Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Kraków: Świadczenie usług naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego IM. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 57555 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego IM. Hugona Kołłątaja w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego IM. Hugona Kołłątaja w Krakowie,które obejmują:doradztwo i konsultacje,naprawę, konserwację modernizację sprzętu komputerowego,diagnostykę awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania wymianę materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach peryferyjnych,naprawę, modernizację i wymianę zużytych podzespołów komputerowych (klawiatur, myszy, UPS, kart graficznych, napędów optycznych, dysków sztywnych, pamięci itp.), naprawę, konserwację i modernizację podzespołów komputerowych, instalację i konfigurowanie programów komputerowych (systemy operacyjne, programy sieciowe, programy pocztowe, aplikacje),odzyskiwanie danych,usuwanie wirusów oraz instalację programów antywirusowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.00 - 30.21.71.00 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem). 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności:w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum 3 zamówienia (usługi)każde na kwotę minimum 150.000,00 zł brutto z zakresu naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego, dysponują co najmniej jedną osobą do udzielania bezpłatnych telefonicznych porad w zakresie objętym zamówieniem,dysponują co najmniej jedną osobą do przyjmowania zleceń od zamawiającego,dysponują co najmniej jedną osobą do odbioru sprzętu do naprawy od zamawiającego. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia], w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień (usług) z zakresu naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie - o wartości minimum 150000,00 PLN brutto (roczna wartość każdej usługi) - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazwy odbiorcy. 3) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia (usługi) przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. (jeżeli w wykazie zamieszczone zostanie zamówienie będące w trakcie realizacji, dokument musi potwierdzać, że zamówienie zostało już zrealizowane na kwotę nie niższą niż 150.000,00 zł brutto). 4)Wykaz pracowników wykonawcy. 5)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Wartość wymaganych podzespołów - 70
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im.Hugona Kołłątaja w Krakowie,31-120 Kraków, Al.Mickiewicza 21
Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 37.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im.Hugona Kołłątaja w Krakowie,31-120 Kraków, Al.Mickiewicza 21 Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 37.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.