eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówświadczenie usługi monitoringu systemu alarmowego w budynku na os. Górali 19 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Kraków: świadczenie usługi monitoringu systemu alarmowego w budynku na os. Górali 19 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 57564 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428 , strona internetowa www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi monitoringu systemu alarmowego w budynku na os. Górali 19 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa monitoringu obiektów MOPS w Krakowie zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Monitorowanie systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w obiekcie na os. Górali 19: 1) od 1 do 31 marcu 2013 r. - łącze GSM, 2) od 1 kwietnia 2013 r. do 31 grudnia 2014 r. - łącze telefoniczne. 2. Czas realizacji usługi: całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb oraz pracowników Zamawiającego w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu. 4. Zamawiający wymaga, aby czas dojazdu grupy interwencyjnej do wymienionych wyżej obiektów nie był dłuższy niż 10 minut: 5. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdym przypadku dezaktywacji systemu alarmowego: 1) od 1 do 31 marca 2013 r. - wcześniej niż o godz. 6:30 we wszystkie dni robocze oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 16:00 we wszystkie dni robocze, a także w przypadku dezaktywacji alarmu w sobotę i dni ustawowo wolne od pracy, jeżeli odpowiednio wcześniej nie zostanie powiadomiony telefonicznie o zamiarze dezaktywacji alarmu przez osobę do tego upoważnioną, 2) od 1 kwietnia 2013 r. do 31 grudnia 2014 r. - wcześniej niż o godz. 7:00 we wszystkie dni robocze oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20:00 we wszystkie dni robocze, a także w przypadku dezaktywacji alarmu w sobotę i dni ustawowo wolne od pracy, jeżeli odpowiednio wcześniej nie zostanie powiadomiony telefonicznie o zamiarze dezaktywacji alarmu przez osobę do tego upoważnioną. 6. W przypadku braku sygnału w centrali, Wykonawca natychmiast powiadomi o tym Zamawiającego. 7. Grupa interwencyjna potwierdza swoje przybycie do obiektu, wpisując kod na klawiaturze centralki systemu alarmowego, zainstalowanej w danym obiekcie. 8. Grupa interwencyjna, która przybędzie do obiektu w przypadku gdy uruchomi się sygnał alarmowy ma obowiązek sprawdzić obiekt i powiadomić o wynikach Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku braku interwencji ze strony Wykonawcy w czasie, o którym mowa w ust 5 oraz za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami). Zamówienia udziela się firmie Dyskam Ekotrade Sp. z o.o. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś jej wartość nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Dyskam Ekotrade Sp. z o.o., ul. Reymonta 22, 30-059 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.