Ogłoszenie z dnia 2005-10-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zimowe oczyszczanie ulic i chodników na terenie Dzielnicy Ursynów w sezonie zimowym 2005/2006 i 2006-2007 pasa drogi, oraz letnie czyszczenie jezdni i chodników w latach 2006 i 2007 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, do kontaktów: Wojciech Janowicz - w sprawach merytorycznych związanych z opisem przedmiotu zamówienia; Tomasz Leszkowicz - w sprawach formalnoprawnych, ul. Lanciego 14, 02-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6492680 wew. 325,304, fax +48 22 6492680 wew. 318, 6480483, e-mail: info@ursynow.waw.pl, www.ursynow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Wojciech Janowicz, ul. Lanciego 12, pok. nr 4, 02-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6492680 wew. 325, fax +48 22 6492680 wew. 318, e-mail: wojan@ursynow.waw.pl, www.ursynow.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Wojciech Janowicz, ul. Lanciego 12, pok. nr 4, 02-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6492680 wew. 325, fax +48 22 6492680 wew. 318, e-mail: wojan@ursynow.waw.pl, www.ursynow.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Hanna Markiewicz, ul. Lanciego 12, pok. nr 21, 02-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6492680 wew. 127. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe oczyszczanie ulic i chodników na terenie Dzielnicy Ursynów w sezonie zimowym 2005/2006 i 2006-2007 pasa drogi, oraz letnie czyszczenie jezdni i chodników w latach 2006 i 2007. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Przedmiar robót (kosztorysy ofertowe) - Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. Spis ulic i chodników - załącznik nr 11 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ulice m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursynów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 21.12.2005; data zakończenia: 31.10.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 30 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r.) oraz przedłożą wymagane dokumenty i oświadczenia określone w pkt 10.1 SIWZ; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności oraz do wykonywania czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, w tym co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakie posiada wykonawca; - przedłożą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; - zobowiążą się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty wykonawcy przez zamawiającego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykonawcy zagraniczni składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - posiadają aktualne w okresie realizacji zamówienia zezwolenie/koncesję na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych przez wykonawcę, powstających podczas realizacji określonego specyfikacją; - dokumenty (o których mowa wyżej) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy zagraniczni pozostałe dokumenty składają zgodnie z SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, w tym co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakie posiada wykonawca; - przedłożą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; - posiadają aktualne w okresie realizacji zamówienia zezwolenie/koncesję na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych przez wykonawcę, powstających podczas realizacji określonego specyfikacją. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KZP-ZP-D-XII/127/340/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 11:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.12.2005, godzina 12:00, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy przy ul. Lanciego 12, pok. nr 1 (sala konferencyjna).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych znak sprawy: AEZ/S-140/2024
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 707 polegająca na budowie chodników, peronów autobusowych, odwodnienia, zjazdów, rowów przydrożnych, umocnienia skarp w m. Jankowice gm. Nowe Miasto Nad Pilicą"
- Dostosowanie wnętrza, remont i wymiana instalacji, naprawa powierzchni laboratoryjnej dla Grupy Badawczej BB w bud. nr 1A parter - w siedzibie Zamawiającego: Łukasiewicz-IChP
- Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni centralnego ogrzewania w Obiekcie Infrastruktury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Boruczy gm. Strachówka.
- Dostawa i wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania ITSM
- Zapewnienie usług eksperckich (10 Ekspertów) na potrzeby aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze energetyka (SRKE) - II postępowanie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Żyrardowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 oraz 2025/2026 - 138,854 km
- Świadczenie usług odśnieżania dachów na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie, Sądu Rejonowego w Miastku i II OZSS w Chojnicach oraz terenów zewnętrznych w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.