Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Limanowa: Doraźny remont mostu drewnianego w miejscowości Łukowica w ciągu drogi powiatowej nr 1545 K Jastrzębie - Stronie - Mokra Wieś - Podegrodzie
Numer ogłoszenia: 57630 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3375360, faks 018 3375880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doraźny remont mostu drewnianego w miejscowości Łukowica w ciągu drogi powiatowej nr 1545 K Jastrzębie - Stronie - Mokra Wieś - Podegrodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych remontem mostu stalowego z pomostem drewnianym w miejscowości Łukowica w ciągu drogi powiatowej nr 1545 K Jastrzębie - Stronie - Mokra Wieś - Podegrodzie obejmujących swym zakresem: - roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej, podbudowy tłuczniowej, poręczy drewnianych, chodników i pomostu drewnianego (dyliny), - roboty montażowe pomostu drewnianego (dyliny), poręczy i chodników drewnianych, - wykonanie podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z masy min.-asfaltowej, - wykonanie oznakowania drogowego na czas realizacji robót zgodnie z projektem czasowej zmiany organizacji ruchu Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem znajduje sie w przedmiarze stanowiącym załącznik do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1500.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności., 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzania spełniania niniejszego warunku Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje osobami mającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia). Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy, Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, a także przedłoży dla wskazanej osoby dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. uprawnień budowlanych oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w pkt. 10.11 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należny dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3) Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, 4) Potwierdzenie posiadanych uprawnień: Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wykazane w wykazie personelu- posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z poźn. Zm.), w szczególności: - kopie uprawnień budowlanych, - aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru, referencje itp.) 6) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (wykaz personelu) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) Oświadczenie z art. 22 i 24: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu, 8) Kosztorys ofertowy: Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartościami netto i brutto całego zadania opracowany na podstawie przekazanego przedmiaru, 9) Informacja o podwykonawcy: Informacja o podwykonawcy, jeżeli wykonawca zamówienie zamierza zrealizować przy udziale podwykonawców, 10) Dowód wniesienia wadium: Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium, 11) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 233, II piętro, bud. B..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna, bud. B, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Zabrzu
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 632 na odcinku od km 48+724 do km 48+754 wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego obiektu inżynierskiego w miejscowości Komornica - nr postępowania 268/24
- Zabezpieczenie istniejącego mostu o nr inw. 244/128 zlokalizowanego na rzece Wisłok na działkach ewidencyjnych o nr 23/7 i 16/2 oraz na działce nr 17 w miejscowości Surowica, Gmina Jaśliska.
- Przebudowa odcinka DK 52 (ul. Wyzwolenia/Niepodległości) w Bielsku-Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.