrodzenie (w tym podatku VAT) - w następstwie zmiany przepisów prawnych, 4)przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 3.Nie stanowi zmiany umowy: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2)zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki
Referat Zamówień Publicznych, II piętro, pokój nr 219..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Biuro Obsługi Interesanta - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji geodety - Część I - urbanistyka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji geodety 2.Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące prace geodezyjne: Część I - urbanistyka: Rodzaj prac geodezyjnych Ilość Podział działki zabudowanej na 2 części 15 - za każdą następną działkę 5 Podział jednej nieruchomości na działki pod zabudowę - za podział na 2 części 6 - od 3 do 5 działki (za każdą działkę) 7 - od 6 do 10 działki (za każdą działkę) 7 - ponad 10 działek (za każdą następną działkę) 7 Podział działek rolnych i leśnych (nie decyzyjny) - za podział na 2 części 3 - za każdą następną działkę 3 Wznowienie granicy działki - za pierwszy punkt 3 - za następne 5 punktów (od każdego punktu) 5 - powyżej 5 punktów (od każdego punktu) 7 Rozgraniczenie nieruchomości - za pierwszy punkt 5 - za następne 5 punktów (od każdego punktu) 7 - powyżej 5 punktów (od każdego punktu) 9 Wykonanie prac geodezyjnych w terminie odwrotnym - aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (kwota od wykazu zmian, kartoteki) dla działki 12 - odszukanie punktów granicznych (kwota od punktu) 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji geodety - Część II - inwestycje..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji geodety 2.Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące prace geodezyjne: Część II - inwestycje: Opracowanie map do celów projektowych Ilość (ha) - pierwszy ha - teren zabudowany - zabudowa wolnostojąca 6 - pierwszy ha - teren zabudowany - zabudowa zwarta 6 - pierwszy ha - teren niezabudowany 6 - każdy następny ha - teren zabudowany - zabudowa wolnostojąca (od każdego ha) 6 - każdy następny ha - teren zabudowany - zabudowa zwarta (od każdego ha) 6 - każdy następny ha - teren niezabudowany (od każdego ha) 6 Aktualizacja map do celów projektowych - pierwszy ha - teren zabudowany - zabudowa wolnostojąca 36 - pierwszy ha - teren zabudowany - zabudowa zwarta 20 - pierwszy ha - teren niezabudowany 10 - każdy następny ha - teren zabudowany - zabudowa wolnostojąca (od każdego ha) 30 - każdy następny ha - teren zabudowany - zabudowa zwarta (od każdego ha) 14 - każdy następny ha - teren niezabudowany (od każdego ha) 8 Wykonanie prac geodezyjnych w terminie odwrotnym (inwentaryzacja powykonawcza budynku, jednostkowa mapa do celów projektowych, aktualizacja gruntów mienia komunalnego zgodnie z przeznaczeniem w planie zagospodarowania przestrzennego) 4 Wznowienie granic działki - za pierwszy punkt 20 - za następne 5 punktów (od każdego punktu) 15 - powyżej 5 punktów (od każdego punktu) 5 Podział działek pod inwestycje Ilość - podział na 2 części 10 - podział na 3 do 5 działek (za każdą następną działkę) 4 - podział na 6 do 10 działek (za każdą następną działkę) 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Przebudowa ulicy Dobrzyckiego oraz Żwirki i Wigury w Obornikach wraz z odwodnieniem.
- na bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych SP ZOZ w Obornikach dokonywany na podstawie identyfikacyjnych kart paliwowych- powtórka
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Obornikach (ETAP-2)
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace geodezyjne i kartograficzne w 2025r.
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja baz danych BDOT500 i GESUT obrębu ewidencyjnego Rokietnica w jednostce ewidencyjnej Rokietnica".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w przebiegu DW 518 na odcinku Mareza-Podzamcze
- "Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w obiekcie Miechowskiego Domu Kultury przy ul. Racławickiej 10". Etap III.
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.