Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Nowy Sącz: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
realizowanego przez: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości w Nowym Sączu,
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa
kursów :
-operatora koparko- ładowarki,
-spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135,
-operatora wózków jezdniowych,
dla 130 uczestników projektu.
Numer ogłoszenia: 57628 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna , ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4408163, faks 018 4422950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna 100% udział JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. realizowanego przez: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości w Nowym Sączu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa kursów : -operatora koparko- ładowarki, -spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, -operatora wózków jezdniowych, dla 130 uczestników projektu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest na zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego przez: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości w Nowym Sączu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa, kursów dla 130 uczestników projektu 2.Zamówienie składa się z trzech części (kursów) : a) operatora koparko- ładowarki, b) spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, c) operatora wózków jezdniowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 3.Części zamówienia (kursy) : a)kurs operatora koparko- ładowarki : W ramach kursu planowana liczba osób do przeszkolenia wynosi maksymalnie 70 osób. Zamawiający dopuszcza ponadto dodatkowo przeszkolenie do 7 osób w ramach opcji. W takim wypadku osoby te mogą być kierowane w różnych terminach i dołączane do grup. Planowana liczba godzin dla każdego uczestnika wynosi ogółem 202 godzin zegarowych, w tym 86 godzin zajęć praktycznych. Kurs powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu. Ponadto przed przystąpieniem do uczestnictwa w kursie Wykonawca skieruje każdego z uczestników projektu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: 1.Użytkowanie eksploatacyjne 2.Dokumentacja techniczna 3.BHP 4.Podstawy elektrotechniki 5.Silniki spalinowe 6.Elementy hydrauliki 7.Budowa koparko - ładowarki 8.Technologia robót 9.Zajęcia praktyczne Celem kursu jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień. Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. Na zaświadczeniu musi być umieszczone oznaczenie Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto uczestnik kursu, po zdaniu odpowiedniego egzaminu, ma otrzymać następujące certyfikaty : 1.Świadectwo potwierdzające pozytywny wynik egzaminu wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego 2.Książka operatora maszyn roboczych Ponadto Zamawiający wymaga Wydania Certyfikatu ukończenia kursu na operatora koparko - ładowarki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80.53.00.00-8. - usługi szkolenia zawodowego b)spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, W ramach kursu planowana liczba osób do przeszkolenia wynosi maksymalnie 40 osób. Zamawiający dopuszcza ponadto dodatkowe przeszkolenie do 4 osób w ramach opcji. W takim wypadku osoby te mogą być kierowane w różnych terminach i dołączane do grup. Planowana liczba godzin dla każdego uczestnika wynosi ogółem 145 godzin zegarowych, w tym 120 godzin zajęć praktycznych. Kurs powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu. Ponadto przed przystąpieniem do uczestnictwa w kursie Wykonawca skieruje każdego z uczestników projektu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: 1. Procesy spawania, 2. Materiały spawalnicze, 3.Urządzenia do spawania, 4.Technologie i techniki spawania, 5.Przygotowanie materiału do spawania 6.Zajęcia praktyczne Celem kursu jest uzyskanie uprawnień do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG - 135 Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. Na zaświadczeniu musi być umieszczone oznaczenie Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto uczestnik kursu, po zdaniu odpowiedniego egzaminu, ma otrzymać następujące certyfikaty : 1.Książeczka spawacza 2.Świadectwo egzaminu spawacza Ponadto Zamawiający wymaga : Wydania Zaświadczenie ukończenia kursu z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80.53.00.00-8 - usługi szkolenia zawodowego c) operatora wózków jezdniowych : W ramach kursu planowana liczba osób do przeszkolenia wynosi maksymalnie 20 osób. Zamawiający dopuszcza ponadto przeszkolenie do 2 osób w ramach opcji. W takim wypadku osoby te mogą być kierowane w różnych terminach i dołączane do grup. Planowana liczba godzin dla każdego uczestnika wynosi ogółem 60 godzin zegarowych, w tym 15 godzin zajęć praktycznych. Kurs powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu. Ponadto przed przystąpieniem do uczestnictwa w kursie Wykonawca skieruje każdego z uczestników projektu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: 1.Typy stosowanych wózków jezdniowych 2.Budowa wózka 3.Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami 4.Czynności operatora w czasie pracy wózkami 5.Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 6.Wiadomości z zakresu BHP 7.Wiadomości o dozorze technicznym 8.Zajęcia praktyczne Celem kursu jest przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień do obsługi wózków jezdniowych Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. Na zaświadczeniu musi być umieszczone oznaczenie Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto uczestnik kursu, po zdaniu odpowiedniego egzaminu, ma otrzymać następujące certyfikaty : 1.Zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego - uprawniające do obsługi urządzeń transportu bliskiego - wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych Ponadto Zamawiający wymaga : Wydania Certyfikatu ukończenia kursu operator wózków jezdniowych Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80.53.00.00-8- usługi szkolenia zawodowego 4.Postanowienia wspólne dla każdej części zamówienia (dla każdego kursów) : 1)Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godziny 7.00 i nie dłużej niż do godziny 17.00, jednakże nie więcej niż 8 godzin dziennie. Dopuszcza się zajęcia w część sobót, nie dłużej niż do godziny 15.00. 2)Kursy powinny odbywać się w Nowym Sączu lub w Powiecie Nowosądeckim w następujących kursach: operatora koparko- ładowarki, spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135,operatora wózków jezdniowych. W ofercie należy podać dokładny adres tj: miasto (miejscowość), ulicę, numer posesji i/lub budynku, gdzie będzie odbywał się kurs. 3)Kurs ma być zorganizowany w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia zajęć tj: posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zaopatrzenie w wodę pitną. Wymagane jest, aby sala dydaktyczna do prowadzenia zajęć teoretycznych posiadała metraż minimum 25-30 m2 dla grupy 10 uczestników szkolenia oraz minimum 15 m2 dla grupy poniżej 10 uczestników. 4)Każdy uczestnik kursu do części teoretycznej winien otrzymać na własność: materiały dydaktyczne (skrypty lub opracowania własne osób prowadzących zajęcia właściwe dla danej części zamówienia lub będące w posiadaniu Wykonawcy w formie papierowej), notatnik - kołonotanik A4 lub zeszyt A4 w kratkę minimum 100 kartek oraz przybory piśmiennicze (długopis piszący w kolorze niebieskim lub czarnym). Przekazane materiały dydaktyczne mogą stanowić gotowe publikacje dostępne na rynku (aktualne podręczniki), nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich. 5)Zajęcia będą prowadzone przez kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zgodnie z wykazem osób stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji . 6)Wykaz osób realizujących zamówienie przedłożonych w ofercie jest wiążący. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany po podpisaniu umowy w zakresie zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby wykonujące zamówienie będą posiadały doświadczenie i kwalifikacje odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu wskazanemu w ofercie oraz Wykonawca musi zapewnić wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż przedstawione w ofercie przetargowej. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość dokonania zmiany miejsca szkolenia o warunkach nie niższych niż w ofercie przetargowej (z wyłączeniem zmiany miejscowości). O zgodę na zmianę warunków Wykonawca musi wystąpić niezwłocznie do Zamawiającego (w formie pisemnej) najpóźniej do 3 dni kalendarzowych od momentu uzyskania informacji o tym, że taka konieczność może wystąpić. 7)Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu uzyskanie wiadomości i kwalifikacji będących przedmiotem zamawianego kursu. 8)Przy prowadzeniu zajęć komputerowych wymagane jest oddzielne stanowisko dla każdego z uczestników (jeden komputer na jedną osobę). W przypadku zajęć z wykorzystaniem komputera, każdy uczestnik winien mieć zapewniony stały dostęp do komputera, posiadającego działające legalne oprogramowanie zgodne z tematyką szkolenia. Na jednego uczestnika winno przypadać jedno stanowisko komputerowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualny, tj. na dany rok kalendarzowy, wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie minimum 2 kursów pośród stanowiących przedmiot zamówienia dla co najmniej 10 osobowej grupy (każde), o wartości co najmniej 10 000,00 zł każdy z kursów, z podaniem dat wykonania i odbiorców, zrealizowane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, i załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocenę spełnienia tego warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Następującym sprzętem : a/ co najmniej 2 koparko - ładowarki b/ co najmniej 2 wózki jezdniowe
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz doświadczenie tj. 5 letni staż pracy na stanowiskach odpowiadających wykształceniu lub przeprowadzenie co najmniej 5 kursów z zakresu Operatora koparko - ładowarki 2)co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz doświadczenie tj. 5 letni staż pracy na stanowiskach odpowiadających wykształceniu lub przeprowadzenie co najmniej 5 kursów z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, 3)co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz doświadczenie tj. 5 letni staż pracy na stanowiskach odpowiadających wykształceniu lub przeprowadzenie co najmniej 5 kursów z zakresu operator wózków jezdniowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (oświadczenie to powinno być złożone w oryginale) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 (wymienione powyżej jako załącznik nr 3).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sarr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu oraz oddziale w Nowym Targu
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.