eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoWYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH W CELU OKREŚLENIA WARTOŚCI RYNKOWEJ NIERUCHOMOŚCI PRZED I PO ZMIANIE PLANU DLA USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁATY JEDNORAZOWEJ W ZWIĄZKU ZE WZROSTEM WARTOŚCI NA SKUTEK ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO, NA RZECZ GMINY ŻUKOWO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Żukowo: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH W CELU OKREŚLENIA WARTOŚCI RYNKOWEJ NIERUCHOMOŚCI PRZED I PO ZMIANIE PLANU DLA USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁATY JEDNORAZOWEJ W ZWIĄZKU ZE WZROSTEM WARTOŚCI NA SKUTEK ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO, NA RZECZ GMINY ŻUKOWO.
Numer ogłoszenia: 57624 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH W CELU OKREŚLENIA WARTOŚCI RYNKOWEJ NIERUCHOMOŚCI PRZED I PO ZMIANIE PLANU DLA USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁATY JEDNORAZOWEJ W ZWIĄZKU ZE WZROSTEM WARTOŚCI NA SKUTEK ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO, NA RZECZ GMINY ŻUKOWO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH W CELU OKREŚLENIA WARTOŚCI RYNKOWEJ NIERUCHOMOŚCI PRZED I PO ZMIANIE PLANU DLA USTALENIA WYSOKOŚCI OPŁATY JEDNORAZOWEJ W ZWIĄZKU ZE WZROSTEM WARTOŚCI NA SKUTEK ZMIANY PLANU MIEJSCOWEGO, NA RZECZ GMINY ŻUKOWO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień jak: posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami(Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm. , albo mają do dyspozycji co najmniej 1 osobę z powyższymi uprawnieniami, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z rozporządzeniem Min. Finansów z dnia 21.0.2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawców majątkowych Dz.U. 2004 nr 207 poz 2112 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio: przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone art.22 ust. 1 pkt 4 PZP, przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP. Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca składa: 1) Dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1 ppkt. 1) części I SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu. (Treść oświadczenia określa zał. nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zmówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień . (Treść oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ.) 3)Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-330 Zukowo, ul.Gdańska 52.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Żukowie,ul.Gdańska 52 pokój nr 4 pierwsze piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.