eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. realizowanego przezNowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości w Nowym Sączu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa kursów -operatora koparko- ładowarki, -spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, -operatora wózków jezdniowych, dla 130 uczestników projektu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Nowy Sącz: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. realizowanego przez: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości w Nowym Sączu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa kursów : -operatora koparko- ładowarki, -spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, -operatora wózków jezdniowych, dla 130 uczestników projektu.
Numer ogłoszenia: 57628 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna , ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4408163, faks 018 4422950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna 100% udział JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. realizowanego przez: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości w Nowym Sączu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa kursów : -operatora koparko- ładowarki, -spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, -operatora wózków jezdniowych, dla 130 uczestników projektu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest na zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego przez: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości w Nowym Sączu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa, kursów dla 130 uczestników projektu 2.Zamówienie składa się z trzech części (kursów) : a) operatora koparko- ładowarki, b) spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, c) operatora wózków jezdniowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 3.Części zamówienia (kursy) : a)kurs operatora koparko- ładowarki : W ramach kursu planowana liczba osób do przeszkolenia wynosi maksymalnie 70 osób. Zamawiający dopuszcza ponadto dodatkowo przeszkolenie do 7 osób w ramach opcji. W takim wypadku osoby te mogą być kierowane w różnych terminach i dołączane do grup. Planowana liczba godzin dla każdego uczestnika wynosi ogółem 202 godzin zegarowych, w tym 86 godzin zajęć praktycznych. Kurs powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu. Ponadto przed przystąpieniem do uczestnictwa w kursie Wykonawca skieruje każdego z uczestników projektu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: 1.Użytkowanie eksploatacyjne 2.Dokumentacja techniczna 3.BHP 4.Podstawy elektrotechniki 5.Silniki spalinowe 6.Elementy hydrauliki 7.Budowa koparko - ładowarki 8.Technologia robót 9.Zajęcia praktyczne Celem kursu jest przygotowanie uczestników do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień. Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. Na zaświadczeniu musi być umieszczone oznaczenie Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto uczestnik kursu, po zdaniu odpowiedniego egzaminu, ma otrzymać następujące certyfikaty : 1.Świadectwo potwierdzające pozytywny wynik egzaminu wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego 2.Książka operatora maszyn roboczych Ponadto Zamawiający wymaga Wydania Certyfikatu ukończenia kursu na operatora koparko - ładowarki Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80.53.00.00-8. - usługi szkolenia zawodowego b)spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, W ramach kursu planowana liczba osób do przeszkolenia wynosi maksymalnie 40 osób. Zamawiający dopuszcza ponadto dodatkowe przeszkolenie do 4 osób w ramach opcji. W takim wypadku osoby te mogą być kierowane w różnych terminach i dołączane do grup. Planowana liczba godzin dla każdego uczestnika wynosi ogółem 145 godzin zegarowych, w tym 120 godzin zajęć praktycznych. Kurs powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu. Ponadto przed przystąpieniem do uczestnictwa w kursie Wykonawca skieruje każdego z uczestników projektu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: 1. Procesy spawania, 2. Materiały spawalnicze, 3.Urządzenia do spawania, 4.Technologie i techniki spawania, 5.Przygotowanie materiału do spawania 6.Zajęcia praktyczne Celem kursu jest uzyskanie uprawnień do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG - 135 Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. Na zaświadczeniu musi być umieszczone oznaczenie Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto uczestnik kursu, po zdaniu odpowiedniego egzaminu, ma otrzymać następujące certyfikaty : 1.Książeczka spawacza 2.Świadectwo egzaminu spawacza Ponadto Zamawiający wymaga : Wydania Zaświadczenie ukończenia kursu z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80.53.00.00-8 - usługi szkolenia zawodowego c) operatora wózków jezdniowych : W ramach kursu planowana liczba osób do przeszkolenia wynosi maksymalnie 20 osób. Zamawiający dopuszcza ponadto przeszkolenie do 2 osób w ramach opcji. W takim wypadku osoby te mogą być kierowane w różnych terminach i dołączane do grup. Planowana liczba godzin dla każdego uczestnika wynosi ogółem 60 godzin zegarowych, w tym 15 godzin zajęć praktycznych. Kurs powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu. Ponadto przed przystąpieniem do uczestnictwa w kursie Wykonawca skieruje każdego z uczestników projektu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające do uczestnictwa w kursie. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: 1.Typy stosowanych wózków jezdniowych 2.Budowa wózka 3.Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami 4.Czynności operatora w czasie pracy wózkami 5.Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 6.Wiadomości z zakresu BHP 7.Wiadomości o dozorze technicznym 8.Zajęcia praktyczne Celem kursu jest przygotowanie uczestników do uzyskania uprawnień do obsługi wózków jezdniowych Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie, które w treści musi zawierać w szczególności: dane osobowe uczestnika - absolwenta kursu (z datą i miejscem urodzenia), nazwę organizatora kursu, termin realizacji kursu, cel kursu, miejscowość i datę wydania zaświadczenia, podpis i pieczęć wykonawcy uprawnionego do wydania zaświadczenia, nazwę zajęć edukacyjnych i wymiar godzin zajęć praktycznych oraz teoretycznych w zakresie poszczególnych modułów kursu. Na zaświadczeniu musi być umieszczone oznaczenie Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotacja: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto uczestnik kursu, po zdaniu odpowiedniego egzaminu, ma otrzymać następujące certyfikaty : 1.Zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego - uprawniające do obsługi urządzeń transportu bliskiego - wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych Ponadto Zamawiający wymaga : Wydania Certyfikatu ukończenia kursu operator wózków jezdniowych Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80.53.00.00-8- usługi szkolenia zawodowego 4.Postanowienia wspólne dla każdej części zamówienia (dla każdego kursów) : 1)Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godziny 7.00 i nie dłużej niż do godziny 17.00, jednakże nie więcej niż 8 godzin dziennie. Dopuszcza się zajęcia w część sobót, nie dłużej niż do godziny 15.00. 2)Kursy powinny odbywać się w Nowym Sączu lub w Powiecie Nowosądeckim w następujących kursach: operatora koparko- ładowarki, spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135,operatora wózków jezdniowych. W ofercie należy podać dokładny adres tj: miasto (miejscowość), ulicę, numer posesji i/lub budynku, gdzie będzie odbywał się kurs. 3)Kurs ma być zorganizowany w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia zajęć tj: posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zaopatrzenie w wodę pitną. Wymagane jest, aby sala dydaktyczna do prowadzenia zajęć teoretycznych posiadała metraż minimum 25-30 m2 dla grupy 10 uczestników szkolenia oraz minimum 15 m2 dla grupy poniżej 10 uczestników. 4)Każdy uczestnik kursu do części teoretycznej winien otrzymać na własność: materiały dydaktyczne (skrypty lub opracowania własne osób prowadzących zajęcia właściwe dla danej części zamówienia lub będące w posiadaniu Wykonawcy w formie papierowej), notatnik - kołonotanik A4 lub zeszyt A4 w kratkę minimum 100 kartek oraz przybory piśmiennicze (długopis piszący w kolorze niebieskim lub czarnym). Przekazane materiały dydaktyczne mogą stanowić gotowe publikacje dostępne na rynku (aktualne podręczniki), nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich. 5)Zajęcia będą prowadzone przez kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zgodnie z wykazem osób stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji . 6)Wykaz osób realizujących zamówienie przedłożonych w ofercie jest wiążący. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany po podpisaniu umowy w zakresie zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby wykonujące zamówienie będą posiadały doświadczenie i kwalifikacje odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu wskazanemu w ofercie oraz Wykonawca musi zapewnić wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż przedstawione w ofercie przetargowej. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość dokonania zmiany miejsca szkolenia o warunkach nie niższych niż w ofercie przetargowej (z wyłączeniem zmiany miejscowości). O zgodę na zmianę warunków Wykonawca musi wystąpić niezwłocznie do Zamawiającego (w formie pisemnej) najpóźniej do 3 dni kalendarzowych od momentu uzyskania informacji o tym, że taka konieczność może wystąpić. 7)Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu uzyskanie wiadomości i kwalifikacji będących przedmiotem zamawianego kursu. 8)Przy prowadzeniu zajęć komputerowych wymagane jest oddzielne stanowisko dla każdego z uczestników (jeden komputer na jedną osobę). W przypadku zajęć z wykorzystaniem komputera, każdy uczestnik winien mieć zapewniony stały dostęp do komputera, posiadającego działające legalne oprogramowanie zgodne z tematyką szkolenia. Na jednego uczestnika winno przypadać jedno stanowisko komputerowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualny, tj. na dany rok kalendarzowy, wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie minimum 2 kursów pośród stanowiących przedmiot zamówienia dla co najmniej 10 osobowej grupy (każde), o wartości co najmniej 10 000,00 zł każdy z kursów, z podaniem dat wykonania i odbiorców, zrealizowane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, i załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocenę spełnienia tego warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Następującym sprzętem : a/ co najmniej 2 koparko - ładowarki b/ co najmniej 2 wózki jezdniowe

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz doświadczenie tj. 5 letni staż pracy na stanowiskach odpowiadających wykształceniu lub przeprowadzenie co najmniej 5 kursów z zakresu Operatora koparko - ładowarki 2)co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz doświadczenie tj. 5 letni staż pracy na stanowiskach odpowiadających wykształceniu lub przeprowadzenie co najmniej 5 kursów z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 135, 3)co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz doświadczenie tj. 5 letni staż pracy na stanowiskach odpowiadających wykształceniu lub przeprowadzenie co najmniej 5 kursów z zakresu operator wózków jezdniowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (oświadczenie to powinno być złożone w oryginale) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 (wymienione powyżej jako załącznik nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sarr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.