Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Grodzisk Mazowiecki: DOSTAWA BETONU KRUSZONEGO o frakcji od 0-63mm wraz z transportem do doraźnego wzmacniania nawierzchni i budowy dróg na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. ZP-341/10/11
Numer ogłoszenia: 57569 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BETONU KRUSZONEGO o frakcji od 0-63mm wraz z transportem do doraźnego wzmacniania nawierzchni i budowy dróg na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. ZP-341/10/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostaw obejmuje dostawę 2.000 t (dwa tysiące ton) betonu kruszonego, o frakcji 0-63 mm wraz z transportem do doraźnego wzmacniania nawierzchni i budowy dróg na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki - I kwartał 2011 r. - 1500 ton - II kwartał 2011 r. - 200 ton - III kwartał 2011 r. - 200 ton - IV Kwartał 2011 - 100 ton.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.40 - Kamień drogowy 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Jego weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizował w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalnosci jest krótszy - wtym okresie ) co najmniej 1 dostawę odpowiadająca swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiacym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca wykonania wraz z załaczeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością min. jedna referencja lub inny dokument potwierdzający właściwe wykonanie dostawy betonu kruszonego o wartości co najmniej 50.000,00 zł. brutto ( słownie: pięćdziesąt tysięcy złotych). Do wykazanych robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zrealizowane roboty zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Jego weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Jego weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Jego weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty (np. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nie starsze niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, pełnomocnictwo w oryginale).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki,
ul. T. Kościuszki 32 A woj. mazowieckie (pok. 206).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Notarialna Beata Kuczyńska - Notariusz Piotr Kuczyński - Notariusz Spółka cywilna ul. Bartniaka 12a 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Grodzisku Mazowieckim
- Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
- "Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Szkole Podstawowej nr 6 im. Szarych Szeregów w Grodzisku Mazowieckim"
- "Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Leonida Teligi w Grodzisku Mazowieckim"
- Świadczenie usług żywienia zbiorowego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Grodzisku Mazowieckim
- " Prace konserwatorskie stolarki okiennej pokoju gościnnego w budynku Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku w Podkowie Leśnej" - postępowanie nr ZP.272.1.11.2024.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kationowej emulsji szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65B3PU/RC, w łącznej ilości do 75 Mg- cz.2
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego na drogi w gminie Abramów.
- Zakup bez dostawy do 200 ton masy mineralno - asfaltowej drobnoziarnistej grysowej na gorąco do wbudowania na drogach Powiatu Tarnowskiego.
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Kamień drogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.