To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Szczecin: Remont Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim przy ul. Żwirki i Wigury nr 2 - etap I
Numer ogłoszenia: 57519 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24007 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim przy ul. Żwirki i Wigury nr 2 - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem budynku administracyjnego KPP w Kamieniu Pomorskim przy ul. Żwirki i Wigury nr 2-etap I. Przedmiotem opracowania jest remont i przebudowa pomieszczeń budynku Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim, mające na celu odnowienie i poprawę funkcjonalności obiektu, poprawę warunków pracy i warunków socjalnych, z dostosowaniem obiektu do wymogów Wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji. Opracowaniem objęto część pomieszczeń w piwnicy, na parterze. Zakres prac obejmuje:roboty budowlane, wyburzenie istniejącego wejścia do budynku parterowego (dawno Kasyno) i naprawa elewacji po wyburzeniu budowa nowego wejścia służbowego do budynku, wykonanie odrębnego wejścia do PDOZ (pomieszczenie dla osób zatrzymanych) i remont pokoju przejściowego; remont i przebudowa pomieszczeń strefy ograniczonego dostępu , w tym: sali narad z zapleczem, węzła sanitarnego;remont wybranych pomieszczeń w piwnicy: remont rozdzielni głównej, oraz pomieszczenia magazynowego. remont pomieszczenia nr -1.15 w piwnicy, Roboty sanitarne instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej do sali narad, instalacja wod.- kan. i c.w.u. w obrębie sanitariatów przy sali narad, instalacja wodociągowa w poziomie garaży, instalacja klimatyzacyjna do pomieszczenia nr -1.15 w piwnicy, instalacja c.o. - montaż dwóch grzejników, roboty elektryczne:wewnętrzna instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjno - ewakuacyjnego i gniazd wtykowych, wewnętrzne linie zasilające z tablicami rozdzielczymi, systemy System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) , System Kontroli Dostępu (SKD), system telewizji dozorowej (CCTV), system alarmu przeciwpożarowego (SAP), sieć okablowania strukturalnego wg zakresu dla I etapu określonego w dokumentacji. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach wykonawczych, przedmiarach robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna. Wartość zamówienia została określona na podstawie kosztorysów inwestorskich. Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektami wykonawczymi, przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot umowy Zamawiającemu w terminie określonym w umowie. Wykonawca na etapie realizacji robór musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności:konstrukcji budowlanych - co najmniej 1 osoba,instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba,, instalacji Sanitarnych - co najmniej 1 osoba, Cena ofertowa. Umowa będzie zawarta na roboty określone w przedmiarach robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, Cena oferty będzie wynikała z kosztorysu ofertowego odpowiadającego zakresowi robót przedstawionemu w przedmiarach - szczegółowych kosztorysach nakładczych, projektu wykonawczego, STWiOR i jest wynagrodzeniem kosztorysowym w rozumieniu art. 629,630 i 631 Kodeksu cywilnego. W cenie materiałów wykonawca ma uwzględnić koszty zakupu materiałów. Do ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztorysach ofertowych wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarach robót. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Cena całkowita i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podczas wykonywania umowy podlegały waloryzacji. Roboty dodatkowe: wykonawca nie ma prawa dokonywać żadnych zmian zakresu robót bez wyraźnego pisemnego polecenia Zamawiającego, Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych w sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to wykonanie ich nastąpi na podstawie oddzielnie zawartej umowy, której przedmiot zostanie określony w protokole konieczności , Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 litera a) lub b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2015 r. poz. 2164)przy zachowaniu tych samych norm, standardów, parametrów. Kontrola jakości robót i materiałów. Kontrola jakości wykonania robót. Polega na sprawdzeniu zgodności wykonania robót z projektami wykonawczymi, kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego. Kontrola jakości materiałów. Wszystkie materiały do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom projektów budowlanych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: branża budowlana, sanitarna, elektryczna oraz aktualnie obowiązującym świadectwom jakości i aprobatom technicznym. Warunki zawarcia umowy. Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę i ma charakter rozliczenia kosztorysowego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z przedmiarami robót - szczegółowymi kosztorysami nakładczymi oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca po podpisaniu Umowy w ciągu 5 dni kalendarzowych jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wypełnionych szczegółowych kosztorysów ofertowych. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): CPV:45110000-1- roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, CPV:45216110-8 - roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego CPV:45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV:45311000-0- roboty instalacyjne elektryczne CPV:45312100-8 -instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych CPV:5131200-2-usługi instalowania urządzeń telewizyjnych CPV:45314320-0 - instalowanie okablowania komputerowego CPV:45331210-1 - instalowanie wentylacji CPV: 45232410-9 - roboty w zakresie kanalizacji ściekowej CPV:45332200-5- roboty instalacyjne hydrauliczne. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, w tym warunki rozliczania i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 7 do siwz. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.21.61.10-8, 45.40.00.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.21.00-8, 51.31.20.00-2, 45.31.43.20-0, 45.33.12.10-1, 45.23.24.10-9, 45.33.22.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO OGÓLNE HANDEL-USŁUGI IWONA WIELOWIEYSKA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO OGÓLNE HANDEL-USŁUGI IWONA WIELOWIEYSKA
- Budownictwo Ogólne Handel Usługi Iwona Wielowieyska, Kr. Jadwigi 4/6, 70-300 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1013062,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 692932,51
Oferta z najniższą ceną: 692932,51 / Oferta z najwyższą ceną: 820418,45
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.