eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 5 w Łodzi numer sprawy PO/XXXVI/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-10-31

POZYCJA 57554

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 5 w Łodzi numer sprawy PO/XXXVI/2005

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, do kontaktów: Anna Garus, Pl. Generała Józefa Hallera 1, 90-647 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393094, fax 042 6393096. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 5 w Łodzi numer sprawy PO/XXXVI/2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa cyfrowego aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 5 w Łodzi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi; 90-647 Łódź, pl. gen. Józefa Hallera 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.2) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców której udzielono zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art.23 ustawy p.z.p., pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - w odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust.1 pkt1 i 4 ustawy - każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków - w odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 2 i 3 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji, o której mowa w pkt. III.2.1. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy 2) wykonali z należytą starannością minimum 2 dostawy o charakterze przedmiotu zamówienia 3) zaoferują przedmioty zamówienia posiadające dokumenty: a) oznakowane znakiem CE b) dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych 4) zaoferują minimum 12 miesięczną gwarancję Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony czytelnie, w języku polskim, w formie pisemnej, oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; 2) Wniosek w swej treści musi jednoznacznie stwierdzać ilość stron i tytuły wszystkich składanych dokumentów i załączników; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p.; 4) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanego przedmiotu zamówienia; 5) Dokumenty i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu w punkcie III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) Ocena wniosków oparta będzie na ocenie spełnia /nie spełnia wszystkich warunków. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki w ilości określonej w części IV.1.4 niniejszego ogłoszenia. Ocenie podlegać będą tylko wnioski spełniające warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że nie przesyła formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i należy sporządzić go we własnym zakresie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7) oryginał pełnomocnictwa /pełnomocnictw udzielonego /y-ch przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art.23 ust.1 p.z.p.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych dokumentów: dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi zostać sporządzone przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Upoważnienie musi wynikać z właściwego rejestru (ewidencji) lub stosownego pełnomocnictwa załączonego do wniosku. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu lub aparatury medycznej, o wartości każdego zamówienia minimum 100.000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Należyte wykonanie dostawy należy potwierdzić referencjami. Za każdą wykonaną dostawę wykazaną w załączniku do wniosku, wraz z dokumentami potwierdzającymi jej należyte wykonanie zostanie przyznane 5 punktów.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 80% 2. Okres udzielonej gwarancji - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.