eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmiecDostawy gazu dla obiektów Gminy Chełmiec oraz jednostek podległych na rok 2017



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 5751 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Chełmiec: Dostawy gazu dla obiektów Gminy Chełmiec oraz jednostek podległych na rok 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330401


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chełmiec, krajowy numer identyfikacyjny 53224000000, ul. ul. Papieska  2, 33395   Chełmiec, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 184 430 461, faks 184 430 461, e-mail przetargi@chelmiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chelmiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy gazu dla obiektów Gminy Chełmiec oraz jednostek podległych na rok 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WPR.271.22.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje kompleksową dostawę (sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji) gazu ziemnego na potrzeby Zamawiającego do punktów poboru określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowe dane dotyczące dostawy i sposobu jej wykonania: 2.1. zamawiający zamawia dostawy gazu na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r., jednak rozpoczęcie dostawy paliwa gazowego nastąpi nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaży i dystrybucji paliwa gazowego) z dotychczasowym dostawcą która obowiązuje do 31.12.2016 r. oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 2.2. zamawiający zamawia paliwo gazowe w poszczególnych miesiącach roku umownego w szacunkowych ilości zgodnie z załączonym wykazem. 2.3. alternatywne źródło energii w przypadku przerw lub ograniczeń w dostarczaniu paliwa gazowego - brak. 2.4. Rozliczenia za dostarczone paliwo gazowe odbywać się będą na podstawie odczytów wskazań istniejącego układu pomiarowo-rozliczeniowego (gazomierza). Okres rozliczeniowy będzie zgodny z postanowieniami pkt. 4.3.3. Taryfy Operatora Usług Dystrybucyjnych dla usług dystrybucji paliw gazowych w zakresie liczby odczytów dla danej grupy taryfowej. 2.5. Wynagrodzenie wykonawcy w okresie rozliczeniowym stanowić będzie suma opłat za faktyczne zużycie paliwa gazowego, opłatę abonamentową, opłatę sieciową stalą, opłatę sieciowa zmienną. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez wykonawcę. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie ...... dni od daty wystawienia zamawiającemu faktury VAT. Zamawiający będzie wykorzystywał paliwo na cele grzewcze, na potrzeby własne związane z prowadzoną działalnością. Zamawiający informuje, że nie jest płatnikiem podatku akcyzowego. 2.6. Rozliczenie przesyłu gazu nastąpi na podstawie aktualnej w danym momencie taryf Sprzedawcy i taryfy Operatora systemu dystrybucyjnego zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2.7. Stawka podana przez wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyjątkiem: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT nastąpi zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, b) w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika ze zmiany taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki c) taryfy określone przez wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy taryfy zatwierdzone przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki będą niższe od taryf wynikających w przedłożonej ofercie, wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem zamawiającego obniżone taryfy. 2.8. Wykonawca do oferty winien załączyć projekt umowy. Zamawiający zaakceptuje treść umowy stosowanej w swej działalności przez wykonawcę pod warunkiem, że będzie ona zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.9. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tak określonym przypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2.10. Warunki rozwiązania umowy: 1. Rozwiązanie Umowy kompleksowej może nastąpić w każdym czasie za pisemnym porozumieniem Stron. 2. Rozwiązanie Umowy kompleksowej może nastąpić za wypowiedzeniem przez każdą ze Stron z zachowaniem siedmiodniowego (7) okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia postanowień Umowy lub istotnych postanowień IRiESD przez drugą Stronę, pomimo uprzedniego wezwania jej do zaniechania naruszeń i usunięcia ich skutków w wyznaczonym, odpowiednim terminie. Za rażące naruszenie Umowy przez Odbiorcę uznaje się w szczególności nieustanowienie zabezpieczenia w przypadku i na zasadach określonych w Umowie i Ogólnych warunkach umowy. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie VIII ust. 1 lit. c) Ogólnych warunków umowy, Sprzedawca może rozwiązać Umowę z zachowaniem siedmiodniowego (7) okresu wypowiedzenia. 4. W przypadku rozwiązania umowy wiążącej Sprzedawcę z OSD lub z OSP z przyczyn leżących po stronie Odbiorcy, skutkującego utratą możliwości dostarczania Paliwa gazowego do Odbiorcy, Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu informacji o takim rozwiązaniu zobowiązuje się poinformować Odbiorcę o tym fakcie na piśmie. W takim wypadku Umowa ulega rozwiązaniu z dniem rozwiązania umowy wiążącej Sprzedawcę z OSD lub z OSP. 5. W przypadku, gdy okoliczność siły wyższej utrzymuje się nieprzerwanie dłużej niż trzydzieści (30) dni w Roku umownym, Strona, która została zawiadomiona o działaniu siły wyższej może rozwiązać Umowę z zachowaniem co najmniej czternastodniowego (14) terminu wypowiedzenia. 6. W przypadku zmiany dotychczasowego Sprzedawcy, Umowa z Odbiorcą końcowym ulega rozwiązaniu z końcem Miesiąca gazowego następującego po Miesiącu gazowym, w którym oświadczenie o wypowiedzeniu zostało złożone Sprzedawcy. Odbiorca ten może wskazać późniejszy termin rozwiązania Umowy. 7. Częściowa zmiana Sprzedawcy polegająca na zawarciu kolejnej umowy kompleksowej z kolejnym sprzedawcą i jednoczesnym zmniejszeniu Mocy umownej u dotychczasowego Sprzedawcy lub częściowym wypowiedzeniu Umowy z dotychczasowym Sprzedawcą, następuje zgodnie z procedurą zmiany sprzedawcy zawartą w IRiESD. W takiej sytuacji Moc umowna u dotychczasowego Sprzedawcy ulega zmniejszeniu z końcem Miesiąca gazowego następującego po Miesiącu gazowym, w którym oświadczenie o zmniejszeniu Mocy umownej zostało złożone Sprzedawcy. Odbiorca ten może wskazać późniejszy termin zmniejszenia Mocy umownej. 2.11. Wszelkie zmiany Umowy kompleksowej, jej wypowiedzenie lub rozwiązanie, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem sytuacji określonych w Umowie i Ogólnych warunkach umowy. 2.12. Zamawiający informuje, iż jest zwolniony od akcyzy na podstawie art.31b ust. 2 pkt 2 ustawy o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2011r nr 108 poz. 626 z późn. zm.). Zamawiający jako organ administracji publicznej jest odbiorcą wyrobu gazowego o kodzie CN 2711 21 00 Gaz ziemny w stanie gazowym. 2.13. W sprawach nieuregulowanych Umową kompleksową mają zastosowanie w szczególności następujące akty prawne: ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz.1059, z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121), ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 t.j. z późn. zm.). 2.14. Wykonawca przyjmuje dodatkowo na siebie obowiązki: - zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży gazu, - działania w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży gazu - reprezentowania przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji, w szczególności do uzyskania i przedłożenia Zamawiającemu - Uczestnikowi do podpisania niezbędnych dokumentów pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, reprezentowania odbiorcy końcowego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany sprzedawcy. 2.15. Każda jednostka organizacyjna oraz gmina Chełmiec zawrze z Wykonawcą indywidualną umowę kompleksowej dostawy (sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji) gazu ziemnego dla zarządzanych przez siebie obiektów na warunkach określonych w niniejszym SIWZ-ie, które wykazane są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2.17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT440383.18
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PGNiG Obrót Detaliczny,  ,  ul.M. Kasprzaka 25C,  01-224,  Warszawa,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 619265,62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 619265,62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 619265,62
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.