eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaDostawa materiałów medycznych do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 16 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-08-18



Ogłoszenie nr 575509-N-2020 z dnia 2020-08-18 r.

Samodzielny Publiczny ZOZ: Dostawa materiałów medycznych do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 16 pakietach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 00030450400000, ul. Grunwaldzka  4 , 36-100  Kolbuszowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0172271222, e-mail walenty.plis@szpital.kolbuszowa.pl, faks 0172271233.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.kolbuszowa.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpital.kolbuszowa.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.szpital.kolbuszowa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpital.kolbuszowa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://e-propublico.pl/


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej Grunwaldzka 4 36-100 Kolbuszowa Polska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 16 pakietach
Numer referencyjny: Eap-2412/15/20/M
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 16 pakietach do magazynu Apteki szpitalnej SP ZOZ w Kolbuszowej.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141110-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu dostaw podobnych do przedmiotu niniejszego zamówienia.;
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu wykazanego w załączniku nr 2 do SIWZ (uszczegółowienie przedmiotu zamówienia), których autentyczność potwierdza Wykonawca lub nieodpłatne próbki każdej pozycji asortymentu w przypadku braku możliwości prawidłowej oceny technicznej oferowanego asortymentu z dołączonych do oferty katalogów, badań producenta, broszur, prospektów, kart technicznych potwierdzonych przez Wykonawcę ( np. nieczytelny lub niepełny opis asortymentu, brak zaznaczenia pozycji w katalogu zbiorczym) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej zaopatrzonej podpisem kwalifikowanym Wykonawcy


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej umowie- stanowiącej załącznik do SIWZ lub dopuszczalnych w obowiązujących przepisach prawa w tym w art. 144 Ustawy, który definiuje również znamię istotności zmian umowy. 2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k. c. 2a. Zamawiający dopuszcza zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy). W przypadku zmian umowy o których mowa w zdaniu pierwszym ust. 2a. jej potwierdzeniem będzie wystawiona i zaakceptowana faktura. Nie ma konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy. 2b. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego. 3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. Potwierdzeniem zmiany umowy w ww. zakresie na piśmie będą wystawiane i akceptowane faktury, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy z uwagi np. zmniejszenie ilości świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. 4A. Zmiany o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane mocą pisemnego aneksu do umowy po wcześniejszym uzgodnieniu przez strony jego treści. Z inicjatywą zmiany umowy w ww. zakresie Wykonawca występuje na piśmie zawierającym szczegółowe uzasadnienie poprzedzone odpowiednimi analizami i szczegółowymi wyliczeniami m.in. kalkulacji kosztów pracy szacowanych przy sporządzaniu oferty oraz kosztów pracy po wprowadzeniu zmian wynikających ze zmian przepisów wskazanych w ust. 4 mających wpływ na koszty wykonywania zamówienia Zamawiającego przez osoby wykonujące pracę na rzecz Wykonawcy wraz z przedłożeniem dowodów na poparcie powoływanych okoliczności. 5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku. W razie braku dostępności na rynku produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku. W razie akceptacji zamiennika przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamiennik w terminie ... od daty jego zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie ... lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie ... , Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7- 11 niniejszej umowy stosuje się odpowiednio. / w zakresie nie uzupełnionym obowiązują terminy określone w ust. 4 paragrafu 2 / 5A. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmian opakowania /ilości towaru w opakowaniu) pod warunkiem że nie będą one niekorzystne dla Zamawiającego w zakresie ceny towaru (po stosunkowym przeliczeniu). 6. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 2a, ust. 5A oraz ust. 3 niniejszego paragrafu w których pisemnym potwierdzeniem zmiany umowy będą wystawiane i akceptowane faktury - tj. forma pisemna uproszczona. 7. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w zakresie : a)zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu, b)zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; c)zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; d)zmiany przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; e)w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian; f)w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 8 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 2 pkt.1 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym. 8. Zmiany wymienione w ust. 7 a-e mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy. § 9a 1. Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2; 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; 5) okoliczności, o których mowa w pkt 1-4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2. Każda ze stron umowy, o której mowa w ust. 1, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. 3. Strona umowy, o której mowa w ust. 1, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, 3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. Jeżeli umowa w sprawie zamówienia publicznego zawiera postanowienia korzystniej kształtujące sytuację wykonawcy, niż wynikałoby to z ust. 4, do zmiany umowy stosuje się te postanowienia, z zastrzeżeniem, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, nie mogą stanowić samodzielnej podstawy do wykonania umownego prawa odstąpienia od umowy. 6. Jeżeli umowa w sprawie zamówienia publicznego zawiera postanowienia dotyczące kar umownych lub odszkodowań z tytułu odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie z powodu oznaczonych okoliczności, strona umowy, o której mowa w ust. 1, w stanowisku, o którym mowa w ust. 3, przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte j
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet 1 - Kompresy włókninowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:LP Asortyment J.M ILOŚĆ 1 Komp.włókn.niejał. 10 x 10 x100 op 1300 30g kl 2A reg. 7 2 Komp.włókn.niejał. 5 x 5 x 100 op 3500 30g kl 2A reg 7 3 Komp.włókn.niejał. 7.5 x 7.5 x 100 op 3000 30g kl2A reg 7 Pakiet nr 1. - Kompresy włókninowe - 3 pozycje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet 2 - Opaski, gaza, wata
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:LP Asortyment J.M. ILOSC 1 Wata opatr 500g70% baw. 30% wisk op 60 2 Super elastyczna opaska podtrzymująca miekka i przewiewna 4mx12cm szt 5000 3 Super elastyczna opaska podtrzymująca miekka i przewiewna 4mx10cm szt 12000 4 Super elastyczna opaska podtrzymująca miekka i przewiewna 4mx 6 cm szt 4000 5 Gaza niejał. 1 x 1m2 kl 2A reg 7 13 nitek op 2000 6 Gaza baweł.wyj. 1 x 1 m2 13 nitek kl.2A reguła 7/para wodna/ op 5000 7 Gaza baweł.wyj. 1 x1/2 m2 13 nitek kl.2A reguła 7/para wodna/ op 2000 8 Gaza mb17 nitek 90 cm 100mb lub 200 mb składana kl. 2 A reguła 7 mb 6000 9 Rękaw opatrunkowy siatkowy nr 2 szerokość 2 cm -3 cm w stanie nierozciągn,dług .w stanie rozciągn 25 m * op 40 10 Rękaw opatrunkowy siatkowy nr 3 szerokość 3 cm -4cm w stanie nierozciągn,dług .w stanie rozciągn 25 m * op 100 11 Rękaw opatrunkowy siatkowy n r4 szerokość 5 cm -6 cm w stanie nierozciągn,dług .w stanie rozciągn 25 m * op 20 12 Rękaw opatrunkowy siatkowy nr 5 szerokość 6,5 cm -7,5 cm w stanie nierozciągn,dług .w stanie rozciągn 25 m * op 10 13 Rękaw opatrunkowy siatkowy nr 6 szerokość 8.5 cm - 10 cm w stanie nierozciągn,dług .w stanie rozciągn 25 m * op 5,00 Min.50 % bawełna Opakow.-dozownik kartonowy/ wymag.karta techniczna 14 Plaster na tkaninie wiskozowej na szpuli /lub bawełnianej/ ,ząbkowane brzegi,z numerem serii i datą ważności na każdej sztuce,klej syntet.kauczuk naniesiony,na całej powierz. 5 m x 2,5 cm szt 800,00 15 Hypoalergiczny przylepiec z tkaniny wiskozowej lub bawełnianej , Klej-kauczuk, na całej powierzchni,ząbkowane brzegi,biały impregnowany hydrofobowo 5 m x 5 cm szt 50,00 16 Plaster na włókninie klej syntetyczny kauczuk naniesiony paskami, hypoalerg.5m x 2.5 cm impregn. hydrofobowo dzieli się wzdłuż i wszerz szt 1 200,00 17 Plaster do zbliż brzegów ran 75-76mm x 6 mm szt 4 000,00 18 Hypoalergiczny przylepiec z porowatej przezroczystej folii z klejem poliakrylowym 9.2 m x 5 cm lub 9.14 x 5 cm szt 180,00 19 Opaska elast z zap. 5M x10cm pak poj w kart. Rozć230- 300 %* szt 300 20 Opaska elast z zap. 5M x12cm pak poj w kart rozć 230-300 %* szt 1000 21 Opaska elast z 2 zap. 5M x15cm pak pojw kart rozć230- 300 %* szt 3500 22 Opaska gips 3 m x 10 cm * szt 600 23 Opaska gips 3 m x12 cm * szt 1000 24 Opaska gips 3 m x14 cm * szt 1000 * min.czas wiazania 4-6 minut odporne na wilgoc opaska nawinieta na tekturowy rulonik lub szpule z tworzywa sztucznego,gips nanoszony dwustronnie, opakowanie odporne na wilgoć 25 Plaster włókninowy do kaniul 6cm x 8 cm lub 5,8 x 8 cm z szt 20000 poduszeczką zabezpieczającą miejsce wkłocia 26 Plastry 72 x 19 mm szt 16000 27 Elastyczna tasma samoprzyl.włóknin,hypoalergiczna z klejem 10cm x 10 m szt 80 28 Elastyczna tasma samoprzyl.włóknin,hypoalergiczna z klejem 15cm x 10 m szt 80 29 Elastyczna tasma samoprzyl.włóknin,hypoalergiczna z klejem 5cm x 10 m szt 20 30 Elastyczna tasma samoprzyl.włóknin,hypoalergiczna z klejem 20cm x 10 m szt 150 31 Wł.opatr.jałow..samoprz.10x20cm z klejem szt 1500 32 Wł.opatr.jałow.samoprz.10x25cm z klejem szt 1250 33 Wł.opatr.jałow..samoprz.10x8cm z klejem szt 1600 34 Wł.opatr.jałow..samoprz.15x 8 cm z klejem szt 1875 35 Wł.opatr.jałow..SAMOPRZ 7,2 x 5cm z klejem SZT 2000 36 Podkład pod gips 3m x 10cm syntetyczny SZT 300 37 Podkład pod gips 3m x 15 cm syntetyczny SZT 500 38 Podkład pod gips 3m x 12 cm syntetyczny SZT 500 39 Samoprzylepny opatrunek z folii z wcięciem, Nie zakłóca oddychania skóry 7x9 cm szt 5000 40 Opaska o wł kohezyjnych 4mx10cm szt 1000 41 Opaska o wł kohezyjnych 4mx12cm szt 1000 42 Niesterylny opatr samoprzyl.w rolce 10cm x 10 m op 40 Pakiet nr 2 - Opaski, gaza, wata - 42 pozycje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet 3 - Serwety, kompresy gazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Asortyment J.M. Ilosc 1 Serweta z gazy bawełnianej, jałowa, 17n 4w z tasiemką, po praniu technologicznym i wstępnym w celu zwiększenia chłonności i szybkości wchłaniania, wyrób kl.2A reg.7, min. 1 samoprzylepna etykieta kontrolna, rozmiar 45x45cm(+/- 3 cm) a`2szt. Opakowanie transportowe - podwójny karton. op 500 2 Serweta z gazy bawełnianej, jałowa, 17n 4w z tasiemką, po praniu technologicznym i wstępnym w celu zwiększenia chłonności i szybkości wchłaniania, wyrób kl.2A reg.7, min. 1 samoprzylepna etykieta kontrolna, rozmiar 45x45cm(+/- 3 cm) a`3szt. Opakowanie transportowe - podwójny karton. op 400 3 Serweta z gazy bawełnianej, jałowa, 17n 4w z tasiemką, po praniu technologicznym i wstępnym w celu zwiększenia chłonności i szybkości wchłaniania, wyrób kl.2A reg.7, min. 1 samoprzylepna etykieta kontrolna, rozmiar 45x70cm(+/- 3 cm) a`2szt. Opakowanie transportowe - podwójny karton. op 300 4 Serweta z gazy bawełnianej, jałowa, 17n 4w z tasiemką, po praniu technologicznym i wstępnym w celu zwiększenia chłonności i szybkości wchłaniania, wyrób kl.2A reg.7, min. 1 samoprzylepna etykieta kontrolna, rozmiar 45x70cm(+/- 3 cm) a`3szt. Opakowanie transportowe - podwójny karton. op 200 5 Serweta z gazy bawełnianej, jałowa, 20n 4w z tasiemką, po praniu technologicznym i wstępnym w celu zwiększenia chłonności i szybkości wchłaniania, wyrób kl.2A reg.7, min. 1 samoprzylepna etykieta kontrolna, rozmiar 45x45cm(+/- 3 cm) a`2szt. Opakowanie transportowe - podwójny karton. op 200 6 Tupfery gazowe, jałowe, twarde, w kształcie fasolki, 24n, oba końce zarobione do środka, umieszczone w kartoniku z segregatorem. Rozmiar po rozłożeniu gazy 12x12 cm, a10. Opakowanie transportowe - podwójny karton. op 1000 7 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 7,5 x 7,5 cm x 10 szt wyrób kl.2A reg.7, min. 1 samoprzylepna etykieta kontrolna. Opakowanie transportowe - podwójny karton. op 750 8 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 10 x 10 cm x 10 szt wyrób kl.2A reg.7, min. 1 samoprzylepna etykieta kontrolna. Opakowanie transportowe - podwójny karton. op 1500 9 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 7,5 x 7,5 cm x 3 szt wyrób kl.2A reg.7. op 5000 10 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 7,5 x 7,5 cm x5 szt wyrób kl.2A reg.7. op 5000 11 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 7,5 x 7,5 cm x 10 szt wyrób kl.2A reg.7. op 3000 12 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 10 x 10 cm x 10 szt wyrób kl.2A reg.7. op 3000 13 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 10 x 10 x 3 szt wyrób kl.2A reg.7. op 5000 14 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 10 x10 x5 szt wyrób kl.2A reg.7. op 5000 15 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 5 x 5 cm x3 szt wyrób kl.2A reg.7. op 3000 16 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 5 cmx 5 cm x 5 szt wyrób kl.2A reg.7. op 3000 17 Kompres gazowy, jałowy, wykonany ze 100% hydrofilowej gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową, z podwijanymi brzegami, 12w 17n rozmiar 10 x 10 cm x 20 szt wyrób kl.2A reg.7. op 3000 18 Kompresy gaz .5x5x100 niejałowe 13 nitek 8 warstw z podwij. op 150 19 Kompresy gaz 7.5x7.5x100 niejałowe 13 nitek 8 warstw z podw. op 700 20 Kompresy gaz 10x10x100 niejałowe 13 nitek 8 warstw z podwij. op 700 Pakiet nr 3 - Serwety, kompresy gazowe - 20 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet 4 - Pieluchy, podkłady
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Asortyment J.M. ilosc 1 Podkłady 60 x 90 z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej z folią antypoślizgową , . Chłonność minimum 1350 ml Dł wkładu chłonnego min 820x540 mm szt 39000 2 Pieluchomajtki o podwyższonej chłonności min.2900 ml Cechujace się wysoka chłonnoscią o pdwójnym wkładzie chłonnym z superabsorbentem, dwa elastyczne ściągacze taliowe, zapewniające trwałe mocowanie,indykator wilgotnosci miękka warstwa zewnetrzna/laminat oddychajacy/ Paro przepuszczalne.Falbanki boczne zapobiegajace szt 15 000 wyciekom.Brak lateksowych elementów Obwód min75x110 waga 55-75 kg 3 Pieluchomajtki o podwyższonej chłonności min.3200 ml Cechujace się wysoka chłonnoscią o pdwójnym wkładzie chłonnym z superabsorbentem, dwa elastyczne ściągacze taliowe, zapewniające trwałe mocowanie,indykator wilgotnosci szt 24 000,00 miękka warstwa zewnetrzna/laminat oddychajacy/ Paro przepuszczalne.Falbanki boczne zapobiegajace wyciekom.Brak lateksowych elementów Obwód100-150 cm waga>75kg 4 Pieluchomajtki o podwyższonej chłonności min3200 ml Cechujace się wysoka chłonnoscią o pdwójnym wkładzie chłonnym z superabsorbentem, dwa elastyczne ściągacze taliowe, zapewniające trwałe mocowanie,indykator wilgotnosci miękka warstwa zewnetrzna/laminat oddychajacy/ szt 3 000,00 Paro przepuszczalne.Falbanki boczne zapobiegajace wyciekom. Brak lateksowych elementów Obwód 130x170 cm waga>100kg 5 Pieluchomajtki o podwyższonej chłonności min.2200 ml Cechujace się wysoka chłonnoscią o pdwójnym wkładzie chłonnym z superabsorbentem, bez sciągaczy taliowych lub 1 sciągacz zapewniające trwałe mocowanie,indykator wilgotnosci miękka warstwa zewnetrzna/laminat oddychajacy/ Paro przepuszczalne.Falbanki boczne zapobiegajace wyciekom.Brak lateksowych elementów Obwód 75x110 cm waga55-75 kg szt 24 000,00 6 Pieluchomajtki o podwyższonej chłonności min.2500 ml Cechujace się wysoka chłonnoscią o pdwójnym wkładzie chłonnym z superabsorbentem, bez sciągaczy taliowych lub 1 sciągacz zapewniające trwałe mocowanie,indykator wilgotnosci miękka warstwa zewnetrzna/laminat oddychajacy/ Paro przepuszczalne.Falbanki boczne zapobiegajace wyciekom.Brak lateksowych elementów Obwód 100-150 cm waga>75 kg szt 45 000,00 7 Pieluchomajtki o podwyższonej chłonności min.2500 ml Cechujace się wysoka chłonnoscią o pdwójnym wkładzie chłonnym z superabsorbentem, bez sciągaczy taliowych lub 1 sciągacz zapewniające trwałe mocowanie,indykator wilgotnosci miękka warstwa zewnetrzna/laminat oddychajacy/ Paro przepuszczalne.Falbanki boczne zapobiegajace wyciekom.Brak lateksowych elementów Obwód 130-170 cm waga>100 kg szt 3 600,00 8 Majtki chłonne M dł całkowita min.810 mm szer 660 mm szt 1 500,00 chłonność 1400g z superabsorbentem,dł wkładu chłonnego Min.490 mm 9 Majtki chłonne L dł całkow min 870mm chłonnośc 1500 g d szt 1 500,00 dl. Wkładu chłonn.min.510 mm 10 Majtki chłonne XL szt 1 500,00 11 Majtki chłonne XXL szt 600,00 12 Wkładki urologiczne ,dł całkowita 365mm- 380mm,dł wkładu Chłonnego335mm - 350mm.chłonnośc min 780g.anatomiczny szt 1 500,00 wkładchłonny,osłonki boczne wyrób paroprzepuszczalny na całej powierzchni wypełnienie superabsorbentem. 13 Pieluchomajtki dla osób z problemami szt 200,00 nietrzymania moczu i kału w stopniu bardzo ciężkim dla osób leżacych posiadające: - dwa anatomiczne wkłady chłonne z pulpy celulozowej z superabsorbentem - system wchłaniania moczu-wilgoć utrzymywana jest wewnatrz,z daleka od skóry - osłonki boczne wzdłuż układu chłonnego skierowane na zewnątrz -falbanki w obszarze pachwinowym -4 elastyczne 3-warstwowe zapięcia/przylepcorzepy/ wielokrotnego mocowania - specjalny system redukujący powstawanie nieprzyjemnego zapachu - 2 indykatory wilgotnosci,rozmywajace się pod wpływem cieczy -warstwa izolacyjna paroprzepuszcalna na całej Powierzchni oraz wskażnik nasycenia produktu obwód w pasie100-150 cm brak lateksowych elementów chłonnosć min 4000 Pakiet nr 4 - Pieluchy, podkłady - 13 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet 5 - Opatrunki specjalistyczne, chusteczki nawilżające
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pozycja Asortyment J.M. Ilosc 1 Opatrunek z poliuretanu 10x12 x 50 op 200 2 Opatrunek hydrocoloidowy 20 x 20 x5 op 30 3 Krem do suchej zrogowaciałej skóry z Mocznikiem 10 % 100 ml op 100 4 Krem ochronny z argininą 200 ml op 200 5 Opatrunek hydrożelowy do ran z martwicą suchą lub rozpływowa 15 g x 5 sztuk op 20,00 6 Opatr. Polimerowy.PLUS 10x10 x 5 op 100,00 7 Kremowy żel do mycia 300 ml z pompką z mocznikiem,biokompleks lniany,pantenol oP 30,00 8 Pianka myjąco pielegnujaca 500 ml zaw. Sinodor,biokompleks lniany,pantenol oP 70,00 9 Chusteczki nawilżającea 80 sztuk z vit E alantoina.ph 5,5 oP 250,00 10 Podkłady poporodowe dla kobiet w połogu szt 500,00 niejałowe 11 Szampon nawilżajacy z mocznikiem vit e , z wyciągiem z kadzidłowca 500 ml oP 30,00 12 Kompres wł. Jalowe 40 g 7.5x7.5 x 2 op 3 000,00 13 Kompres wł jałowe 40 g10x10x2 op 3 000,00 14 Opatrunek alginianowy 10x10 x5 op 30,00 15 Zestaw do dializy start stop szt 8 000,00 16 Szampon w piance do mycia włosów bez uzycia wody op 20,00 17 Olejek pielęgnacyjnyi do masażu z ekstr.z nagietka150 ml op 20,00 Pakiet nr 5 - Opatrunki specjalistyczne, chusteczki nawilżające- 17 pozycje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet 6 - Antybakteryjne gąbki, opatrunki z bizmutem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pozycja Asortyment J.M. Ilość 1 Antybakteryjna gąbka opatrunkowa do drenów i cewników dożylnych nasączona płynem PHMB /poliheksametyleno-biguanid płatek 6 warstw 10cmx 10 cm a 50 szt op 100 2 Antybakteryjna gąbka opatrunkowa do drenów i cewników dożylnych nasączona płynem PHMB płatek 6 warstw 5cmx5cm a 70 sztuk op 100 3 Opatrunek gazowy,delikatny, nasączony emulsją wodno - olejową z dodatkiem bizmutu Jałowy ,nieprzylegajacy 10.1cmx10.1cm szt 750 4 Opatrunek gazowy,delikatny, nasączony emulsją wodno - olejową z dodatkiem bizmutu jałowy ,nieprzylegajacy 12,7 x 22,9 szt 1000 Pakiet nr 6 - Antybakteryjne gąbki, opatrunki z bizmutem - 4 pozycje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet 7 - Opatrunki parafinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1 Opatrunek gazowy nasączony parafiną i chlorhexydyną 15x20 Szt. 200 2 Opatrunek gazowy nasączony parafiną i chlorhexydyną 10x 10 Szt. 200 Pakiet nr 7 - Opatrunki parafinowe - 2 pozycje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet 8 - Opatrunki specjalistyczne ( 1)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1 Nowoczesny opatrunek Hydrofiber zbudowany w 100% z włókien karboks- metylocelulozy, pochłaniający wysięk , zatrzymujący go wewnątrz w ranie tworzy żel latwy do usunięcia, nieokluzyjny z dodatkiem srebra 15x15 Szt. 150 2 J.w.- 10x10 cm Szt. 200 3 Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy zawierający 3 hydrokoloidy zawieszone w macierzy polimerowej typu Granuflex 10cm x 10 cm Szt. 400 4 J.W.- 15x20 cm Szt. 300 5 Opatrunek o wł. niszczących biofilm bakteryjny, zbudowany z wł. karboksymetylocelulozy zawierających srebro jonowe o działaniu spotęgowanym kwasem EDTA oraz chlorkiem benzetoniowym 10x10 Szt. 200 6 Opatrunek piankowy ze srebrem10x10 nieprzylepny Szt. 100 7 Opatrunek piankowy ze srebrem15 x 20 Szt. 100 8 Opatrunek typu Aquacel Ag extra 10x10 Szt. 300 9 Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy zawierający 3 hydrokoloidy zawieszone w macierzy polimerowej extra cienki typu Granuflex extra theen 10cm x 10 cm Szt. 400 10 j.w.- 15x15 cm Szt. 250 Pakiet nr 8 - Opatrunki specjalistyczne ( 1) - 10 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet 9 - Opatrunki specjalistyczne ( 2 )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1 Sterylny nieprzylepny opatr. z pianki poliuret. o strukt 3 D z półprzepuszczalną powłoką umożliwiająca wymianę gazową zawierający specjalny kompleks srebra -fosforan srebrowo-sodowo-wodorowo- cyrkonowy do ran zakażonych z dużym wysiekiem do 7 dni na ranie 10X 10 x 5 Op. 30 2 j.w 15 x 15 Op. 20 3 Sterylny nieprzylepny opatrunek alginianowy zawierający specjalny kompleks srebra -fosforan srebrowo-sodowo-wodorowo- cyrkonowy do ran zakażonych przwlekłych w tym głębokich, formuje się w żel.10x10 x 10 Op. 20 4 j.w. 15x15 x 10 Op. 20 5 Antybakteryjny nieprzylepny opatrunek z siatki poliestrowej pokrytej wazeliną zawierający sulfadiazynę srebra Na G+i G- do pozostawienia na ranie 10x 10 x 10 Op. 20 6 Krem nawilżający do stopy cukrzycowej 75 ml 75 ml Op. 10 Pakiet nr 9 - Opatrunki specjalistyczne ( 2 ) - 6 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet 10 - Lignina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:LP Nazwa op ilość 1 Wata celulozowa bielona opakowania a 5 kg kg 1 900 Pakiet nr 10 - Lignina- 1 pozycja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Pakiet 11 - Gąbki do czyszczenia ran, preparaty myjące i pielęgnujące
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1 Gąbka do czyszczenia ran- czerwona + niebieska + biała kompl x 12 sztuk Op. 100 2 Gotowy do użycia czepek do mycia włosów Op. 40 3 Rękawiczki do szybkiego i delikatnego mycia z alatoiną bez użycia wody x 10 sztuk Op. 80 4 Balsam reg. do rąk na bazie białego oleju z dod. gliceryny, oliwy z oliwek i panthenolu 500 ml z pompką Op. 50 5 Żel z 250 ml tuba zakręcana Op. 60 Pakiet nr 11 - Gąbki do czyszczenia ran, preparaty myjące i pielęgnujące- 5 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Pakiet 12 - Opatrunki specjalistyczne ( 3 )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1. Opatrunek impregnowany solami srebra, ,zawiera matrycę gojącą ze srebrem wykonaną z siateczki poliestrowej impregnowanej cząstkami hydrokoloidu, wazeliny, polimerów kohezyjnych i soli srebra 10x12x 10szt opak 20 2. Opatrunek nieokluzyjny, elastyczny i podatny opatrunek zawierający siateczkę poliestrową impregnowaną cząstkami hydrokoloidu dyspergowanymi w matrycy z wazeliny. Masa ta zawiera hydrokoloid (karboksymetylocelulozę), olej parafinowy, wazelinę i polimery nośnikowe. 10X12 x 10sztuk opak 20 3. Miękki, przylegający lipidowo-koloidowy opatrunek z pianką; Technologia obejmuje pokrycie wkładki poliuretanowej mikroprzylegającą matrycą lipidowo-koloidową, która ułatwia stosowanie i bezbolesne usuwanie. Opatrunek Absorb składa się z: -Miękkiej, przylegającej warstwy wykonanej z polimerów i cząstek hydrokoloidu (karboksymetylocelulozy) połączonych z chłonną wkładką z pianki poliuretanowej po zetknięciu się z raną; -Ochronnego, włókninowego podłoża poliuretanowego. 15x20 x 10 sztuk opak 20 4. Miękki, przylegający lipidowo-koloidowy opatrunek z pianką ; Technologia obejmuje pokrycie wkładki poliuretanowej mikroprzylegającą matrycą lipidowo-koloidową, która ułatwia stosowanie i bezbolesne usuwanie. Opatrunek składa się z: -Miękkiej, przylegającej warstwy wykonanej z polimerów i cząstek hydrokoloidu (karboksymetylocelulozy) połączonych z chłonną wkładką z pianki poliuretanowej po zetknięciu się z raną; -Ochronnego, włókninowego podłoża poliuretanowego.10 x 10x10 szt. Op.. 30 5. Samoprzylepny miekki opatrunek piankowy wykonany w tech. Lipido-koloidowej ,składajacy się z miekkiej warstwy i chłonnej wkładki z pianką poliuretanową,wodoodpornej zewnetrznej cienkiej warstwy z silikonowym przylepcem na brzegach15x 20 cm x 10 sztuk opak 20 6. Opatrunek w zbudowany z włókien o wysokiej chłonności kohezyjności i właściwościach hydrooczyszczających. Matryca impregnowana srebrem 10 x 10 cm x 10 szt. opak 30 7. j.w. rozmiar 15x20 cm x 10 sztuk opak 30 8. Opatrunek zbudowany z włókien o wysokiej chłonności kohezyjności i właściwościach hydrooczyszczających. 10 x 10 cmx 10 sztuk opak 40 9. J.W . 15 x 20 cmx 10 sztuk opak 30 Pakiet nr 12 - Opatrunki specjalistyczne ( 3 ) - 9 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Pakiet 13 - Opatrunki specjalistyczne ( 4 )
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1 Hydroaktywny opatrunek z mechanizmem płuczaco absorbcyjnym do ran niegojących się ,zanieczyszczonych, aktywowany płynem Ringera 10 x 10 x 10 Op. 10 2 Hydroaktywny opatrunek z mechanizmem płuczaco absorbcyjnym do ran niegojących się ,zanieczyszczonych, aktywowany płynem Ringera 7.5x7.5x10 Op. 10 3 Opatr. chłonny do ran silnie sączacych,jałowy10 x 10 Szt. 300 4 Opatr. chłonny do ran silnie sączacych,jałowy10 x 20 Szt. 300 5 Opatrunek z siatki bawełnianej o dużych oczkach impregnowany neutralną maścią, niezawierającą składników czynnych i uczulających roz. 10cm x 10cm Szt. 600 6 Opatrunek z siatki bawełnianej o dużych oczkach impregnowany neutralną maścią, niezawierającą składników czynnych i uczulających roz. 20cm x 20 cm Szt. 600 7 Opatrunek przeciwbakteryjny zawierający srebro metaliczne 10cm x 10cm Szt. 300 8 Opatrunek przeciwbakteryjny zawierający srebro metaliczne 10cm x 20 cm Szt. 400 9 Opatrunek piankowy z hydrożelem, podstawą opatrunku jest pianka poliuretanowa, warstwę opatrunku od strony rany stanowi hydrożel, warstwa hydrożelu ma postać siatki, opatrunek przylepny roz. 15cm x 15cm Szt. 100 10 Opatrunek piankowy z hydrożelem, podstawą opatrunku jest pianka poliuretanowa, warstwę opatrunku od strony rany stanowi hydrożel, warstwa hydrożelu ma postać siatki, opatrunek nieprzylepny, warstwa hydrożelu daje efekt początkowej przylepności roz. 10cm x 10cm Szt. 200 11 Opatrunek hydrożelowy, przezroczysty pozwalający na kontrolę stanu rany bez konieczności zmiany opatrunku roz. 10cm x 10cm Szt. 100 Pakiet nr 13 - Opatrunki specjalistyczne ( 4 ) - 11 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Pakiet 14 - Plastry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1 Repozycjonowalny przylepiec chir. Z łatwo odklejalnym równomiernie naniesionym na całej powierzchni klejem silikonowym na podłożu z poliestrowej mikroporowatej włókniny z makroperforacją umożliwiającą podział wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek. Podłoże w kolorze niebieskim dla łatwej identyfikacji wybitnie delikatnego przylepca 5 cm x 5 m x 6 sztuk Op. 10 2 Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z włókniny poliestrowej z makroperforacją na całej powierzchni umożliwiającą precyzyjne dzielenie bez nożyczek wzdłuż i w poprzek, , bez zawartości tlenku cynku, kauczuku i lateksu, wodoodporny, o wysokiej przylepności początkowej i długoczasowej. 1.25cmx 9.14 m x 24 Op. 20 3 Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z włókniny poliestrowej z makroperforacją na całej powierzchni umożliwiającą precyzyjne dzielenie bez nożyczek wzdłuż i w poprzek, , bez zawartości tlenku cynku, kauczuku i lateksu, wodoodporny, o wysokiej przylepności początkowej i długoczasowej.2,5 cm x 9.14 m x 12 Op. 20 4 Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z włókniny poliestrowej, bez zawartości tlenku cynku, kauczuku i lateksu, wodoodporny, o wysokiej przylepności początkowej i długoczasowej.5 cm x 9.14 m x 6 Op. 20 5 Bakteriobójczy opatrunek do mocowania cewników centralnych oraz dializacyjnych z hydrożelem zawierającym 2% glukonian chlorheksydyny o rozmiarze 3x4 cm.. Opatrunek sterylny, przezroczysty, wykonany z foli poliuretanowej. Odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol. Klej naniesiony w sposób wzorzysty dla wysokiej przepuszczalności pary wodnej. Posiada wzmocnioną laminowaną włókninę z nacięciami na brzegach oraz wycięciem. Ramka ułatwia aplikację, duży pasek włókninowy, laminowany do mocowania oraz metka do oznaczenia. Wyrób medyczny klasy III. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm . Czas utrzymania na wkłuciu do 7 dni. Opakowanie folia-papier.10cmx 12 cmx 25 Op. 10 Pakiet 14 - Plastry - 5 pozycji
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Pakiet 15 - Neutralizator zapachu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1 Neutralizator zapachu przyspieszający rozpad cząsteczek odpow.za przykry zapach moczu Op. 100 Pakiet 15 - Neutralizator zapachu - 1 pozycja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Pakiet 16 - Sól fizjologiczna do przepłukiwania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Asortyment - opis Jednostka Ilość 1 0.9 % natrium chloratum do przepłukiwania venflonów10 ml Szt. 1000 Pakiet 16 - Sól fizjologiczna do przepłukiwania - 1 pozycja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141110-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy5,00
Warunki techniczne35,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.