To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-10
Rumia: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B.
Numer ogłoszenia: 5751 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264683 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B. 2. Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku pasów drogowych w rejonie B, polega na: 1) mechanicznym zamiataniu pasów drogowych: Mechaniczne zamiatanie zamiatarką odcinków utwardzonych pasów drogowych i innych terenów objętych umową, ze szczególnym uwzględnieniem terenu przy krawężnikach, wjazdach w drogi nieutwardzone. Usługa obejmuje ręczne doczyszczenie zamiatanych terenów. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po ich zebraniu, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie B, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2) zmywaniu jezdni, zatok postojowych i parkingów: Mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni, pasów drogowych polewarko-zmywarką. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni, całą powierzchnię zatok postojowych i parkingów usytuowanych w pasie drogi. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni, zatok postojowych i parkingów drobnych zanieczyszczeń i pyłu pozostałego po mechanicznym zamiataniu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Dostęp do wody przemysłowej zapewni Wykonawca we własnym zakresie, jak również ponosi jej koszt. Częstotliwość zmywania jezdni, zatok postojowych i parkingów - 1 x miesiąc w terminach określonych w Rozdziale II lit. b specyfikacji; a w sytuacjach wyjątkowych (np. kilkunastodniowa susza) - na zgłoszenie Zamawiającego. 3) uprzątanie odpadów z terenów objętych umową: Uprzątanie odpadów polega na mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu pasów drogowych i innych terenów objętych umową ze wszystkich zanieczyszczeń, w tym: piasku, puszek, butelek, niedopałków papierosów, kapsli, folii, kartonów, papierów, worków i reklamówek (wraz z zawartością), gruzu, leżących gałęzi oraz konarów drzew i krzewów, liści (ze szczególnym uwzględnieniem okresów jesiennego i zimowego), nasion i owoców z drzew i krzewów, chwastów, zwłok martwych zwierząt lub ich części, odchodów zwierzęcych oraz innych odpadów, porzuconych przez nieznanego sprawcę, w tym odpadów wielkogabarytowych. Wyjątek: Usługa nie obejmuje uprzątania i wygrabiania liści z trawników znajdujących się w pasie drogi. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość oczyszczania terenów objętych umową w rejonie B, według Załącznika nr 7 do SIWZ, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku przystanku autobusowego PKS przy drodze tzw. serwisowej, usługa obejmuje oczyszczenie obszaru przystanku (z wyłączeniem samej wiaty przystankowej) oraz mycie 1 raz w tygodniu siedzisk ławek. Opróżnianie kosza odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w ppkt. 7 4) usuwanie wylewów: Usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy dokonać w ciągu 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy występują w tym czasie dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 96 godzin. 5) Podejmowanie działań typu - Interwencja I: Prace usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy wykonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy. W przypadku, gdy w tym czasie występują dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 48 godzin. 6) Podejmowanie działań typu - Interwencja II: Prace usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy dokonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych. 7) Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody: Usługa obejmuje: - opróżnianie koszy z częstotliwością 3 x w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek do godziny 10.00 oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego, Wyjątek: kosze ustawione wzdłuż ul. Starowiejskiej, ul. Sobieskiego - przy kładce PKP Rumia Janowo, przy ciągu pieszo-rowerowym przy Dworcu Komunikacji Miejskiej w Rumi przy ul. Starowiejskiej oraz dojściu do ul. Żwirki i Wigury, ul. Dąbrowskiego, ul. Abrahama oraz parkingach przy Dworcu PKP, ul. Towarowej, tzw. Drodze Serwisowej (równoległej do ul. Grunwaldzkiej, przy Mc`Donalds) wraz z przystankiem autobusowym PKS, należy opróżniać codziennie do godz. 8:00 (poniedziałek-sobota), - w przypadku, gdy dzień opróżniania koszy ulicznych przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów jest następny dzień roboczy następujący po dniu wolnym, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w odległości 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - mycie i dezynfekcję koszy, przynajmniej raz na rok w trakcie obowiązywania umowy - termin należy uzgodnić z Zamawiającym, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub kradzieży koszy. - bieżące uzupełnianie skradzionych i zniszczonych wkładów do koszy; Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wkładów o odpowiedniej pojemności i estetyce. Wkładem może być pojemnik metalowy, z tworzywa sztucznego bądź worek z tworzywa sztucznego. Ilość i lokalizację koszy w rejonie B zamieszczono w Załączniku nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się zmianę ich lokalizacji w trakcie trwania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dębogórska 148, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237384,00
Oferta z najniższą ceną: 237384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237384,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi z podziałem na trzy części".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola pod Topolą w Rumi z podziałem na dwie części".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.