Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Serock: Wykonywanie remontów cząstkowych chodników
na terenie Miasta i Gminy Serock w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 57580 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów cząstkowych chodników na terenie Miasta i Gminy Serock w 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonywanie remontów chodnika z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 6 cm ( z materiałem zakupionym przez oferenta i z materiałem z odzysku), wykonywanie remontów chodnika lub drogi z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 8 cm ( z materiałem zakupionym przez oferenta i z materiałem z odzysku), wykonywanie remontów chodnika z płytek betonowych 50x50x7 cm ( z materiałem zakupionym przez oferenta i z materiałem z odzysku), wykonywanie remontów uszkodzonych nawierzchni tłuczniem (o gr. do 5 cm), przebudowę krawężników betonowych i obrzeży ( z materiałem zakupionym przez oferenta i z materiałem z odzysku), wykonywanie regulacji studzienek kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej oraz zaworów wodociągowych i gazowych, zakup i montaż słupków prowadzących U-1a stojących samodzielnie w poboczu, humusowanie i wysiew nasion traw Prace należy wykonywać w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Terminy realizacji konkretnych zleceń będą każdorazowo ustalane z Zamawiającym a ich okres będzie zależny od zakresu danego zlecenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.) - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.), - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w całym tym okresie realizacji co najmniej dwie usługi polegające na remoncie chodników, placów, parkingów i dróg o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej wartości 100 000 zł brutto - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu, które nie dotrzymują jakichkolwiek wymagań określonych w SIWZ - brak dokumentu, nieodpowiednia forma dokumentu, oświadczenia lub załącznika, niedotrzymanie terminu wykonania zadania, okresu rękojmi, czy terminu związania oferty - zostaną odrzucone, bądź wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną wykluczeni..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w całym tym okresie realizacji co najmniej dwóch usług polegających na remoncie chodników, placów, parkingów i dróg o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej wartości 100 000 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały zrealizowane z należytą starannością. B) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9A składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9A pkt. 2-3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna, - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. C) Dokumenty wymienione wyżej powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. Nr 42..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. Nr 24..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SEROCK
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 632 na terenie gm. Serock
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 885 Przemyśl-Hermanowice-Granice Państwa, budowa ciągu pieszo-rowerowego od km 7+149 do km 7+320 strona lewa w m. Hermanowice
- Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407
- Budowa chodników na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki (w częściach)
- Przebudowa i modernizacja dróg gminnych : Cz. I - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 319/13 w miejsc.Wola Chorzelowska, Cz.II Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej w Złotnikach
- Przebudowa ul. Balkonowej w Krośnie
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.