eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawy rękawic diagnostycznych - umowa na okres 3 -ch lat, nr sprawy EO-2722 / XXVII / 06

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-13

POZYCJA 57541

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawy rękawic diagnostycznych - umowa na okres 3 -ch lat, nr sprawy EO-2722 / XXVII / 06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, do kontaktów: mgr Sylwia Syryjczyk, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327352, 081 5349745, fax 081 5329486, 5324153, e-mail: dz_zaop@spsk1.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk1.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.spsk1.oz.pl lub ftp://212.182.93.232/Dostawy/Pow_60.000/EO-2722-XXVII-06 Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy rękawic diagnostycznych - umowa na okres 3 -ch lat, nr sprawy EO-2722 / XXVII / 06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie nr 1, 20-081 Lublin, ul. Staszica 16, Magazyn Medyczny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rękawice diagnostyczne lateksowe pudrowane niesterylne jednorazowego użytku: - zgodne z normą PN-EN 455-1, 2, 3; - czasy przenikania substancji chemicznych zgodne z normą PN-EN 374-3; - oznakowanie CE; - niska zawartość pudru; - niska zawartość protein lateksowych < 150 ni.g / g; - rolowany mankiet; - odporne na rozerwanie; - łatwe nakładanie; - dobrze dopasowane; - powierzchnia mikroporowata; - dobre przewodzenie bodźców dotykowych. Rozmiar nr 6 "S" - zamawiana ilość na 3 lata: 2.668.200 sztuk Rozmiar nr 7 "M" - zamawiana ilość na 3 lata: 1.948.200 sztuk Rozmiar nr 8 "L" - zamawiana ilość na 3 lata: 508.200 sztuk 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć dokument wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowane rękawice posiadają parametry zgodne z normą PN - EN 455 - I, 2, 3. 2. Do oferty należy dołączyć wszelkie wymagane dla danego towaru dokumenty dopuszczające do stosowania na rynku polskim ( np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie). 3. Do oferty należy dołączyć dokument określający odporność oferowanych rękawic na przenikanie substancji chemicznych według nonny PN-EN 374-3 wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z nonną. Dokument winien infonnować o czasach przenikania substancji chemicznych. 4. Do oferty dołączyć dokument zawierający oznaczenie stężenia białka według normy PN-EN 455-3 wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normą. Dokument winien infonnować o danych liczbowych co do zawartości pudru oraz zawartości protein lateksowych w oferowanych rękawicach. 5. Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ tj. Rozmiar nr 6 "S" - 100 sztuk Rozmiar nr 7 "M" - 100 sztuk Rozmiar nr 8 "L" - 100 sztuk 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rozmiar nr 6 "S" - zamawiana ilość na 3 lata: 2 668 200 sztuk Rozmiar nr 7 "M" - zamawiana ilość na 3 lata: 1 948 200 sztuk Rozmiar nr 8 "L" - zamawiana ilość na 3 lata: 508 200 sztuk 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 70 2. jakość (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.oz.pl lub ftp://212.182.93.232/Dostawy/Pow_60.000/EO-2722-XXVII-06. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 10:30, Budynek Dyrekcji SPSK Nr 1 w Lublinie ul. Staszica 16, pok nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.