Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Kartuzy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectw (zadania nr 1-5) - znak sprawy: ZP.271.24.2013
Numer ogłoszenia: 57595 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 694 52 00, faks 58 6945135.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectw (zadania nr 1-5) - znak sprawy: ZP.271.24.2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie sołectw (zadania nr 1-5): 1)Brodnica Dolna, Brodnica Górna, Ręboszewo, Smętowo; 2)Kolonia, Łapalice, Prokowo, Sianowska Huta; 3)Kiełpino, Mezowo; 4)Borowo, Dzierżążno, Sitno; 5)Grzybno, Kaliska, Pomieczyńska Huta.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELWOZ SP Z O O ODDZIAŁ SIERAKOWICE
jakie przetargi wygrała firma
ELWOZ SP Z O O ODDZIAŁ SIERAKOWICE
- ELWOZ Sp. z o.o. Oddział Sierakowice, ul. Słupska 2, 83-340 Sierakowice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40290,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44425,70
Oferta z najniższą ceną: 44425,70 / Oferta z najwyższą ceną: 44425,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Środki na zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie w/w sołectw na rok 2013, wynikające z umów ZP.271.35.2012, ZP.271.9.2013 oraz ZP.271.11-14.2013 i ZP.271.19.2013 zostały wykorzystane. Panujące warunki atmosferyczne, tj. niska temperatura połączona z opadami marznącej mżawki i opady śniegu stwarzają niebezpieczeństwo dla pieszych i kierowców. Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo ludzi konieczne jest natychmiastowe zapobieganie śliskości na drogach i chodnikach oraz usuwanie zalegającego śniegu. Zachowanie ustawowych terminów określonych dla konkurencyjnych trybów powodowałoby, że do realizacji przedmiotu zamówienia wybrany Wykonawca mógłby przystąpić nie wcześniej niż w terminie min. 9 dni licząc od dnia wszczęcia postępowania (publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Przeprowadzenie postępowania w trybie konkurencyjnym spowodowałoby stworzenie okresu, w którym zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie sołectw nie byłoby świadczone przez żadnego Wykonawcę. Taka sytuacja stwarzałaby realne zagrożenie bezpieczeństwa kierowców oraz pieszych w tym okresie. W związku z powyższym przeprowadzenie niniejszego postępowania w trybie z wolnej ręki uznaje się za zasadne.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2024-2025"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku (3 części)
- "Zimowe utrzymanie chodników, parkingów, przystanków i targowisk w sezonie zimowym 2024/2025 r. "
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.