eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RumiaUtrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Rumia: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B.
Numer ogłoszenia: 5751 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264683 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości pasów drogowych na terenie ulic utwardzonych i częściowo utwardzonych oraz innych terenów gminnych na terenie Rumi w rejonie B. 2. Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku pasów drogowych w rejonie B, polega na: 1) mechanicznym zamiataniu pasów drogowych: Mechaniczne zamiatanie zamiatarką odcinków utwardzonych pasów drogowych i innych terenów objętych umową, ze szczególnym uwzględnieniem terenu przy krawężnikach, wjazdach w drogi nieutwardzone. Usługa obejmuje ręczne doczyszczenie zamiatanych terenów. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po ich zebraniu, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość zamiatania jezdni w rejonie B, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2) zmywaniu jezdni, zatok postojowych i parkingów: Mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni, pasów drogowych polewarko-zmywarką. Zmywanie mechaniczne obejmuje całą szerokość jezdni, całą powierzchnię zatok postojowych i parkingów usytuowanych w pasie drogi. Zmywanie musi gwarantować zmycie z całej szerokości jezdni, zatok postojowych i parkingów drobnych zanieczyszczeń i pyłu pozostałego po mechanicznym zamiataniu, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia przyległych do jezdni chodników, opasek bezpieczeństwa i terenów zielonych. Dostęp do wody przemysłowej zapewni Wykonawca we własnym zakresie, jak również ponosi jej koszt. Częstotliwość zmywania jezdni, zatok postojowych i parkingów - 1 x miesiąc w terminach określonych w Rozdziale II lit. b specyfikacji; a w sytuacjach wyjątkowych (np. kilkunastodniowa susza) - na zgłoszenie Zamawiającego. 3) uprzątanie odpadów z terenów objętych umową: Uprzątanie odpadów polega na mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu pasów drogowych i innych terenów objętych umową ze wszystkich zanieczyszczeń, w tym: piasku, puszek, butelek, niedopałków papierosów, kapsli, folii, kartonów, papierów, worków i reklamówek (wraz z zawartością), gruzu, leżących gałęzi oraz konarów drzew i krzewów, liści (ze szczególnym uwzględnieniem okresów jesiennego i zimowego), nasion i owoców z drzew i krzewów, chwastów, zwłok martwych zwierząt lub ich części, odchodów zwierzęcych oraz innych odpadów, porzuconych przez nieznanego sprawcę, w tym odpadów wielkogabarytowych. Wyjątek: Usługa nie obejmuje uprzątania i wygrabiania liści z trawników znajdujących się w pasie drogi. Załadunek i wywóz zanieczyszczeń do zakładu utylizacji winien nastąpić nie później niż w ciągu 24 godzin po uprzątnięciu śmieci, przy czym nie dopuszcza się pozostawienia zebranych śmieci przez niedzielę lub święto. Częstotliwość oczyszczania terenów objętych umową w rejonie B, według Załącznika nr 7 do SIWZ, przy czym w przypadkach uzasadnionych dodatkowo poza harmonogramem, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku przystanku autobusowego PKS przy drodze tzw. serwisowej, usługa obejmuje oczyszczenie obszaru przystanku (z wyłączeniem samej wiaty przystankowej) oraz mycie 1 raz w tygodniu siedzisk ławek. Opróżnianie kosza odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w ppkt. 7 4) usuwanie wylewów: Usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy dokonać w ciągu 72 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy występują w tym czasie dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 96 godzin. 5) Podejmowanie działań typu - Interwencja I: Prace usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy wykonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy. W przypadku, gdy w tym czasie występują dni świąteczne - wykonanie prac w ciągu 48 godzin. 6) Podejmowanie działań typu - Interwencja II: Prace usunięcia zanieczyszczeń z pasa drogowego lub innych terenów objętych umową należy dokonać na zgłoszenie Urzędu Miasta bądź Straży Miejskiej w Rumi, w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, również w dni wolne od pracy i w godzinach nocnych. 7) Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody: Usługa obejmuje: - opróżnianie koszy z częstotliwością 3 x w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek do godziny 10.00 oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego, Wyjątek: kosze ustawione wzdłuż ul. Starowiejskiej, ul. Sobieskiego - przy kładce PKP Rumia Janowo, przy ciągu pieszo-rowerowym przy Dworcu Komunikacji Miejskiej w Rumi przy ul. Starowiejskiej oraz dojściu do ul. Żwirki i Wigury, ul. Dąbrowskiego, ul. Abrahama oraz parkingach przy Dworcu PKP, ul. Towarowej, tzw. Drodze Serwisowej (równoległej do ul. Grunwaldzkiej, przy Mc`Donalds) wraz z przystankiem autobusowym PKS, należy opróżniać codziennie do godz. 8:00 (poniedziałek-sobota), - w przypadku, gdy dzień opróżniania koszy ulicznych przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów jest następny dzień roboczy następujący po dniu wolnym, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w odległości 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - mycie i dezynfekcję koszy, przynajmniej raz na rok w trakcie obowiązywania umowy - termin należy uzgodnić z Zamawiającym, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub kradzieży koszy. - bieżące uzupełnianie skradzionych i zniszczonych wkładów do koszy; Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wkładów o odpowiedniej pojemności i estetyce. Wkładem może być pojemnik metalowy, z tworzywa sztucznego bądź worek z tworzywa sztucznego. Ilość i lokalizację koszy w rejonie B zamieszczono w Załączniku nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się zmianę ich lokalizacji w trakcie trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dębogórska 148, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 237384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237384,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.