Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem i remontami cząstkowymi nawierzchni tłuczniowych i gruntowych oraz budową i czyszczeniem studni chłonnych na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek,
na poszczególnych drogach będących w zarządzie m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek.
Numer ogłoszenia: 57595 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3389587, 3389586, faks 022 675 18 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem i remontami cząstkowymi nawierzchni tłuczniowych i gruntowych oraz budową i czyszczeniem studni chłonnych na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek, na poszczególnych drogach będących w zarządzie m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. ROBOTY ZIEMNE 1) wykonywanie robót ziemnych wykonywane koparkami podsiębiernymi, 2) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 2.2. ROBOTY ODWADNIAJĄCE - STUDNIE CHŁONNE BUDOWA I CZYSZCZENIE 1) ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, 2) wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm bez osadnika i bez syfonu, 3) wykonanie kanałów rurowych - podłoża z materiałów sypkich o grubości 10 cm, 4) wykonanie pełnego umocnienia pionowych ścian wykopów liniowych o głębok. do 3,0 m wypraskami w gruntach suchych, 5) wykonanie drenażu - podsypka filtracyjna ze żwiru lub pospółki w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa pod studnią chłonną, 6) ułożenie pokryw nadstudziennych żelbetowych z pierścieniem odciążającym i włazem dla kominów o śr. 120 cm, 7) zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 3 m szerokość 0,8-1,5 m, 8) zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie szer. 0,8 - 1,5 m, 9) ręczne czyszczenie studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej 1200-1400 mm - grubości osadów do 30 cm, 10) mechaniczne czyszczenie studzienek rewizyjnych o średnicy wewnętrznej 1400 mm - grubości osadów do 30 cm, 11) mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych. 2.3. TRANSPORT MATERIAŁÓW Z ODZYSKU 1) transport materiałów sztukowych o masie do 50 kg pojazdami skrzyniowymi na odległość z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym. Transport materiałów z odzysku z budowy na magazyn lub z magazynu na budowę - określa wykonawca jako element przetargowy. 2.4. PODBUDOWY - NAWIERZCHNIE NIEULEPSZONE 1) ułożenie nawierzchni z tłucznia kamiennego (materiał kwarcytowy)* - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10 cm, 2) wypełnienie tłuczniem (materiał kwarcytowy) rowów odwadniających bez zagęszczania mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 3) wykonanie remontu nawierzchni z tłucznia kamiennego (materiał kwarcytowy) - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm, 4) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej (materiał kwarcytowy) - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi do 5 cm, 5) profilowanie z wałowaniem nawierzchni gruntowych i tłuczniowych, 6) profilowanie z wałowaniem nawierzchni gruntowych i tłuczniowych z wodą. 2.5. REGULACJA PIONOWA STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH 1) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, 2) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych. 2.6. REGULACJA STUDZIENEK TELEFONICZNYCH 1) regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,- zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było bieżące utrzymanie i remonty cząstkowe jezdni, budowa, przebudowa, remont lub modernizacja dróg o nawierzchni tłuczniowej lub budowa podbudów tłuczniowych dróg co najmniej kategorii gminnej o nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych lub betonowych o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł, słownie pięćset tysięcy złotych - każde. 3) Dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej - do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają odpowiednią wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wyrażającą się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów, oświadczeń i zobowiązań określonych w dziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4.1 i 4.2 do oferty, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do oferty, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6 do oferty, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wypełniony zgodnie z warunkiem opisanym w Dziale V ust. 1 pkt. 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do oferty (wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wypełniony zgodnie z warunkiem opisanym w Dziale V ust. 1 pkt. 3 SIWZ - załącznik nr 8 do oferty (wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na łączną kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20 ,pokój 202 II piętro. Opłata za dokumentację przetargową 30,00 zł płatne w kasie Urzędu, banku, lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, biuro podawcze parter budynku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni ulicy Grześczyka wraz z odcinkiem ulicy Pussaka w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym Urzędu Gminy Pobiedziska, a rotundą
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.