Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Wojkowice: Dostawa artykułów spożywczych. Nr sprawy D/Kw 220/2/13
Numer ogłoszenia: 57632 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 2961600, faks 032 2961613.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej podległa Min. Sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych. Nr sprawy D/Kw 220/2/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 8. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Przedmiotem zamówienia są dostawy art. Spożywczych do Zakładu Karnego w Wojkowicach Zadanie nr 1 1.Koncentrat pomidorowy 28-30% Opakowanie 0,9 - 4,5 kg ilość 2800 kg 2.Sałatka warzywna Opakowanie 0,8 - 4,5 kg ilość 2600 kg 3.Sałatka z czerwonej kapusty Opakowanie 0,8 - 4,5 kg ilość 1500 kg 4.Fasolka szparagowa konserwowa Opakowanie 0,4 - 4,5 kg ilość 1100 kg 5. Sałatka szwedzka Opakowanie 0,8 - 4,5 kg ilość 3500 kg 6.Ogórki konserwowe Opakowanie 0,8 - 4,5 kg ilość 2200 kg 7.Dżem wieloowocowy wysokosłodzony Opakowanie 1 - 15 kg ilość 1400 kg 8.Marmolada wieloowocowa Opakowanie 1 - 15 kg ilość 1400 kg 9.Kukurydza konserwowa Opakowanie 0,4 - 4,5 kg ilość 1700 kg 10.Groszek konserwowy Opakowanie 0,4 - 4,5 kg ilość 1700 kg 11.Ketchup łagodny Opakowanie 0,5 - 5 kg ilość 2500 kg 12.Syrop owocowy o smaku malinowym rozcieńczalność ok. 1-10 Opakowanie 1 - 5 litr ilość 3500 litr 13.Musztarda Opakowanie 0,9 - 10 kg ilość 1800 kg Zadanie nr 2 1.Zupa żurek w proszkuOpakowanie 5 - 10 kg ilość 500 kg 2.Zupa pieczarkowa w proszku Opakowanie 5 - 10 kg ilość 500 kg 3.Sos pieczeniowy w proszku Opakowanie 5 - 10 kg ilość 450 kg 4.Sos myśliwski w proszku Opakowanie 5 - 10 kg ilość 400 kg 5.Zupa kalafiorowa w proszku Opakowanie 5 - 10 kg ilość 300 kg 6.Zupa porowa w proszku Opakowanie 5 - 10 kg ilość 250 kg 7.Zupa selerowa w proszku Opakowanie 5 - 10 kg ilość 250 kg 8.Sos grzybowy w proszku Opakowanie 5 - 10 kg ilość 400 kg 9.Bulion jarzynowy w proszku Opakowanie 5 - 10 kg ilość 1800 kg 10.Zupa barszcz czerwony w proszkuOpakowanie 5 - 10 kg ilość 500 kg Zadanie nr 3 1.Makaron z mąki pszennej makaronowej - nitka, łazanka, świder Opakowanie 5 - 10 kg ilość 8000 kg Zadanie nr 4 1.Cukier biały Opakowanie 1 - 25 kg ilość 11500 kg Zadanie nr 5 1.Konserwa turystyczna - puszki wyposażone w otwieracz tzw łatwo otwierane Opakowanie 0,3 - 0,33 kg ilość 3100 kg 2.Pasztet drobiowy - konserwa, puszki wyposażone w otwieracz tzw łatwo otwierane Opakowanie 0,2 - 0,33 kg ilość 3500 kg 3.Konserwa tyrolska - puszki wyposażone w otwieracz tzw łatwo otwierane Opakowanie 0,3 - 0,33 kg ilość 3100 kg 4.Paprykarz szczeciński - puszki wyposażone w otwieracz tzw łatwo otwierane Opakowanie 0,2 - 0,33 kg ilość 3400 kg 5.Szprot w sosie pomidorowym - puszki wyposażone w otwieracz tzw łatwo otwierane Opakowanie 0,2 - 0,33 kg ilość 2800 kg 6.Szprot w oleju - puszki wyposażone w otwieracz tzw łatwo otwierane Opakowanie 0,2 - 0,33 kg ilość 2800 kg Zadanie nr 6 1.Ryż biały długoziarnisty Opakowanie 1 - 10 kg ilość 6000 kg 2.Mąka pszenna typ 650 Opakowanie 1 - 25 kg ilość 5000 kg 3.Mąka ziemniaczana Opakowanie 1 kg ilość 750 kg 4.Kasza manna Opakowanie 1 kg ilość 850 kg 5.Kasza jęczmienna Opakowanie 1 kg - 5kg ilość 4500 kg 6.Groch łuszczony połówki Opakowanie 25 - 50 kg ilość 3500 kg 7.Fasola biała jednolita Opakowanie 25 - 50 kg ilość 4200 kg 8.Teksturowane białko sojowe kotlet ala schabowy Opakowanie 5 - 20 kg ilość 200 kg 9.Teksturowane białko sojowe - granulat Opakowanie 5 - 20 kg ilość 400 kg 10.Teksturowane białko sojowe - kostka Opakowanie 5 - 20 kg ilość 500 kg Zadanie nr 7 1.Herbata granulowana Opakowanie 1 - 10 kg ilość 460 kg 2.Ocet spirytusowy 10% Opakowanie 0,5 - 1 litr ilość 500 litrów 3.Przyprawa do zup w płynie Opakowanie 0,9 - 1 litr ilość 2400 litrów 4.Liść laurowy Opakowanie 1 - 5 kg ilość 16 kg 5.Majeranek Opakowanie 1 - 5 kg ilość 75 kg 6.Pieprz czarny mielony Opakowanie 1 - 5 kg ilość 140 kg 7.Pieprz ziołowy Opakowanie 1 - 5 kg ilość 40 kg 8.Czosnek granulowany Opakowanie 1 - 5 kg ilość 85 kg 9.Sól warzona, próżniowa, jodowana Opakowanie 1 - 5 kg ilość 2600 kg 10.Ziele angielskie Opakowanie 1 - 5 kg ilość 20 kg 11.Susz koperkowy Opakowanie 1 - 5 kg ilość 45 kg Zadanie nr 8 1.Woda mineralna gazowana Opakowanie 1,5 litr ilość 21000 litrów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.33.22.90 - Dżemy 15.33.22.30 - Marmolady 15.32.18.00 - Soki skoncentrowane 15.87.12.50 - Musztarda 15.89.14.00 - Zupy 15.87.12.60 - Sosy 15.89.15.00 - Buliony 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.83.12.00 - Cukier biały 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.24.30.00 - Przetwory z ryb 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.20.00 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty 15.61.33.00 - Produkty zbożowe 15.33.11.33 - Groch dzielony 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony, mając na uwadze zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany przez właściwe organy władzy państwowej, może ulec zmianie cena brutto, przy zachowaniu następujących warunków: 1. w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) - Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku nr 2 (kol 7) do SIWZ , a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny brutto za towary dostarczone Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku, 2. w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) - Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku nr 2 (kol 7) do SIWZ , a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku. W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego towaru, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Wojkowicach
ul. Sobieskiego 298
42-580 Wojkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Zakład Karny w Wojkowicach ul. Sobieskiego 298 42-580 Wojkowice sekretariat (wejście od ulicy Plaka).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich oraz wody mineralnej do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW I KONSERW MIĘSNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.