eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SernikiBudowa kanalizacji sanitarnej w Sernikach, modernizacja ujęcia wody w Nowej Wsi, modernizacja ujęcia wody w miejscowości Serniki-Kolonia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Serniki: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sernikach, modernizacja ujęcia wody w Nowej Wsi, modernizacja ujęcia wody w miejscowości Serniki-Kolonia
Numer ogłoszenia: 57558 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Serniki , Serniki 1A, 21-107 Serniki, woj. lubelskie, tel. 081 8550450, faks 081 8550456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serniki.eurzad.eu; www.bip.lublin.pl/serniki
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sernikach, modernizacja ujęcia wody w Nowej Wsi, modernizacja ujęcia wody w miejscowości Serniki-Kolonia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Budowa kanalizacji sanitarnej w Sernikach, modernizacja ujęcia wody w Nowej Wsi, modernizacja ujęcia wody w miejscowości Serniki-Kolonia.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:Zadanie nr 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Sernikach(-sieć kanalizacji sanitarnej ( PP O 200 - 939 m sieć grawitacyjna, PP O 160 - 209 m sieć grawitacyjna, PE O 90 - 503 m sieć tłoczna - przepompownia ścieków nr 1 - wg kosztorysu; przyłącze energetyczne do przepompowni ścieków nr 1 - wg kosztorysu; przepompownia ścieków nr 2 - wg kosztorysu; przyłącze energetyczne do przepompowni ścieków nr 2 - wg kosztorysu; wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza.) Zadanie nr 2 - Modernizacja ujęcia wody w Nowej Wsi(- roboty budowlane( wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej m2 - 112 wraz z obróbkami blacharskimi, wykonanie posadzek z płytek gresowych 45,39m2 + 6,17m2, cokoliki 67,7m2); roboty elektryczne (zakup agregatu trójfazowego 50kVA + przyczepa, wraz z rozruchem i przystosowaniem instalacji elektrycznej ); ogrodzenie, chodniki, zieleń - wg kosztorysu; wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). Zadanie nr 3 - Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Serniki-Kolonia (roboty elektryczne (zakup agregatu trójfazowego 50kVA + przyczepa, wraz z rozruchem i przystosowaniem instalacji elektrycznej). Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zastąpienia materiałów wykazanych w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót materiałami równoważnymi. Za równoważne rozumie się materiały o parametrach tożsamych lub lepszych niż wyszczególnione w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p., do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.25.21.26-7, 45.23.20.00-2, 45.23.32.20-7, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - w przypadku składania oferty na całość zamówienia 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące zł), a w przypadku składania ofert częściowych:- dla zadania Nr 1 wadium wynosi - 17 000,00 zł (sł. siedemnaście tysięcy zł); dla zadania Nr 2 wadium wynosi - 5 000,00 zł (sł. pięć tysięcy zł); dla zadania Nr 3 wadium wynosi - 2 000,00 zł (sł. dwa tysiące zł) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Serniki w Powiatowym Banku spółdzielczym z siedzibą w Lubartowie, Filia Serniki - Nr rachunku 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067. Wadium według wyboru wykonawcy należy wnieść w jednej z kilku form określonych przepisami art. 45 p.z.p., tj.:- pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;-gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych;-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Warunek dla zadania 1 zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat od upływu terminu składania ofert wykonał min. 3 zadania, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej każda o wartości równej lub wyższej niż 600 000,00 zł (sł. sześćset tysięcy zł), b) Warunek dla zadania 2 zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat od upływu terminu składania ofert wykonał min. 1 zadanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane w zakresie ogólnobudowlanym o wartości równej lub wyższej niż 150 000,00 zł (sł. sto pięćdziesiąt tysięcy zł), c)Warunek dla zadania 3 zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w wymagania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: a)kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej oraz posiada pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej na stanowisku kierownika budowy dla zadania nr 1, b) kierownik robót posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót dla zadania nr 2, c)kierownik robót posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz posiada pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót dla zadania nr 1,2,3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w wymagania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: a)Dysponuje środkami finansowymi (środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytowa) o wartości równej bądź wyższej niż 880 000,00 zł.( w przypadku składania oferty na całość zamówienia) lub równej bądź wyższej niż:- dla zadania nr 1 - 600 000,00 zł, - dla zadania nr 2 - 200 000,00 zł,- dla zadania nr 3 - 80 000,00 zł /w przypadku składania oferty częściowej poszczególne zadania należy zsumować/, b)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą bądź wyższą niż 880 000,00 zł.(w przypadku składania oferty na całość zamówienia) lub równej bądź wyższej niż:- dla zadania nr 1 - 600 000,00 zł; - dla zadania nr 2 - 200 000,00 zł - dla zadania nr 3 - 80 000,00 zł, /w przypadku składania oferty częściowej poszczególne zadania należy zsumować/.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w wymagania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5Zamawiający na podstawie art. 144 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość zmiany umowy w formie aneksu w niżej wymienionych przypadkach:W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowym lub zamiennych; Wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; Zmiana przewidzianego terminu zakończenia robót w skutek działania sił wyższych, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu umowy, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób terminowy; Zlecenie w ramach oddzielnych umów dodatkowych lub robót uzupełniających; Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki, Sekretariat pok. nr 6 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej w Sernikach, modernizacja ujęcia wody w Nowej Wsi, modernizacja ujęcia wody w miejscowości Serniki-Kolonia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, umowa o przyznanie pomocy nr 00217-6921-UM0300228/11 w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w Sernikach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć kanalizacji sanitarnej ( PP O 200 - 939 m sieć grawitacyjna, PP O 160 - 209 m sieć grawitacyjna, PE O 90 - 503 m sieć tłoczna- przepompownia ścieków nr 1 - wg kosztorysu; przyłącze energetyczne do przepompowni ścieków nr 1 - wg kosztorysu; przepompownia ścieków nr 2 - wg kosztorysu; przyłącze energetyczne do przepompowni ścieków nr 2 - wg kosztorysu; wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.25.21.26-7, 45.23.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ujęcia wody w Nowej Wsi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane( wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej m2 - 112 wraz z obróbkami blacharskimi, wykonanie posadzek z płytek gresowych 45,39m2 + 6,17m2, cokoliki 67,7m2); roboty elektryczne (zakup agregatu trójfazowego 50kVA + przyczepa, wraz z rozruchem i przystosowaniem instalacji elektrycznej ); ogrodzenie, chodniki, zieleń - wg kosztorysu; wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7, 45.23.20.00-2, 45.23.32.20-7, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Serniki-Kolonia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty elektryczne (zakup agregatu trójfazowego 50kVA + przyczepa, wraz z rozruchem i przystosowaniem instalacji elektrycznej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.