To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-03
Ogłoszenie nr 57622 - 2017 z dnia 2017-04-03 r.
Jordanów: E-Jordanów - wdrożenie innowacyjnych i kompleksowych usług publicznych w Mieście Jordanów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuDziałanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12787 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13720-2017, 18368-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, krajowy numer identyfikacyjny
52399100000, ul.
Rynek
1,
34240
Jordanów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 26 91 700, faks
18 26 91 719, e-mail
miasto@jordanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jordanow.pl, www.bip.malopolska.pl/umjordanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
E-Jordanów - wdrożenie innowacyjnych i kompleksowych usług publicznych w Mieście Jordanów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w ramach projektu "E-Jordanów - wdrożenie innowacyjnych i kompleksowych usług publicznych w Mieście Jordanów". Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części. Część 1. Dostawa systemu ochrony poczty w siedzibie Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Części 1. Na dostarczony system Wykonawca zapewni co najmniej 2 letni okres gwarancyjny oraz co najmniej roczny serwis z aktualizacjami w trybie 8 godz./5 dni. Czas reakcji na następny dzień roboczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1- załącznik nr 6a. Część 2. Dostawa i konfiguracja serwera, zestawów komputerowych oraz systemu kopii zapasowej i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2. Na dostarczony serwer, zestawy komputerowe oraz system kopii zapasowej Wykonawca zapewni co najmniej 2 letni okres gwarancyjny na miejscu z opcją naprawy dnia następnego. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy do akceptacji Zamawiającemu, dokument wystawiony przez producenta serwera oraz oferowanych komputerów (lub jego autoryzowanego przedstawiciela), potwierdzający, że oferowany serwer, komputery oraz system kopii zapasowej, będą objęte gwarancją na zasadach określonych w § 6 ust. 2-4 wzoru umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2- załącznik nr 6b. Część 3. Dostawa agregatu prądotwórczego w siedzibie Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3. Na dostarczony agregat Wykonawca zapewni co najmniej 2 letni okres gwarancyjny na miejscu z opcją naprawy dnia następnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3- załącznik nr 6c. Część 4. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w siedzibie Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 4. Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych swym zakresem obejmuje: 1)uruchomienie punktu potwierdzania profili zaufanych: a)dostosowanie procedur związanych z profilami zaufanymi oraz stworzenie projektów oświadczeń załączanych do wniosku, b)audyt i aktualizacja polityki bezpieczeństwa i dokumentacji ochrony danych osobowych, 2)elektronizacja procesu prowadzenia dialogu społecznego: a)zakup licencji elektronicznego systemu dialogu społecznego dla Urzędu Miasta Jordanowa, b)wdrożenie elektronicznego systemu dialogu społecznego na serwerach Urzędu Miasta Jordanowa i asysta techniczna, c)opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP, 3)uruchomienie systemu komunikacji mobilnej: a)zakup licencji systemu komunikacji mobilnej dla Urzędu Miasta Jordanowa, b)wdrożenie systemu komunikacji mobilnej na serwerach Urzędu Miasta Jordanowa i asysta techniczna, c)opracowanie i wdrożenie e-usługi w systemie na platformie ePUAP, 4)uruchomienie e-usług finansowych: a)zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego dla Urzędu Miasta Jordanowa, b)wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego i asysta techniczna, c)zakup licencji portalu informacyjno-płatniczego dla Urzędu Miasta Jordanowa, d)wdrożenie portalu informacyjno-płatniczego i asysta techniczna, e)opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP, f)wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania systemowego i bazodanowego, 5)wdrożenie e-usług publicznych dla urzędu: a)audyt obecnie istniejących procedur i dokumentów dotyczących elektronizowanych e-usług, b)przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu e-usług, c)przygotowanie formularzy e-usług, d)konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług, 6)szkolenia z zakresu tematyki dotyczącej usług i aplikacji w zakresie e-administracji: a)administrator platformy ePUAP (16 godz. x 1 gr. x 1 os./gr. = 16 godz.), b)wydawanie profili zaufanych (8 godz. x 1 gr. x 2 os./gr. = 8 godz.), c)szkolenie informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług (4 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 8 godz.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
48613000-8
Dodatkowe kody CPV:
48612000-1,
48517000-5,
48442000-8,
48600000-4,
48422000-2,
48900000-7,
72246000-1,
72268000-1,
72265000-0,
72263000-6,
72262000-9,
72261000-2,
79212200-5,
80511000-9,
48822000-6,
30213300-8,
48000000-8,
30200000-1,
31122000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Rozstrzygnięcie zamówienia dla części 4 dostawa i wdrożenie systemów informatycznych
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT614280.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 755564.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.