Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Szczytna: Przebudowa ulicy Kościelnej w Szczytnej
Numer ogłoszenia: 57595 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) , ul. Wolności 42/13, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683305, faks 074 8683020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kościelnej w Szczytnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z ułożeniem nowej nawierzchni bitumicznej oraz przebudową pozostałej infrastruktury drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części 6 i 7 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się zamówienia uzupełniające. Wielkość zamówień uzupełniających może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i może ono polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zlecenie zamówień uzupełniających objęte jest art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 z 2004 roku, poz. 177 z późń. zmianami)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i zero groszy). 2. Wadium wnosi się do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Bank PKO BP S.A. O/Polanica Zdrój Nr 37 1020 5112 0000 7102 0008 3832, z wpisem do tytułu wpłaty następującego tekstu - RTI -Przetarg ulica Kościelna. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert. Zamawiający za termin wniesienia wadium uważa termin uznania rachunku bankowego (tj. dzień i godzinę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelewy środków finansowych na rachunek Wykonawcy). 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, a Wykonawca, który złoży taką ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.1, 1a, i 2 u.p.z.p.. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w przypadku, o którym mówi art.46 ust 4a u.p.z.p 8. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data i godzina zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Sprawdzenie załączonego do oferty aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24. ust. 1 pkt 2 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Należy wykazać wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 250 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wg części 4 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca ma załączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy. Wyżej wymieniona polisa ubezpieczeniowa ma być w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000, 00 zł (słownie: dwa miliony złotych i zero groszy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (część 2 niniejszej SIWZ), sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (część 4 niniejszej SIWZ). 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 3 niniejszej SIWZ ). 5.Wypełniony w wyznaczonych miejscach, ręcznie, maszynowo lub na komputerze formularz przedmiaru robót (część 6b) niniejszej SIWZ), który po wypełnieniu stanie się kosztorysem ofertowym. 6. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do dnia składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Wadia wnoszone w formach innych niż pieniądz należy dołączyć do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzanie do umowy następujących zmian: a) przewiduje się zmiany terminów wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminów płatności jeżeli wystąpią okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć (np. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, itp.) b) zmiany uwzględniające zamówienia uzupełniające. Przewiduje się zamówienia uzupełniające. Wielkość zamówień uzupełniających może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i może ono polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zlecenie zamówień uzupełniających objęte jest art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 z 2004 roku, poz. 177 z późń. zmianami), c) zmiany uwzględniające wprowadzenie odbiorów częściowych i płatności częściowych jeżeli w trakcie realizacji zadania Zamawiający otrzyma lub będzie miał możliwość otrzymania środków finansowych na pokrycie płatności częściowych z instytucji dofinansowującej przedmiotowe zadanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczytna, ulica Wolności 42, 57-330 Szczytna, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczytna, ulica Wolności 42, 57-330 Szczytna, pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZYTNA
więcej: przetargi SZCZYTNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.